Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Magic Guest zei: En hoe krijg je dan precies die 4 hoofdtoppen? Klik om te vergroten... door de top af te knippen"
"gtje zei: @pychomanie: als je niet zinnigs te zeggen hebt of dingen zegt die je zelf nog neit hebt onder vonden kun je beter niets zeggen ... wat jij nu zegt is toppen heeft niets met fimmen te maken fimmen staat voor fuck i missed ofte wel wat al uitgelegt was niet de hele kern verwijderen maar rond 2/3 van de nieuwe kern van de nieuwe scheut en btw 4 toppen krijgen is moeilijk en komt niet vaak voor !!!! vaak zullen er 3 terug komen maar heb ze ook wlelis voorbij zien komen met 5 scheuten ... wel word de opbrengst per hoofdtop kleiner .. stel je had niet getopt had je een mooei cola van bijv 40 gram droog kunnen krijgen nu heb je gefimt komen er 4 hoofd toppen en zullen ze per hoofdtop maar 15 gram aanbouwen duss kleinere toppen maar wle een meer opbrengst van 20 gram ( totaal wordne het 60 gram ) Klik om te vergroten... wijsneus"
"ja ratten live fast die Young zei: hebben jullie ook van die dingen waar je niet tegen kunt als je stoned bent? ik heb dat namelijk heel erg bij felle lampen.. als ik stoned ben, zit ik het liefst in een donkere kamer of met sfeerverlichting.. Klik om te vergroten..."
"gekkehenkie zei: Kan wel tegen alles.. de helft krijg ik dan toch niet mee, als iets me niet boeit zit ik in mijn eigen wereldje, als iets me boeit doe ik gezellig mee. Klik om te vergroten... jij hebt wel gelijk"
"kersensmaakje zei: ik zit met een probleem. ik wilde graag weten hoelang het duurt voordat thc (van wiet en hasj) uit je lichaam is. ik hoop dat iemandme hiermee kan helpen. Klik om te vergroten... als je veel geblowd hebt duurt het wel 3 weken voor dar alles uit je lichaam is"
"Deuxième Mains zei: ik blow al 3 jaar op regelamtige basis en vrijdag kreeg ik stuiptrekking van te veel te blowe en vandaag viel ik flauw iemand die weet hoe dit komt ?? iemand die al het zelfde heeft meegemaakt ?? yu Klik om te vergroten... vitamine gebrek"
"kan iemand mijn vertellen welke de beste shop is in maastricht"
"hodgepodge zei: Was al een paar geleden dat ik daar was. Ik kwam ooit in de Mississippi, dat was een coffeeshop in een boot, maar zover ik weet gesloten. Verder ben ik redelijk vaak in de dichtstbijzijnde shop van het station geweest, Slow motion. Dat was geen slechte shop, maar ook niets bijzonders. Klik om te vergroten... okee bedankt alvast"
"Hempy zei: Ik kan je 2 shops aanraden.. Cosbor (vlakbij Mississippi en Smokey) En de Maxcy's, aan de overkant van de maas, vlakbij slow motion.. Dit zijn zowat de shops waar ik het wiet het lekkerste vind in maastricht. Klik om te vergroten... bedoel je kosbor aan de kleine gracht en alvast bedankt voor je informatie"
"Hempy zei: Ik kan je 2 shops aanraden.. Cosbor (vlakbij Mississippi en Smokey) En de Maxcy's, aan de overkant van de maas, vlakbij slow motion.. Dit zijn zowat de shops waar ik het wiet het lekkerste vind in maastricht. Klik om te vergroten... nog bedankt voor de tip ik ben in kosbor geweest goeie shop netje geregeld lekker wietje"