DreamerOfDreams zei:
²
blow zelf ook een jaar of 4, de eerste jaren heb ik de mooiste dingen meegemaakt waar ik wiet altijd dankbaar voor zal zijn, ik vind dan ook dat je echt wel af en toe eens een joint moet roken om de wereld even anders te zien.
Ik ben zelf een blower, maar ik vind niet dat je "moet" blowen om een andere kijk op de wereld te krijgen.
Nuchter kan dat ook... Maar een jointje kan inderdaad wonderen doen op het gemoed van de mens.
Langs de andere kant heb ik hierdoor helaas een jaar of 2 van mn jeugd verkloot door absoluut niets te doen, dat is dan ook het klotige aan wiet, dat het een levensstijl wordt en na een tijd niets meer toevoegd aan je leven.
Ja zie, das niet cannabis haar schuld he. Er zijn nog mensen dat blowen en het wel maken in het leven.
Sommige mensen zijn gewoon meer vatbaar en sneller "verslaafd" -al dan niet geestelijk-.
Maar geef die mensen een pint, lijntje, ... en ze zijn evenrap vertrokken.
Maar so fucking what? Moeten we nu de wereld lam leggen aan pijnstillers, drank en co omdat er individuelen er genot uithalen?
Door dat genot hun levenstijl wat laxer instellen.
More pleasure, less duties?
Het probleem met cannabis is niet meer het schadelijke aspect ervan, het is het politiek spel. En dat sommige zich daar in laten vangen, mij goed.
ik moet Bony dus gelijk geven (ahoewel ik het een zeer vreemde poll vind.)
Conclusie:
Rook wiet met mate, zo weinig mogelijk, maar onderschat NOOIT de geestveruimende kracht
Als beginner misschien, ik kan normaal functioneren als ik blow zenne.
Maar ik ga dan ook geen bluntwraps toeplakken als ik nog ergens naartoe moet rijden in dit weer. Als ik nu een jointje draai weet ik perfect wat mij te wachten staat. Als ik een blunt wrap draai of een dikke bout dan ben ik al geestelijk beperkt.
Ik denk eerder dat sommige blowers niet vooruit geraken in het leven doordat ze het financieel bekeken aan hun budget laten vreten.