Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan je draaien?

Kan je draaien?

100 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja klopt wel, maar ik vind het gewoon niet prettig roken. Liever 2 gewone hijsjes dan 1 grote.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat heeft te maken emt jezelf een beetje beheersen en niet keihard lurken :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
mwa rollen is leuk vind ik.. maar rechtstaand in de koude wind ofzo vind ik het wel niet leuk.. trouwns een inbrnader of scheefbrander heb ik ook wel eens, dan moet je gewoon het deel met het meeste blad naar boven houden als je trekt en meesal branden ze dan erug recht zonder dat je moet aanbranden :wave:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm, als ik een inbrander heb hijs ik meestal gewoon effe door, vind het zonde om mijn hasj/weed die daar zit te verbranden.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm, wat Jeller zegt werkt (op de een of andere rare manier) volgens mij wel idd. Gewoon de inbrander boven houden en dan flink hijsen.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja duh :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
vooral als het geen strakke joint is lukt dat goed.. als hij beetje verstopt is heb je ene probleem soms
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
minne is het levende bewijs dat ik kan draaien :wink:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#9
als m'n joint scheef brand steek ik 'm oftewel in vuur oftewel lik ik aan m'n vinger en maak de "laagste" kant nat zodat als je trekt die minder snel naar beneden gaat.... als jullie begrijpen wat ik bedoel :tongueout: :mrgreen:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mr.jiho zei:
als m'n joint scheef brand steek ik 'm oftewel in vuur oftewel lik ik aan m'n vinger en maak de "laagste" kant nat zodat als je trekt die minder snel naar beneden gaat.... als jullie begrijpen wat ik bedoel :tongueout: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

dat moet ik dan ook maar es proberen... maar lijkt me soms best pijnlijk, zeker als je stoned bent omdat te doen :P als jij nu begrijpt wat ik bedoel :wink:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#11
is niet pijnlijk hoor, je moet gewoon het papier nat maken, eerst je vinger en dan het papier :)
S
SpaCe_kOnijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hehe, ik heb leren draaien door een pak shag te kopen, 15,- dealerwiet, tippies en een pakje smoking slim. Uurtje op me kamer zitten en de eerste paar joints waren er. Verder is het gewoon hoe vaker je draait, hoe beter je wordt(duh :P ). BInnestebuiten doe ik alleen als er geen slim/deluxe vloei is. (dus red/blue/green/eco/ea) Daarbij is minder papier natuurlijk meer plezier :stoned: , daarbij probeer ik alleen binnestebuiten als ik binnen zit. L'tjes zijn niet eens handig, maar zien er gewoon dope uit! En ja als je op een gegeven moment soms 10 jointjes op een avond wegwerkt, moet je toch een beetje variatie houden, niet dan?

Smoke ze!! :stoned:
J
JonirszLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik vind al die andere manieren om te draaien maar irritant,.. ziet er leuk uit,.. maar doe mij maar gewoon de standaard joint :) lekker simpel
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mr.jiho zei:
is niet pijnlijk hoor, je moet gewoon het papier nat maken, eerst je vinger en dan het papier :)
Klik om te vergroten...

dat is teveel nadenken :wink: :stoned:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Gewone jointjes, perfect, binnenstebuiten lukt ook nog wel, lang niet meer gedaan overigens, de rest, nja moet het eens proberen denk
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#17
heb al 3 1/2 week niet meer gedraaid joh!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik al zo'n 3 maanden niet. Joints dan, sjaggies net nog. Goed idee trouwens. :smoke:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deranged zei:
Ik al zo'n 3 maanden niet. Joints dan, sjaggies net nog. Goed idee trouwens. :smoke:
Klik om te vergroten...

haha rook ze :P
mijn peuken zijn opperdepop
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#20
SpaCe_kOnijn zei:
jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann
Klik om te vergroten...

0hh j0aahh ker0l

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."