Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMarijuana maakt meer kapot dan je lief is !!

Marijuana maakt meer kapot dan je lief is !!

94 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#1
1 joint por maand is dan ook extreem weinig in vergelijking met anderen hier :) (en met mezelf)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: het hek van de dam

Mayan zei:
Je hebt kennelijk je doel niet gemist: mij afpissen hier :wink:
Klik om te vergroten...

Je hebt eindelijk gelijk, ik bied bij deze mij nederige excuses aan en wil je weer als buddie kunnen omarmen.

Dit is een hippie forum voor dope lovers en marijuana maakt mensen vredelievend.
Dus ik zal je niet meer op die manier aanspreken maar als een volwassenen met hersen ipv van een klein kind die zijn zin niet krijgt,.
We spreken dit af:

Ik geef jou 50% gelijk en jij geeft toe dat je al je geld op blowt en dat het een probleem is ok ?

Kus en een dikke knuffel voor Mayan die eigenlijk best wel lief is.

Bonie Whopperponie
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste Lys,

ik blow mijn geld niet op, echt niet!
Ik heb hier nog monden te voederen.

Ik blow dagelijks, maar ik blow in geld maximum 300 euro per maand op.

Als je gelijk had, had ik dat van de eerste maal toegegeven.
Honestly!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het punt wat stonie en mij stoort is denk ik het onaflatende naieve positievisme tegenover wiet. Natuurlijk is het geen hero of meth. Ik weet ook wel dat je door wiet alleen niet in de goot gaat belanden.

Maar wel is het slecht voor je longen, voor je geheugen, voor je wilskracht, is het echt wel verslavend en kan het zelfs mentale problemen veroorzaken zoals paranoia.

Al die berichten dat het overal goed voor is en allerhande positieve effecten heeft en geen negatieve, daarmee houd je jezelf en anderen voor de gek.

Ik wil dus niet zeggen dat iedereen moet stoppen met blowen omdat het zo slecht is ofzo. Ik zou het alleen fijn vinden als men een beetje realistisch erover is en ook de nadelen wil inzien.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#5
In feite is het een uit de hand gelolpen discussie aan het worden, bezie zo maar eens even de threads.

Gezond of niet.
Er mogen wel ergere dingen, waar geen haan om kraait.

Snappen jullie het dan niet dat een illegalisering of legalisering puur politiek is?
Denk jij nu werkelijk dat er één politieker wakker van zou liggen hoeveel of hoe weinig wij blowen?

Blowen en growen is een FUNDAMENTEEL recht dat blijkbaar niet door kan komen.
Maar al wat schadelijkere werkingen heeft wordt gewoon hoog belast?
Begrijp je waarom men dat doet?
M A C H T !

Hoe kan je wiet zoals medicijnen en drank over een lopende band laten gaan? Daar kan men onmogelijk controles op uitvoeren en dan heeft men geen monopoly.
En daarvoor zal het altijd in een bewust vergeten hoekje geduwd worden waar men liever stigma's optoe werpt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
deze topic gaat niet over de politiek of de legalisatie ....

Deze topic gaat over de gevaren van de mariujana.

Bonie
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik dacht dat je liberaal werd van wiet :confused:
W
Windows VistaLid
01-01-2024, 00:00
#8
hij mag dan wel een afzeikert zijn maar hij doet in ieder geval wel stof opwaaien.

groetjes van drugssmurfinnetje
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Windows Vista zei:
ik geef Lycergine ook gelijk, ik ben gestopt met die wiet. raak het ook nooit meer aan. kon er niet meer mee stoppen kostte me klauwen met geld en me baan.

groetjes van drugsmurfin
Klik om te vergroten...

Als je er niet mee kost stoppen, waarom zijde er dan vanaf geraakt?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mayan zei:
Windows Vista zei:
ik geef Lycergine ook gelijk, ik ben gestopt met die wiet. raak het ook nooit meer aan. kon er niet meer mee stoppen kostte me klauwen met geld en me baan.

groetjes van drugsmurfin
Klik om te vergroten...

Als je er niet mee kost stoppen, waarom zijde er dan vanaf geraakt?
Klik om te vergroten...

Omdat de overgang nog moeilijker verliep dan de overgang van de allochtonen die een plekje hebben gevonden in onze land.
W
Windows VistaLid
01-01-2024, 00:00
#11
gewoon alles op alles zetten weg met die gore tabak en die lekkere wiet

smurfinnetje
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Windows Vista zei:
gewoon alles op alles zetten weg met die gore tabak en die lekkere wiet

smurfinnetje
Klik om te vergroten...
Neuken? Smurfinnetje?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
lol
S
SkullcrusherLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
lol
Klik om te vergroten...
Ik snap jou hele probleem niet hoor.
Als je zoveel tegen wiet hebt, wtf doe je dan op een drugsforum? dat jij het onzin vindt etc moet jij weten, maar veel mensen genieten er ook van heb daar respect voor!

