lysergine25 zei:
Ik snap jou hele probleem niet hoor.
Als je zoveel tegen wiet hebt, wtf doe je dan op een drugsforum? dat jij het onzin vindt etc moet jij weten, maar veel mensen genieten er ook van heb daar respect voor!
En waarom wil je zo graag dat Mayan toegeeft dat wiet alles bij hem kapot heeft gemaakt etc? Dat dat bij jou gebeurd is is wel duidelijk, maar dat wil nog niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.
In mijn ogen kraam je alleen maar onzin uit met je anti tabak/wiet/alcohol/games kruistocht. Als je wat wil bereiken sodemieter dan op en ga lekker de politiek in jonge.
Iedereen heeft zo zijn ding, de een gaat naar elke voetbal wedstrijd, de ander blowt. Dus wat is je probleem nou eigenlijk, heb je er zoveel last van dat mensen blowen? lig je er wakker van? moet je er van huilen?
En al zou wiet alles hebben kapot gemaakt het is hun leven en hun mogen daarmee doen wat ze willen!
En gelijk de VMBO (waar ik zelf ook op zit) maar weer af te kankeren met je anti drugsbeleid staat me ook niet aan.
Als jij ons (Ik spreek in het algemeen) zo dom vindt, ga dan zelf lekker al het technishe werk doen met je handen. Als je zo'n opgeleid persoontje bent ga dan lekker in je kantoortje kruipen en zoek een leven!