#1
defineer goed inhaleren?Petrovic zei:Van wiet of hasj roken krijg ik ook bijna geen gevoel, terwijl ik toch goed inhaleer. Bij mij werkt spacecake of hasjmelk veel beter. probeer dat eens.
defineer goed inhaleren?Petrovic zei:Van wiet of hasj roken krijg ik ook bijna geen gevoel, terwijl ik toch goed inhaleer. Bij mij werkt spacecake of hasjmelk veel beter. probeer dat eens.
dat weet je nou toch zelf Lauu?Lauu zei:xtaz zei:Als ik XTC nam, paar jaartjes geleden, kon ik ook zoveel joints roken als ik wou.
Ik voelde er toen niets van, van de jointjes.
Heb zo eens met een ex-maat zo'n 20 joints gesmoord in een appartementshal.![]()
Eén en al rook/doemp, maar stoned waren we niet, we waren gewoon aan het 'flashen' op de X..
en je post dit omdat?
Ik drink meestal 1 energie voor en 1 na het blowen.Purple haze zei:Geen koffie of of andere opppepende dingen gebruiken voor je gaat blowen![]()

psychomanie zei:het kunnen messchien 3 dingen zijn of die wiet en hasj is slecht of je hebt adhd of je bent manisch

Extisi zei:Dieper inhaleren is gelul.
Alleen als je het niet je longen doet heeft het geen effect. Maar je kan een joint wel roken als een sigaret. Het effect moet er niet minder van worden o.i.d.
Volgens mij maakt dat dus niets uit. Net als al die discussies over je rook langer inhouden, daar word je dus echt niet stoneder van.loadrunner zei:Extisi zei:Dieper inhaleren is gelul.
Alleen als je het niet je longen doet heeft het geen effect. Maar je kan een joint wel roken als een sigaret. Het effect moet er niet minder van worden o.i.d.
is geen gelul, het werkt gewoon.


Psychoticoverdose zei:inhaleer je wel?:P
magicmushroom Geplaatst: 21 Nov 2006 20:31 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Psychoticoverdose schreef:
inhaleer je wel?
nee man... haha over mn longen - ik rook ook.
GewoonVOL zei:Wiet en hasj zijn toch niet zo boeiend dus je mist niks.![]()
En perfect als je geen zin hebt om hard te gaan trippen maar gewoon relaxed wilt zijn."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."