En waarom wil je zo graag dat Mayan toegeeft dat wiet alles bij hem kapot heeft gemaakt etc? Dat dat bij jou gebeurd is is wel duidelijk, maar dat wil nog niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.
In mijn ogen kraam je alleen maar onzin uit met je anti tabak/wiet/alcohol/games kruistocht. Als je wat wil bereiken sodemieter dan op en ga lekker de politiek in jonge.

Iedereen heeft zo zijn ding, de een gaat naar elke voetbal wedstrijd, de ander blowt. Dus wat is je probleem nou eigenlijk, heb je er zoveel last van dat mensen blowen? lig je er wakker van? moet je er van huilen?
En al zou wiet alles hebben kapot gemaakt het is hun leven en hun mogen daarmee doen wat ze willen!

En gelijk de VMBO (waar ik zelf ook op zit) maar weer af te kankeren met je anti drugsbeleid staat me ook niet aan.
Als jij ons (Ik spreek in het algemeen) zo dom vindt, ga dan zelf lekker al het technishe werk doen met je handen. Als je zo'n opgeleid persoontje bent ga dan lekker in je kantoortje kruipen en zoek een leven!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Skullcrusher zei:
En gelijk de VMBO (waar ik zelf ook op zit) maar weer af te kankeren met je anti drugsbeleid staat me ook niet aan.
Klik om te vergroten...

Jank niet zo loser .....

Je snapt er geen hout van .... wil je rellen !!

Stop die VMBO maar diep in je hol mongool.

:hearteyes:

:wave:
S
SkullcrusherLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergine25 zei:
Skullcrusher zei:
En gelijk de VMBO (waar ik zelf ook op zit) maar weer af te kankeren met je anti drugsbeleid staat me ook niet aan.
Klik om te vergroten...

Jank niet zo loser .....

Je snapt er geen hout van .... wil je rellen !!

Stop die VMBO maar diep in je hol mongool.

:hearteyes:

:wave:
Klik om te vergroten...
Haha had toch wel wat meer van je verwacht dan dit.
Mja soms zit het mee en soms zit het tegen. :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
skullcrusher ... je naam alleen al ....

je moet maar is leren dat jouw persoonlijke mening over mij niet interessant is. Noem ik jou ook een mongool ? Zo maar uit het niets ?
Dat noemt men flamen ... dat hoef ik van een VMBO'rtje niet te pikken.

Rukker !!

Je moest en zou toch ff zeggen wat je van mij vind nou dit vind ik van jou:

Een echt loser die niet eens HBO kan afronden, je respons is niet eens inhoudelijk op de topic je spuugt allen maar gal over mij heen.

Hee SkullCrusher niet reageren is echt heel moeilijk dat begrijp ik.
En dat je je zwaar irriteert aan me dat is juist de bedoeling.

Dus ik ben erg tevreden want of je houdt van me of je haat me...

doei doei

Bonie


:hearteyes:
W
Windows VistaLid
01-01-2024, 00:00
#18
OFF TOPIC:

jcutter123 zei:
Windows Vista zei:
gewoon alles op alles zetten weg met die gore tabak en die lekkere wiet

smurfinnetje
Klik om te vergroten...
Neuken? Smurfinnetje?
Klik om te vergroten...

lieve jcutter, ik hou wel van neuken ja, maar jij hebt diepe issues, ik hou van mannen zonder issues en ik hou van sex op de drugs.


@ Bonie en Skullfucker

niet vechten he sukkels ..... on topic blijven !!
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Windows Vista zei:
OFF TOPIC:

jcutter123 zei:
Windows Vista zei:
gewoon alles op alles zetten weg met die gore tabak en die lekkere wiet

smurfinnetje
Klik om te vergroten...
Neuken? Smurfinnetje?
Klik om te vergroten...

lieve jcutter, ik hou wel van neuken ja, maar jij hebt diepe issues, ik hou van mannen zonder issues en ik hou van sex op de drugs.


@ Bonie en Skullfucker

niet vechten he sukkels ..... on topic blijven !!
Klik om te vergroten...
Ik wist niet dat drugsgebruik en een karakter zonder issues samen gingen :confused:
W
Windows VistaLid
01-01-2024, 00:00
#20
jcutter123 zei:
Ik wist niet dat drugsgebruik en een karakter zonder issues samen gingen :confused:
Klik om te vergroten...

leer is qouten lekker ding

groetjes van drugssmurfinnetje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."