#1
gewoon vriendelijk "nee sorry " zeggen
je kan ze niet kwalijk nemen dat ze het vragen..
je kan ze niet kwalijk nemen dat ze het vragen..

Wromtraxe zei:Ik doe het altijdik bedoel lullig voor hun als ze dr staan toch
Haha, de man met de wijsheid. Wat jij zegt klopt wel ivm persoonlijkheidsontwikkeling en socialisatie maar op 16 jaar kan je wel degelijk blowen uit vrijetijdsbesteding. Ik ben het bewijs, toen ik 16 was blowde ik gewoon toen ik niets te doen had. Dit had niets met stoerdoenerij te maken, maar gewoon een keuze want ik deed het ook regelmatig alleen thuis.de_psychonaut zei:Als je rond de 16 bent, heb je je eigen persoonlijkheid en mening nog lang niet ontwikkeld en ga je echt geen wiet roken uit vrije keuze maar altijd uit grote nieuwsgierigheid of groepsdruk (stoerdoenerij).

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."