Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsweed geen effect

weed geen effect

57 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Petrovic zei:
Van wiet of hasj roken krijg ik ook bijna geen gevoel, terwijl ik toch goed inhaleer. Bij mij werkt spacecake of hasjmelk veel beter :sunglasses: . probeer dat eens.
Klik om te vergroten...
defineer goed inhaleren?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
goed inhaleren:

-uitademen
-trekje nemen
-inademen door de mond, tot te longen volledig gevuld zijn met lucht.
-niet langer dan 5 seconden je adem inhouden
-uitademen
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Re:

Lauu zei:
xtaz zei:
Als ik XTC nam, paar jaartjes geleden, kon ik ook zoveel joints roken als ik wou.
Ik voelde er toen niets van, van de jointjes.
Heb zo eens met een ex-maat zo'n 20 joints gesmoord in een appartementshal. :rolleyes:
Eén en al rook/doemp, maar stoned waren we niet, we waren gewoon aan het 'flashen' op de X..
Klik om te vergroten...

en je post dit omdat?
Klik om te vergroten...
dat weet je nou toch zelf Lauu?
kuch... STOER DOEN... kuch :grin:
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re:

Purple haze zei:
Geen koffie of of andere opppepende dingen gebruiken voor je gaat blowen :)
Klik om te vergroten...
Ik drink meestal 1 energie voor en 1 na het blowen.
Anders word ik zo loom.
Soms word ik nog trippier dan normaal!
B
BaconLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oi dat ken ik wel :P k had het namelijk het eerste half jaar dat k blowde, tot het moment dat een vriend naar me toe kwam met purple haze. Lekker klein beetje sigaret erbij en k spacede m hard! :openmouth:
Tja tips,
nose shot's werke behoorlijk goed,
of wat je ook kan doen is van je rechterhand een vuist maken, je stopt de blow tussen je middel en ringvinger, van je linkerhand je pink aan de onderkant van de vuist (het kleine gaatje bij je pink van je vuist dichtstoppen :P ). Aan de bovenkant van je vuist heb je nog een opening; hijsen maar :stoned:

hmz... volg je m nog ? :wink:

verder als je goeie wiet hebt zou t goed moeten kome :mrgreen:
succes! :stoned:

psychomanie zei:
het kunnen messchien 3 dingen zijn of die wiet en hasj is slecht of je hebt adhd of je bent manisch
Klik om te vergroten...

zou thc niet werken als je adhd hebt? k ken er genoeg die zeker wel stoned worde :P manisch heb k geen idee van en het eerste dacht k ook aan :mrgreen:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dieper inhaleren is gelul.
Alleen als je het niet je longen doet heeft het geen effect. Maar je kan een joint wel roken als een sigaret. Het effect moet er niet minder van worden o.i.d.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Extisi zei:
Dieper inhaleren is gelul.
Alleen als je het niet je longen doet heeft het geen effect. Maar je kan een joint wel roken als een sigaret. Het effect moet er niet minder van worden o.i.d.
Klik om te vergroten...


is geen gelul, het werkt gewoon.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#8
loadrunner zei:
Extisi zei:
Dieper inhaleren is gelul.
Alleen als je het niet je longen doet heeft het geen effect. Maar je kan een joint wel roken als een sigaret. Het effect moet er niet minder van worden o.i.d.
Klik om te vergroten...


is geen gelul, het werkt gewoon.
Klik om te vergroten...
Volgens mij maakt dat dus niets uit. Net als al die discussies over je rook langer inhouden, daar word je dus echt niet stoneder van.
Maar goed, misschien heb je gelijk. Leg dan eens uit hoe dat werkt :)
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat wil ik dus ook wel horen :)
B
BaconLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rook inhoude werk theoretisch wel wat beter, hoe langer de rook nml in je longen zit hoe meer er wordt opgenomen. Maar zoveel verschil is het niet omdat het meeste al gewoon meteen wordt opgenomen. Hoe dieper je inhaleerd hoe meer oppervlakte van je longen bezig is met opnemen.. Maar naar mijn idee ook niet zo'n geweldig verschil :P
:stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is ook meer eigen ervaring, dat als je even dieper inademt, je meer gevoel krijgt, van een zelfde hoeveelheid.

of gewoon puur toeval. Soms reageer je er beter op dan anders.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
wat dacht je van gewoon niet vasthouden vasthouden hoeft niet
m
magicmushroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
hoi mensen,

ik heb al een aantal keren weed gebruikt (gerookt in stickie & waterpijp) maar ik heb nog geen van de keren ook maar iets gevoelt. de laatste keer heb ik in men eentje voor 10€ wiet & 10€ hasj (afgerond) achter elkaar door zitten smoken maar wederom geen effect... pas na 2 halveliter biertjes begon ik me een beetje wazig te voelen maar dat kan ook gewoon de alcohol zijn gekmoen (geen fflauw idee). ik begin me echt heel hard af te vragen wat ik precies fout doe, of kan het zijn dat het op mij gewoon helemaal geen effect heeft? heeft iemand anders (jullie of iemand in directe omgeving) dat ook? heb al verschillende soortjes uitgeprobeert enzo, en ik ben echt heel nieuwschierig naar "Het Gevoel". als mn vrienden helemaal lam zijn is het ook niet echt leuk om als enige nuchtere erbij te zitten.
dus kan ALSJEBLIEFT iemand me hiermee helpen?

alvast bedankt
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#14
inhaleer je wel?:P
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#15
hmmmm, je moet jezelf eens een "blow" laten zetten: iemand houd de joint omgekeerd in z'n bek en blaasd de rook in jouw bek (jij inhalleerd alleen maar)
of probeer eens te drinken(thee) of te eten (spacecake, spacepannekoeken....)
veel succes!
het zal wel lukken
:stoned:
m
magicmushroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychoticoverdose zei:
inhaleer je wel?:P
Klik om te vergroten...

nee man... haha over mn longen - ik rook ook.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wiet en hasj zijn toch niet zo boeiend dus je mist niks. :openmouth:
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#18
j
magicmushroom Geplaatst: 21 Nov 2006 20:31 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Psychoticoverdose schreef:
inhaleer je wel?


nee man... haha over mn longen - ik rook ook.
Klik om te vergroten...

was ook niet zo heel serieus hoor :P
r
rockaLid
01-01-2024, 00:00
#19
GewoonVOL zei:
Wiet en hasj zijn toch niet zo boeiend dus je mist niks. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Niet mee eens! Wiet en Hasj zijn harstikke fijn :stoned: En perfect als je geen zin hebt om hard te gaan trippen maar gewoon relaxed wilt zijn.
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
verplaatst naar coffeeshop

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."