Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kempi - Mixtape 2"
"Whiite Wiidoww van de pompe in goes!!"
"foto's van vorige jaar huisje in spain! { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } jup , en als je dat verkoopt in nederland! koop 2de huisje en ga kweken"
"+ 2 emmers achter me pa die de foto nam , in totaal ligt er wel 200.000 euro! je moet het maar willen en mogen!"
"Ellesdee zei: misschien zeg ik iets geks... maar vind je t niet heel erg dom om dit online te zetten? Klik om te vergroten... dom om dit online te zetten? valt wel mee! de politie in spanje stellen niks voor , ze houden alleen de boel een beetje in de gaten en ze ondernemen zowat geen actie! en de politie wat moet die nou met deze 2 foto's?"
"MetaalKonijn zei: Immense bult smokes. Klik om te vergroten... haha , ik zou graag ook heel die 200.000 euri kapot smoken , maar toch ff goed nadenken en trouwens sta ook al 2 weken clean"
"haha , net weggehaald uit me naam! en in zeeland rijdt de politie nog op paard en wagen! en wat dan als ze me wiet vinden! dan zit ik maar een paar jaartjes!"
"Shroomie zei: Ik heb die 1ste foto al s eerder gezien edit: op deze link: http://www.waytoomany.com/pics/weed/10/mountain.php Klik om te vergroten... haha leuk geprobeerd jongen! nu laat je net me broer's site zien en als je ut nog niet geloofd stuur je maar emailtje van wat je nog wilt weten!"
"elke dag 2 ofzo , k wil nieuwe soort dingen zien alsk stoned ben!"
"idd , voortaan moet ik is beter gaan leren kijken! / close"