Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIrritant aan jointen roken .

Irritant aan jointen roken .

213 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je een joint binnenste buiten draait en bij het afbranden komt er een gaatje in :smilingimp:

Meestal lukt het me dan nogwel het gaatje af te plakken met plakrond van een ander vloeitje, en vaak ook nog wel zo dat je het niet een proeft.
G
GrandeLid
01-01-2024, 00:00
#2
inderdaad, droge bakkes is kut.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
raging_bull zei:
Als je een joint binnenste buiten draait en bij het afbranden komt er een gaatje in :smilingimp:

Meestal lukt het me dan nogwel het gaatje af te plakken met plakrond van een ander vloeitje, en vaak ook nog wel zo dat je het niet een proeft.
Klik om te vergroten...

Oh wat je beter kan doen is iets te ver natlikken en dan afscheuren, maar dan zo dat je je duim op de plakkende delen houd, en het heel voorzichtig doen.
Vroeger scheurde in mijn joints nog wel eens open, maar dat is me zeker al een jaar niet meer gebeurd. Als er dan nog iets zit kan je dat nog afbranden, maar dan wordt het minder vlam dus is de kans dat het nog fout gaat veel kleiner.
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weednator zei:
Wat vind jij zoal irritant aan jointen roken ?

Ik vind de droge mond die je krijgt nogal irritant !
Klik om te vergroten...

niks anders zou ik stoppen

droge mond dan moet je drinke :beer: :wink:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
raging_bull zei:
Als je een joint binnenste buiten draait en bij het afbranden komt er een gaatje in :smilingimp:

Meestal lukt het me dan nogwel het gaatje af te plakken met plakrond van een ander vloeitje, en vaak ook nog wel zo dat je het niet een proeft.
Klik om te vergroten...

oplossing: draai altijd met gouden/zwarte vloei! dan hoef je em niet binnenste-buiten te draaien!
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#6
- vergeten drinken mee te nemen -> droge bek

- vergeten eten mee te nemen -> vreetkick die niet bevredigt kan worden :'(

- joint die alsmaar uit gaat

- vloei die zegmaar voorbij de tip is, dus moet weer weggebrand worden (als je al stoned bent, vind je dit veel werk :tongueout:)
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#7
-spaceman- zei:
raging_bull zei:
Als je een joint binnenste buiten draait en bij het afbranden komt er een gaatje in :smilingimp:

Meestal lukt het me dan nogwel het gaatje af te plakken met plakrond van een ander vloeitje, en vaak ook nog wel zo dat je het niet een proeft.
Klik om te vergroten...

oplossing: draai altijd met gouden/zwarte vloei! dan hoef je em niet binnenste-buiten te draaien!
Klik om te vergroten...
leg is uit? :openmouth:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik bedoel dan is het vloeitje smal genoeg (weinig papier).. het hele idee van binnenste-buiten draaien is toch zo min mogelijk papier roken... dus goud en zwart zijn daar ideaal voor aangezien je dan gewoon normaal kan draaien zonder veel papier te roken!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ligt d'r maar net aan hoe dik jij je joints draait..
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#10
-spaceman- zei:
ik bedoel dan is het vloeitje smal genoeg (weinig papier).. het hele idee van binnenste-buiten draaien is toch zo min mogelijk papier roken... dus goud en zwart zijn daar ideaal voor aangezien je dan gewoon normaal kan draaien zonder veel papier te roken!
Klik om te vergroten...
maar je kan dr ook bijvoorbeeld silver voor nemen :P dat maakt dus niets uit
smaller als silverbestaat er niet he? :(
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#11
als iemand de joint doodrookt

of nat zevert bleh

of als je de joint al opgestoke hebt en het vloeitje laat los aan een stuk, op zich niet irritant, plakrandje eromheen en klaar, zo gebeurd. Dat is ook aangeraden, want lik da vloeitje maar es als de joint al aan is, dat smaakt bestwel smerig

of mensen die alleen maar meeblowen en nooit zelf hale, en je dan steeds in de gate houde en achterna lope als je ff weg loopt om met je maat een joint te gaan roke omdat ze wete dat je een joint gaat roke en ze mee wille blowe
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#12
of als je met wat mense een paar joints hebt gerookt en die mense je gaan behandele alsof je je eige veters nie eens meer kan strikke terwyl je helemaal nie zo gaar bent en wel wa gewend bent :confused: irri
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doodkapje zei:
dat je m eerst moet draaien en dat je daar dan ook wiet voor moet hebben voor je m kan roken :rolleyes:
Klik om te vergroten...
hm, ik vind draaien altijd wel leuk (call me crazy) :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hype zei:
Doodkapje zei:
dat je m eerst moet draaien en dat je daar dan ook wiet voor moet hebben voor je m kan roken :rolleyes:
Klik om te vergroten...
hm, ik vind draaien altijd wel leuk (call me crazy) :)
Klik om te vergroten...

Ik vind joints draaien ook leuk, dus zo gek is dat niet. Tenzij ik ook gek ben.. natuurlijk.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gasten die hem net boven de tip te hard vast hebben...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Adrenochroom zei:
Gasten die hem net boven de tip te hard vast hebben...
Klik om te vergroten...
Inderdaad! Die lui kan ik echt vermoorden, heb je een perfecte gedraait... verneuken ze hem! :angry:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mensen die zoals schapen smooren.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha, definieer dat eens? :mrgreen:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mensen die met hun natte mond aan mijn joint trekken.
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je de enigste bent die wiet rookt van een hele groep, iedereen actief en jij stoned zoals een aap.

Of dat je tegen je ma moet praten :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."