Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumselke dag wiet of niet ??

elke dag wiet of niet ??

40 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm een lachkick, dat heb ik al tijden niet meer gehad.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Onder de schoolperiode : woensdag , vrijdag , zaterdag & zondag

Onder de vakantieperiode : elke dag
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb vroeger ook elke dag geblowd, het is niet meer leuk dan maar het is eerder een gewoonte geworden. de vreetkicks enzo krijg je dan ook niet meer dat is wel chill
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nu het mooi weer is krijg ik toch wel de neiging nog even een joint te roken in de zon door de weeks; maar iniedergeval niet ELKE dag.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Nu het mooi weer is krijg ik toch wel de neiging nog even een joint te roken in de zon door de weeks
Klik om te vergroten...

So true, en prachtig dat 't dan ook is. :mrgreen: Heerlijk loom. :stoned: :hearteyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe meer ik blow, hoe meer ik het ook ga waarderen :tongueout:
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een paar keer per dag, hooguit 4 keer.
B
BoriLid
01-01-2024, 00:00
#8
elke dag 2 ofzo ,

k wil nieuwe soort dingen zien alsk stoned ben! :hearteyes:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Kijk in het halfdonker eens in een mooie spiegel met een goudleurige dure lijst waarin je in de relfectie een glazen tafel ziet met erop vage bloemen en op de achtergrond een licht dat rustig aan veranderd van kleur, voornamelijk rood, blauw en groen, en alles ertussen.

Dat vond ik wel een redelijk ervaring.
Zelden zo lang in een spiegel staan kijken.

(spiegels zijn sowieso verdomd interessant als je stoned bent)
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#10
hehe
vroeger elke dag , nu pakt 4 jointjes de week, soms meer
begon beetje duur te worde als student en ben me alle dope wa aant mindere of aant stoppe :)
S
Suzanne1209Lid
01-01-2024, 00:00
#11
het afgelopen jaar heb ik iedere dag geblowt en nu allen nog in het weekend.. zoiezo niet overdag doordeweeks.. Maar dit weekedn CenterParcs.. dus zal wel 4 dgn stoned zijn hehe
S
Suzanne1209Lid
01-01-2024, 00:00
#12
het afgelopen jaar heb ik iedere dag geblowt en nu allen nog in het weekend.. zoiezo niet overdag doordeweeks.. Maar dit weekedn CenterParcs.. dus zal wel 4 dgn stoned zijn hehe
S
Suzanne1209Lid
01-01-2024, 00:00
#13
het afgelopen jaar heb ik elke dag geblowt.. doordeweeks alleen savonds maar in het weekend heel de dag.. nu ben ik sinds een week getopt met het blowen doordeweeks...
t
topmanockieLid
01-01-2024, 00:00
#14
hoevaak blow je en hoeveel


ik rook ongeveer 3 joint op een dag :stoned: :smoke: :wave:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#15
topmanockie zei:
ik rook ongeveer 3 joint op een dag :stoned: :smoke: :wave:
Klik om te vergroten...
ik ook zoiets gemiddeld, maa ben aan het minderen :)
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#16
elke dag rond de 5 jointen

In het weekend (vrijdag,zaterdag,zondag.) kan dit nog wel eens oplopen tot veel meer.. :stoned:
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#17
een paar keer in de week. Ik moet het nog met zakgeld doen dusja :smoke:
t
topmanockieLid
01-01-2024, 00:00
#18
topmanockie schreef:



ik rook ongeveer 3 joint op een dag

ik ook zoiets gemiddeld, maa ben aan het minderen
Klik om te vergroten...

ik moet eiglijk ookwel minderen want word een beetje duur maarja probeer nu plantje te kweken maar dat duurt wel een tijdje :(
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik rook of eet cannabis 6 dagen op 7
1 dag ga ik naar huis en kan ik dus niet blowen :)
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#20
paar keer per week.... maar alleen in het weekend of als ik de volgende dag vrij ben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."