het hek van de dam
lysergine25 zei:
Mayan zei:
Ik wil je heus niet afbreken, maar ik vind dat jij flauwe excuusjes gooit en tegensprakelijke posts post.
Je kan me niet afbreken, ik ben gewoon beter ! Je zou me nog mogen smeken om je te helpen in je kweektopic maar je sloeg me hulp en advies zo de grond in ..... ik kweek je echt totaal weg.
Het is niet omdat jij het in de kweek en crea hoek aan het rechte eind hebt, dat je dat ook hier hebt.
Ik heb net na na 5 jaar mijn eerste sollicitatie meteen een baan gekregen. En ik discusseer op een hoger niveaudan jij valt echt alleen maar in de herhaling. Ik krijg een stormvloed van pm 'tjes waarin junken hun steun betuigen en mij simpel weg gelijk geven.
Hoeveel PM'tjes heb jij al gehad ?
0000000,0000000 PRECIES !!!
Ik ga nu ff lekker op mijn nieuwe stoel dit forum bestoken.
Kusjes op jullie vieze tabakjointjes,
Rol daarom altijd puur and ban the criminele shops GROW your OWN !!!
Bonie Hamburconie
en nu allemaal eens heel hard lachen
1. Uw poll spreekt boekdelen!!!
2. Jeej jij krijgt pm!!!!
Wat ben ik ermee?
Ik kijk naar het forum, ik tel geen pm's
En als ik in herhaling val is omdat jij het openliet.
Je gooit, maar je kan niets ondersteunen.
En djeesus seg, ben jij 40 of 12 ?
"ik krijg lekker steun en jij lekker niet"
Ik herhaal: je leest selectief. Of lees jij wel goed wat er hier allemaal gepost word?
De meningen zijn zowat verdeeld me dunkt, maar nog steeds niemand dat zijn gebruik kan spiegelen aan jouw belachelijk geleuter en uw mandula gepredik.
zegt dat niet alles!!!!!!!?!!!!!!!!
Jij steekt het op de wiet, ik noem u dan een zwakkelijk dat geen verantwoordelijkheid voor je eigen leven kan nemen.
Het is niet omdat je na 5 jaar werk hebt dat je god bent, maar toch waan jij jezelf zo.
Laat het geweten zijn, ik heb niemand achter mij nodig om mijn mening te vormen.
Jij blijkbaar wel, want je krijgt toch oh zo veel pm's!
Again: jij kan niet argumenteren, noch discussiëren
Je gedraagt je als een klein kind dat weinig tot niets kan brengen.
Al mag jij 10000000000000000000000x beter wiet kweken dan mij, daarop basseer ik mijn leven niet hoor.
Ik zou het "beter kweken" nog eens niet als argument durven gebruiken.
Toch zeker niet als je voor een stigmatisering pleit.
Jij beste Lys?
Jij bent een dikke hypocriet dat pissed off is op deze samenleving, en niet kan luchten dat anderen 10000000000000000x meer als jou hebben bereikt, daar ze toch blowen.
3.
But at night, when all the world's asleep,
the questions run so deep
for such a simple man.
Je hebt kennelijk je doel niet gemist: mij afpissen hier
![:wink:]()