Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumselke dag wiet of niet ??

elke dag wiet of niet ??

40 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
Suzanne1209Lid
01-01-2024, 00:00
#1
het afgelopen jaar heb ik iedere dag geblowt en nu allen nog in het weekend.. zoiezo niet overdag doordeweeks.. Maar dit weekedn CenterParcs.. dus zal wel 4 dgn stoned zijn hehe
t
topmanockieLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoevaak blow je en hoeveel


ik rook ongeveer 3 joint op een dag :stoned: :smoke: :wave:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
topmanockie zei:
ik rook ongeveer 3 joint op een dag :stoned: :smoke: :wave:
Klik om te vergroten...
ik ook zoiets gemiddeld, maa ben aan het minderen :)
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#4
elke dag rond de 5 jointen

In het weekend (vrijdag,zaterdag,zondag.) kan dit nog wel eens oplopen tot veel meer.. :stoned:
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#5
een paar keer in de week. Ik moet het nog met zakgeld doen dusja :smoke:
t
topmanockieLid
01-01-2024, 00:00
#6
topmanockie schreef:



ik rook ongeveer 3 joint op een dag

ik ook zoiets gemiddeld, maa ben aan het minderen
Klik om te vergroten...

ik moet eiglijk ookwel minderen want word een beetje duur maarja probeer nu plantje te kweken maar dat duurt wel een tijdje :(
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik rook of eet cannabis 6 dagen op 7
1 dag ga ik naar huis en kan ik dus niet blowen :)
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#8
paar keer per week.... maar alleen in het weekend of als ik de volgende dag vrij ben.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doordeweekt: niet of weinig
In het weekend: heel veel; in het weekend blow ik lekker door.

Dat lijkt dan op: een paar keer per week, want ik blow doordeweeks niet voor school.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meestal elke dag. Maar niet groteske hoeveelheden of iets dergelijks.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ook elke dag, wiet maakt echt een deel uit van mijn leven
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#12
inderdaad dagelijks en zoals vandaag (ziek thuis) al vanf half 8 smorgens .. en dan heb ik eerst gewacht tot vrouw en kids de deur uit zijn .. :stoned:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik nu terug elke dag bijna, maar da stopt wel na de vakantie
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vroeger elke dag, dan een hele tijd niet meer. En nu zo'n 4-5 keer in de week.
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#15
meestal niet de dag voordat ik naar school ga
en dan ook maar net zo veel als het uit komt
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#16
alleen in het weekend/vakanties :)
ik wil niet dat mn school er onder lijdt
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Meerdere keren per week.

Het wisselt.
Pas zat ik op 1/2 keer per week, ervoor 3/4 keer per week, afgelopen 1 of 2 weken (ik heb echt geen idee meer...) elke dag.

Vrij random allemaal.

Gaat om kleine hoeveelheden trouwens. Jointje of een halve op een avond meestal.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#18
iedere dag vind ik best kut, ik doe het 2 of 3 x per week, als ik het iedere dag doe leef ik de hele tijd in zo'n zelfde roes, is niet meer veel aan dan
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
elke dag blowen is een verslaving een probleemgebruik leuk is het nog net wel maar kost tegenwoordig veel geld beter alleen in de weekend daarom en doordeweeks een voorgedraaide jointje mischien
f
faithindidiLid
01-01-2024, 00:00
#20
:)

Elke dag. Dit is helaas niet vol te houden. Zowel niet fysiek als financieel. Dus moeilijk om een getal op te plakken. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."