Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Blowen is eigenlijk net zo als met alles: doe het met mate . Blow nu zelf 1 a 2 x per week en haal mijn studie met gemak en heb genoeg vrienden. Je moet er gewoon mee om kunnen gaan en niet het belangrijkste in je leven de wie laten worden. Blow nu zelf zo'n 4 jaar en ben geen debiel / dement geworden. Dus wiet is zo slecht nog niet als je het met mate neemt."
"te ziek die mensen"