Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMarijuana maakt meer kapot dan je lief is !!

Marijuana maakt meer kapot dan je lief is !!

94 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mayan zei:
Windows Vista zei:
ik geef Lycergine ook gelijk, ik ben gestopt met die wiet. raak het ook nooit meer aan. kon er niet meer mee stoppen kostte me klauwen met geld en me baan.

groetjes van drugsmurfin
Klik om te vergroten...

Als je er niet mee kost stoppen, waarom zijde er dan vanaf geraakt?
Klik om te vergroten...

Omdat de overgang nog moeilijker verliep dan de overgang van de allochtonen die een plekje hebben gevonden in onze land.
W
Windows VistaLid
01-01-2024, 00:00
#2
gewoon alles op alles zetten weg met die gore tabak en die lekkere wiet

smurfinnetje
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Windows Vista zei:
gewoon alles op alles zetten weg met die gore tabak en die lekkere wiet

smurfinnetje
Klik om te vergroten...
Neuken? Smurfinnetje?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
lol
S
SkullcrusherLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
lol
Klik om te vergroten...
Ik snap jou hele probleem niet hoor.
Als je zoveel tegen wiet hebt, wtf doe je dan op een drugsforum? dat jij het onzin vindt etc moet jij weten, maar veel mensen genieten er ook van heb daar respect voor!

En waarom wil je zo graag dat Mayan toegeeft dat wiet alles bij hem kapot heeft gemaakt etc? Dat dat bij jou gebeurd is is wel duidelijk, maar dat wil nog niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.
In mijn ogen kraam je alleen maar onzin uit met je anti tabak/wiet/alcohol/games kruistocht. Als je wat wil bereiken sodemieter dan op en ga lekker de politiek in jonge.

Iedereen heeft zo zijn ding, de een gaat naar elke voetbal wedstrijd, de ander blowt. Dus wat is je probleem nou eigenlijk, heb je er zoveel last van dat mensen blowen? lig je er wakker van? moet je er van huilen?
En al zou wiet alles hebben kapot gemaakt het is hun leven en hun mogen daarmee doen wat ze willen!

En gelijk de VMBO (waar ik zelf ook op zit) maar weer af te kankeren met je anti drugsbeleid staat me ook niet aan.
Als jij ons (Ik spreek in het algemeen) zo dom vindt, ga dan zelf lekker al het technishe werk doen met je handen. Als je zo'n opgeleid persoontje bent ga dan lekker in je kantoortje kruipen en zoek een leven!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Skullcrusher zei:
En gelijk de VMBO (waar ik zelf ook op zit) maar weer af te kankeren met je anti drugsbeleid staat me ook niet aan.
Klik om te vergroten...

Jank niet zo loser .....

Je snapt er geen hout van .... wil je rellen !!

Stop die VMBO maar diep in je hol mongool.

:hearteyes:

:wave:
S
SkullcrusherLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
Skullcrusher zei:
En gelijk de VMBO (waar ik zelf ook op zit) maar weer af te kankeren met je anti drugsbeleid staat me ook niet aan.
Klik om te vergroten...

Jank niet zo loser .....

Je snapt er geen hout van .... wil je rellen !!

Stop die VMBO maar diep in je hol mongool.

:hearteyes:

:wave:
Klik om te vergroten...
Haha had toch wel wat meer van je verwacht dan dit.
Mja soms zit het mee en soms zit het tegen. :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
skullcrusher ... je naam alleen al ....

je moet maar is leren dat jouw persoonlijke mening over mij niet interessant is. Noem ik jou ook een mongool ? Zo maar uit het niets ?
Dat noemt men flamen ... dat hoef ik van een VMBO'rtje niet te pikken.

Rukker !!

Je moest en zou toch ff zeggen wat je van mij vind nou dit vind ik van jou:

Een echt loser die niet eens HBO kan afronden, je respons is niet eens inhoudelijk op de topic je spuugt allen maar gal over mij heen.

Hee SkullCrusher niet reageren is echt heel moeilijk dat begrijp ik.
En dat je je zwaar irriteert aan me dat is juist de bedoeling.

Dus ik ben erg tevreden want of je houdt van me of je haat me...

doei doei

Bonie


:hearteyes:
W
Windows VistaLid
01-01-2024, 00:00
#9
OFF TOPIC:

jcutter123 zei:
Windows Vista zei:
gewoon alles op alles zetten weg met die gore tabak en die lekkere wiet

smurfinnetje
Klik om te vergroten...
Neuken? Smurfinnetje?
Klik om te vergroten...

lieve jcutter, ik hou wel van neuken ja, maar jij hebt diepe issues, ik hou van mannen zonder issues en ik hou van sex op de drugs.


@ Bonie en Skullfucker

niet vechten he sukkels ..... on topic blijven !!
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Windows Vista zei:
OFF TOPIC:

jcutter123 zei:
Windows Vista zei:
gewoon alles op alles zetten weg met die gore tabak en die lekkere wiet

smurfinnetje
Klik om te vergroten...
Neuken? Smurfinnetje?
Klik om te vergroten...

lieve jcutter, ik hou wel van neuken ja, maar jij hebt diepe issues, ik hou van mannen zonder issues en ik hou van sex op de drugs.


