Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik rook mijn Jonko het liefst lui op de bank voor de tv met een lekker bakkie thee"
"het afgelopen jaar heb ik elke dag geblowt.. doordeweeks alleen savonds maar in het weekend heel de dag.. nu ben ik sinds een week getopt met het blowen doordeweeks..."
"Ja Baron is breda is goed.. maar er zit er nog een dichter bij het station. De purple rain"
"Het lijkt mij slimmer om eerst doordeweeks te stoppen.. als je dat kan volhouden dan is het daarna minder moelilijk om helemaal te stoppen."
"Hallo allemaal, Ik was wel eens benieuwd wat jullie betalen voor je weed. Ik woon zelf in Breda en daar is het dus bijna niet meer te beltalen. Ik en mijn vriend gaan meestal naar de Baron (bekende shop in Breda). Het minimale wat je daar kan halen is 10 euro en zou een gram moeten zijn. Je kan hier ongeveer 3 en als je geluk heb 4 jonko's uit draaien. Je hebt wel plekke waar je goedkoper aan de weed kan komen maar dat is dan meestal rotzooi. Hoe zit dat bij jullie???"
"ja het is voor iedereen anders natuurlijk mij voor mij heeft het wel gewerkt"
"het afgelopen jaar heb ik iedere dag geblowt en nu allen nog in het weekend.. zoiezo niet overdag doordeweeks.. Maar dit weekedn CenterParcs.. dus zal wel 4 dgn stoned zijn hehe"