Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsweed geen effect

weed geen effect

57 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#1
rocka zei:
GewoonVOL zei:
Wiet en hasj zijn toch niet zo boeiend dus je mist niks. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Niet mee eens! Wiet en Hasj zijn harstikke fijn :stoned: En perfect als je geen zin hebt om hard te gaan trippen maar gewoon relaxed wilt zijn.
Klik om te vergroten...


Ja, als je gaat slapen is et wel lekker. :rolleyes:
m
magicmushroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
GewoonVOL zei:
Wiet en hasj zijn toch niet zo boeiend dus je mist niks. :openmouth:
Klik om te vergroten...

om zelf nu al aan de coke te gaan terwijl ik verder nog niks heb geprobeerd wat wel werkt lijkt me niet zo'n goed idee :mrgreen: en lijkt me wel relaxed... vraag me heel hard af hoe men maten zich voelen als ze stoned zijn en ik er weer eens nuchter bij zit. :)
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#3
GewoonVOL zei:
rocka zei:
GewoonVOL zei:
Wiet en hasj zijn toch niet zo boeiend dus je mist niks. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Niet mee eens! Wiet en Hasj zijn harstikke fijn :stoned: En perfect als je geen zin hebt om hard te gaan trippen maar gewoon relaxed wilt zijn.
Klik om te vergroten...


Ja, als je gaat slapen is et wel lekker. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik kan er totaal niet van slapen, heb vorige nacht maar een half uur kunnen slapen.
En het maakt me niet relaxed, het heeft ook geen effect meer op mij.
Ik neem wel medicatie, misschien dat dat ermee te maken heeft.. :confused:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
xtaz zei:
GewoonVOL zei:
rocka zei:
GewoonVOL zei:
Wiet en hasj zijn toch niet zo boeiend dus je mist niks. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Niet mee eens! Wiet en Hasj zijn harstikke fijn :stoned: En perfect als je geen zin hebt om hard te gaan trippen maar gewoon relaxed wilt zijn.
Klik om te vergroten...


Ja, als je gaat slapen is et wel lekker. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik kan er totaal niet van slapen, heb vorige nacht maar een half uur kunnen slapen.
En het maakt me niet relaxed, het heeft ook geen effect meer op mij.
Ik neem wel medicatie, misschien dat dat ermee te maken heeft.. :confused:
Klik om te vergroten...

Ik doe ook aan medicatie :xtc: :hearteyes:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Raar :confused: Je bent immuun.
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#6
lees mij stukje maar over white widow. Dacht dat het bij mij ook niet werkte. Gewoon een pure joint draaien (0,5 gram) bv. van white widow. En dan GOED innaleren en geloof me na een halve joint ga je hem echt wel voelen ik ging er heerlijk op spacen :)
Ben wel benieuwd als het nu wel lukt.

Succes
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rook maar n keer n waterpijpje :) dan werkt t vast wel... half grammetje in t kopje, aansteker dr bij, en slobberen maar, flink diep inteugen, wil je echt zeker zijn (stel je bent erg ongevoelig ervoor, nog niet eerder gezien, maar goed) houd je je rook ff in je longen voor je uitblaast.... oh ja, niet hoesten voor alle rook uit je longen is, dat is ruk! :mrgreen:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#8
Probleem is dat als ik stuff heb, hoeveel ook, ik joint na joint rook. En ok ik ben misschien een héél klein beetje 'high", maar ik herinner me nog de goede oude tijd.. dat was pas STONED zijn.. Het rare is wel ook dat ik nog ietsje meer 'high' ben als ik buiten rook. Ik rook j na j op m'n kamer..
j
jopioLid
01-01-2024, 00:00
#9
een vriendin van mij heeft daar ook last van en die heeft het aan een bio leraar gevraagd. Die zei dat ze mischien een lage bloeddruk had en blablabla (de rest weet ik al niet meer :rolleyes: ) maar daar kon het aan liggen om de een of andere reden.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#10
magicmushroom zei:
hoi mensen,

ik heb al een aantal keren weed gebruikt (gerookt in stickie & waterpijp) maar ik heb nog geen van de keren ook maar iets gevoelt. de laatste keer heb ik in men eentje voor 10€ wiet & 10€ hasj (afgerond) achter elkaar door zitten smoken maar wederom geen effect... pas na 2 halveliter biertjes begon ik me een beetje wazig te voelen maar dat kan ook gewoon de alcohol zijn gekmoen (geen fflauw idee). ik begin me echt heel hard af te vragen wat ik precies fout doe, of kan het zijn dat het op mij gewoon helemaal geen effect heeft? heeft iemand anders (jullie of iemand in directe omgeving) dat ook? heb al verschillende soortjes uitgeprobeert enzo, en ik ben echt heel nieuwschierig naar "Het Gevoel". als mn vrienden helemaal lam zijn is het ook niet echt leuk om als enige nuchtere erbij te zitten.
dus kan ALSJEBLIEFT iemand me hiermee helpen?

alvast bedankt
Klik om te vergroten...


Rook je wel over je longen :rolleyes:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#11
probeer waterpijp
of soufle

je laat een van je vrienden aan de joint trekken (rook in zijn mond houden, niet inhaleren) draai de joint om stop hem in je mond. je vriend blaast zijn rook door de joint je mond in
doet dit een paar keer en als je dan nog niets voelt ben je echt immuun :)
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#12
barry zei:
probeer waterpijp
of soufle

je laat een van je vrienden aan de joint trekken (rook in zijn mond houden, niet inhaleren) draai de joint om stop hem in je mond. je vriend blaast zijn rook door de joint je mond in
doet dit een paar keer en als je dan nog niets voelt ben je echt immuun :)
Klik om te vergroten...

oftewel een shot.

:stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
De eerste keren dat ik blowde merkte ik ook niets..

Gewoon over gaan op puur, en vooral geen nicotnine gebruiken die dag (lukt je toch niet, maar is echt wel beter..)

NA 40 keer heb je nog niks gemerkt?

Misschien is het dan toch mogelijk, en ben je immuun?

Hebben je voorouders zich mss suf geblowd vroeger? :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
in het begin merkte ik er ook niet veel van, kvoelde wel iets, maar niet echt speciaal.. na de 10de keer ofzo kreeg ik pas lachkiks enzo
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geen koffie of of andere opppepende dingen gebruiken voor je gaat blowen :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Net of dat wat uitmaakt? Je wordt evengoed wel stoned.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
MetaalKonijn zei:
Net of dat wat uitmaakt? Je wordt evengoed wel stoned.
Klik om te vergroten...

ja, dat maakt wat uit..

Ik voel me onder de combi Koffie-weed een stuk vrolijker :beer:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het maakt wel wát uit, maar het weedeffect voert nog altijd de boventoon.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."