@ Bonie en Skullfucker

niet vechten he sukkels ..... on topic blijven !!
Klik om te vergroten...
Ik wist niet dat drugsgebruik en een karakter zonder issues samen gingen :confused:
W
Windows VistaLid
01-01-2024, 00:00
#11
jcutter123 zei:
Ik wist niet dat drugsgebruik en een karakter zonder issues samen gingen :confused:
Klik om te vergroten...

leer is qouten lekker ding

groetjes van drugssmurfinnetje
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Windows Vista zei:
OFF TOPIC:

jcutter123 zei:
Windows Vista zei:
gewoon alles op alles zetten weg met die gore tabak en die lekkere wiet

smurfinnetje
Klik om te vergroten...
Neuken? Smurfinnetje?
Klik om te vergroten...

lieve jcutter, ik hou wel van neuken ja, maar jij hebt diepe issues, ik hou van mannen zonder issues en ik hou van sex op de drugs.
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :wave:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je voorstellen vind ik bullshit.

Mensen raken vanaf hun 14e/15e/16e geinteresseerd in drugs en dit zal niet veranderen als je de minimum leeftijd omhoog haalt naar 21. Het marktaandeel van deze doelgroep is nu redelijk klein, maar als de minimum leeftijd 21 wordt dan word deze groep toch behoorlijk aantrekkelijker voor illegale dealers.

Stigmatiseren is altijd fout. Er moet eerlijke informatie over gegeven worden zowel over de voordelen als de nadelen. Jongeren zijn oud en wijs genoeg om zelf te beslissen als ze de juiste informatie aangerijkt krijgen. Natuurlijk hebben de ouders enige invloed maar als ze het willen doen, doen ze het toch wel.

'Het zo moeilijk mogelijk maken om aan wiet te komen' werkt niet. Er staan sneller straatdealers op dan dat je ze kan neerhalen. Het enige wat er zal gebeuren is dat de kwaliteit achteruit gaat, het spul duurder wordt en dat jongeren die normaal gesproken naar de coffeeshop gaan in het harddrugs circuit komen.

Blowen is net als met andere drugs een kwestie van jezelf in bedwang houden. Vooral met blowen is het soms moeilijk omdat het niet zo heel heftig maar wel lekker is. Maar als je je leven verneukt omdat je heel de dag stoned bent, is dat JOUW schuld niet de schuld van de drug.

Ik heb overigens gekozen voor de 'ik blow alleen 's avonds en als ik al mijn verplichtingen al gedaan heb', niet dat ik nooit overdag blow maar de rest paste al helemaal niet bij mijn situatie.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vrij onaccurate poll, maar ik heb hetzelfde als shokora gekozen. Ik rook ongeveer al 3 jaar nu, soms elke dag maar soms 3 weken niet en dat gaat zonder problemen. Iets slecht heeft het nog niet gebracht buiten afgestompte gevoelens soms en het gekende uitstelgedrag, maar gebeurt niet vaak. Negatieve invloed op school heeft het niet gehad, op mijn sociaal leven heeft het alleen maar een positieve impact gehad in de zin van omgang met mensen. Maar ik weet dat hoelanger en hoe meer je rookt die dit positief sociaal effect zal omslaan in iets negatief.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#15
jcutter123 zei:
Windows Vista zei:
gewoon alles op alles zetten weg met die gore tabak en die lekkere wiet

smurfinnetje
Klik om te vergroten...
Neuken? Smurfinnetje?
Klik om te vergroten...




Sry, moest ff :wave:


Ik blow alleen af en toe op vrijdag of zaterdag. Ik kom de volgende dag mijn bed niet uit van de joints. Vroeger blowde ik veel, maar dat is vanzelf over gegaan.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb het voorlaatste genomen.
begin er elke dag steed meer en meer op te lijken.
vooral dan dat gedoe met geheugen en praten.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Tripper: :mrgreen: Whhehe
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#18
De vraag zou eerder zijn.

"Zou wiet meer kapot makn dan je lief is eens het legaal is?"

Zolang het illegaal blijft, worden mensen "betrouwd" met illegaliteit.
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#19
met een serieus gebrek aan kennis over de cannabisplant ben ik begonnen met blowen en door dit gebrek heeft het bij mij meer kapot gemaakt dan me lief is.
als ik de wietjunkies in de buurt had gekend voordat ik begon met blowen had ik me mischien nog wel bedacht voordat ik aan die eerste joint trok.
begrijp me niet verkeerd, ik wil en vind niet dat iedereen moet stoppen met blowen, maar mensen en kinderen moeten meer voorlichting krijgen over drugs zodat ze er zelf leren mee om te gaan.
ik had ook niet gedacht dat ik ooit een wietjunk zou worde maarja na de eerste joint ben ik meteen nonstop gaan blowen.
wist ik veel dat het verslavend was!!!??? :rolleyes: :angry: :angry: :angry:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#20
wiet heeft bij mij niks kapotgemaakt...maar ik begon ook pas met blowen na mijn school en ik kende mezelf en me lichaam al goed. ook heb ik me eerst ingelezen over wiet/hasj en drugs in het algemeen. ik hoef mezelf ook niet in de hand te houden ofzo. ik blow als ik daar zin in heb, maar ik zou ook zonder kunnen. vind het alleen prettiger om te leven met.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."