Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan je draaien?

Kan je draaien?

100 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bal0n zei:
Dat heeft iedereen toch wel? Komt ook door de wind enzo toch?
Klik om te vergroten...

Naar mijn ervaring komt dit door de indeling
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
spacekonijn zei:
of teveel hasj bij elkaar zodat het aan elkaar smelt.
Klik om te vergroten...

Ja, en dat er dan een hasj blok ten grote van een meteorietkrater op je ma's nieuwe tafelkleed valt, op de eettafel, terwijl je daar nieteens mag blowen, das kut
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
of brandgaten in je kleren veroorzaakt
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
daarom, beter wiet roken... sinds ik geen hasj meer rook heb ik nergens meer van die lelike brandgaten :)
maarja draaien, het lukt nu wel altijd, gezeik als zo'n windmill vind ik maar onzin, tmoet gewoon roken, niet een mooi vormpje hebben. kweet nog dat het me vroeger met paddo's op nooit lukte, maar kdraai nu zoveel dat k ze met n portie paddo's op net zo makkelijk draai als anders, moet alleen zorgen dat k mn aandacht erbij houd.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
SpacingBen zei:
Ik wil het je wel leren? :)
Klik om te vergroten...

Hahaa lijkt me vet, nu ben ik afhankelijk van mn pijpje of waterpijp. Wat eigenlijk helemaal niet erg is maar jaaa :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bal0n zei:
Dat heeft iedereen toch wel? Komt ook door de wind enzo toch?
Klik om te vergroten...

Volgens mij komt het gewoon omdat op die plaats in de joint gewoon alleen lucht zit. Dat krijg je dus als je met shag draait. Als je met mot draait heb je veel fjner spul erin dus dit zit dichter op elkaar.
Wat denk ik ook meespeelt is dat hasj/weed minder snel brandt dan shag of mot. Als er dan hasj of wiet helemaal aan de buitenkant zit, dus \\tegen de vloei aan, brandt dit langzamer dan de andere kant.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aha, ik loop dus gewoon te klootzakken tijdens het draaien. Ik zal er eens op letten :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goed aanstampen en zorgen voor een goede verdeling, dan kan er geen inbrander komen.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je joints binnenstebuiten / ommetje draait zul je ook zelden inbranders tegenkomen.

ik draai trouwens geen strakke joints meer , lekker dunne slape jointjes roken veel lekkerder :mrgreen:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hou er nooit zo van. Krijg je altijd zo'n vieze stoot rook binnen. Draai ze liever ietsjes strakker.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik kan opzich wel draaien gewoon een jointje nixx spec. maar ik laat het nog altijd liever door iemand anders draaien dan zit ik niet zo te kutten en gewoon een beetje relaxe :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
mwah hoe meer dikke rook hoe beter imo
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja klopt wel, maar ik vind het gewoon niet prettig roken. Liever 2 gewone hijsjes dan 1 grote.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat heeft te maken emt jezelf een beetje beheersen en niet keihard lurken :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
mwa rollen is leuk vind ik.. maar rechtstaand in de koude wind ofzo vind ik het wel niet leuk.. trouwns een inbrnader of scheefbrander heb ik ook wel eens, dan moet je gewoon het deel met het meeste blad naar boven houden als je trekt en meesal branden ze dan erug recht zonder dat je moet aanbranden :wave:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmm, als ik een inbrander heb hijs ik meestal gewoon effe door, vind het zonde om mijn hasj/weed die daar zit te verbranden.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hmm, wat Jeller zegt werkt (op de een of andere rare manier) volgens mij wel idd. Gewoon de inbrander boven houden en dan flink hijsen.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja duh :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
vooral als het geen strakke joint is lukt dat goed.. als hij beetje verstopt is heb je ene probleem soms
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#20
minne is het levende bewijs dat ik kan draaien :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."