Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCombinere is niet goed.

Combinere is niet goed.

26 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
Kwestie van leren :P na een tijdje kan je van alles wel combineren zonder meteen out te gaan.
J
Javaanse Jongen.Lid
verschilt per persoon of je meot het je aanleren k ben vaak zat over me nek gegaan van de combi alcohol en jointjes maar ook vaak vind k het super chill tegenwoordig doe ik het altijd en kots ik er nooit meer van.
W
WietjeLid
Toch maar even voor de duidelijkheid.
hoewel iedereen het weet!
ik had gistere avond wel wat drank op, en daarna nog een dikke jay gedaan..
niet goed ! in het begin was het wel lekker, maar na zo even, kon ik niets meer doen
met moeite ja & nee knikken, en alles draaide als zot rond me heen!
een maat van mij die was niet stoned, en kon geen seconde stil zitten!
ook daar werd ik gék van, na een half uur, probeerde ik het gevoel
mij echt te laten overmeesteren wat best lekker was, maar dan weer die vriend!
ik kon ook niet zeggen van ZIT STIL .. dat kon ik gewoon niet meer!
ik voelde me dan ook kut, en na (denk ik 3 kwartier) kwam men maaginhoud terug naar boven!
na even te hebben gekotst voelde ik me weer prima :P
maar dus, hoe dom het ook was! niet zat zijn & daarna smoren!
voor iedereen die het niet wist, bij deze!

Peace! :stoned:
S
SperSIZEboonLid
oh

anders nog iets?
W
WietjeLid
SperSIZEboon zei:
oh

anders nog iets?
Klik om te vergroten...
bakje friet zou er wel ingaan
s
stevenkeuhLid
Fijn dat je ons dit meedeeld maar ik beleefde gistere het tegenovergestelde , zoals je kan lezen in het topic dat ik net aan maakte ('wtf!? kocht ik ?") is het voor mij een erg fijne avond geworden door een fles jagermeister leeg te drinken en 3J's
Lauter persoonlijk wat je kan combineren ?
W
WietjeLid
stevenkeuh zei:
Fijn dat je ons dit meedeeld maar ik beleefde gistere het tegenovergestelde , zoals je kan lezen in het topic dat ik net aan maakte ('wtf!? kocht ik ?") is het voor mij een erg fijne avond geworden door een fles jagermeister leeg te drinken en 3J's
Lauter persoonlijk wat je kan combineren ?
Klik om te vergroten...
ja daar had ik ookal aan gedacht..
volgens mij hang het ervanaf welke drank je combineerd, maar mss ook door met wie je blowt..
nja het was mijn ervaring :wink:
khoop dak het ook eens andersom mag ervaren!

grtz
Z
Zazuu.Lid
je moet niet eerst heel de avond lopen zuipen en dan nog een jointje roken

Je moet het heel de avond gewoon rustig aan allebei doen. En als je dat gevoel op voelt komen en je hebt daar geen zin in, wat ik dus altijd heb, gewoon gelijk kotse anders verpest je een half uur / uur van je avond.':wink:
p
pinheadlarryLid
er is niks mis met combineren, je kan er tegen of niet.
en zo te zien aan je verhaal,,jij niet.
s
stevenkeuhLid
haha HARD en raak :tongueout: +1
Z
ZI09Lid
JUIST combineren.

Alleen je grenzen kennen van 2 dingen tegelijk. En zeker niet het overbemoedigende effect van alcohol de leiding geven.
E
ExtisiLid
Goed verhaal. Lekker kort ook!
f
flipkonijnLid
Drinken, dikke joint roken, en weer drinken.

En vooraaaal, blijven gaaaaaaan!
Ik vind het prima zo, voor het slapengaan nog een jointje en lekker pitten en hou je maar vast voor de crash als je wakkerword, dat is toch geen pretje hé :stoned:
c
croppLid
alcohol en wiet in combination zijn relax, ik doe niet anders..
s
stevenkeuhLid
flipkonijn zei:
Drinken, dikke joint roken, en weer drinken.

En vooraaaal, blijven gaaaaaaan!
Ik vind het prima zo, voor het slapengaan nog een jointje en lekker pitten en hou je maar vast voor de crash als je wakkerword, dat is toch geen pretje hé :stoned:
Klik om te vergroten...

Geen last van ? tip : drink tijdens je nacht of als je wakker word even een liter water ! :wink:
alcohol onttrekt vocht uit je hersenen .... wat voor barstende hoofdpijn zorgt..
p
pinheadlarryLid
stevenkeuh zei:
haha HARD en raak :tongueout: +1
Klik om te vergroten...

ts tog zo ofniet dan :)
en inderdaad,,bij een kater veel water of vruchtensap drinken,,goed eten en je kan de dag zonder zorgen weer door.
P
PopperLid
Ik heb ook zo vaak gekotst van wiet en drank toen ik er net mee begon :P Voor mij werkt het beste: eerst een dikke joint roken, dan pas gaan drinken, als je te snel drinkt voel je vanzelf wel als het bijna fout gaat, en als je wat langzamer drinkt dan is je stonedheid uitgewerkt voordat je klote zat bent. Niet op je hoogtepunt van de zatheis gaan smoken, of anders een dunne, pas tegen het eind een jointje roken...dat werkt voor mij goed :)
F
Funky MonkeyLid
Wat een boel stoere knulletjes hier, ze drinken allemaal heel veel alcohol en roken alleen dikke joints :rolleyes:
b
buzzriderLid
Komt me bekend voor wietje.
Ik heb het ook een paar keer gehad dat ik dronken was en dan een joint rookte. Toen voelde ik me helemaal draaien en ik voelde me echt rot.
Het rare is dat dat enkel gebeurde in die volgorde. Als ik eerst wiet rook en dan pas drink kan het absoluut geen kwaad, dus ik doe het nu gewoon in die volgorde. :P
s
snoopdokLid
een paar (15 ozo) pilsjes met een jonko combineren vind ik ook wel altijd chill :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."