#1
Ja klopt wel, maar ik vind het gewoon niet prettig roken. Liever 2 gewone hijsjes dan 1 grote.


Mr.jiho zei:als m'n joint scheef brand steek ik 'm oftewel in vuur oftewel lik ik aan m'n vinger en maak de "laagste" kant nat zodat als je trekt die minder snel naar beneden gaat.... als jullie begrijpen wat ik bedoel![]()
![]()
, daarbij probeer ik alleen binnestebuiten als ik binnen zit. L'tjes zijn niet eens handig, maar zien er gewoon dope uit! En ja als je op een gegeven moment soms 10 jointjes op een avond wegwerkt, moet je toch een beetje variatie houden, niet dan?
Mr.jiho zei:is niet pijnlijk hoor, je moet gewoon het papier nat maken, eerst je vinger en dan het papier![]()


Deranged zei:Ik al zo'n 3 maanden niet. Joints dan, sjaggies net nog. Goed idee trouwens.![]()
SpaCe_kOnijn zei:jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."