Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavo Vreetkick Voedsel??

Favo Vreetkick Voedsel??

37 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
seymourebutesLid
01-01-2024, 00:00
#1
blikje tonijn, 5 boterhammen, paar borden pasta, paar bakken muesli
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
alles :tearsofjoy:
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kapsalon :grin::grin::grin::grin::grin::grin:

30cm subway broodjes ^^
L
LangeLokkenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chips, popcorn, ijs, fruit, koekjes, chocolade, tosti's, pizza, frituurspul.... it's all good :grin:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#5
als ik stoned ben eet ik eigelijk alles wel wat er in de kast ligt woar :grin: de standaard dingen die er liggen zijn snickers, chips en pistachenootjes!, samen met cola om al dat zout weg te spoele :tearsofjoy:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik het makkelijk en simpel houd wordt het meestal iets van chips of noodles ofzo..
Anders een broodje donner, KFC!! :hearteyes: De halve snackbar.. pizza, noem maar op :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Extisi zei:
cropp zei:
iemand bier?
Klik om te vergroten...

Nou lekker hoor! Als het maar geen Grolsch is! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

een grolsch beugel is toch wel te drinken
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frieten
Pita/Kebap
Macaroni met ham & kaas
Chocomelk met veel te veel Nesquik-poeder in
r
rebelskuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
:hearteyes:patatje oorlog met een frikandel speciaal:hearteyes:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
psychedelic stoner zei:
broodje donner is wel focking lekker als je een vreetkick hebt vind ik :stoned:
Klik om te vergroten...
nee wattan net zo fijn. ik vind bolletjes met chochelade pasta ook heerlijk vreet ik me scheel in
D
DJzerLid
01-01-2024, 00:00
#11
kebab -> 's nachts open !!!
-> vettig
-> niet zo duur

perfect dus :tongueout:
als ik te lui ben om buiten te gaan gewoon een zakje chips of koekjes
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#12
na het uitgaan en als ik in de stad heb geblowt,
dan ga ik zo ie zo na de burgerking op een double- of triplewhopper te kopen!
mischien nog effe iets van een lekkere fanta erbij
en geniet 5 minuten lang :hearteyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
dit:

maccaroni met gehaktsaus, ketchup en kaas uit de magnetron

s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat ziet er niet erg sexy uit :openmouth: maar het kan natuurlijk wel ongelooflijk lekker zijn !
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
stevenkeuh zei:
dat ziet er niet erg sexy uit :openmouth: maar het kan natuurlijk wel ongelooflijk lekker zijn !
Klik om te vergroten...
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bugles met zo'n koks sausje :hearteyes:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#17
- kleintje met mayonaise en stoofvleessaus
- ik zie dat hier iemand geschreven heeft american cookies, bedankt voor de zeer belangrijke herinnering, ik ga een dezer halen in de supermarkt, geniaal gewoon
- pita (blijkbaar zeggen ze donner/kebab in Nederland)
- broodjes met weetikwatallemaal
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Klinkt echt zwaar vreemd. toch heel lekker: Een boterham met tzatziki saus :confused: :tearsofjoy: :tongueout:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#19
geekos zei:
- kleintje met mayonaise en stoofvleessaus
- ik zie dat hier iemand geschreven heeft american cookies, bedankt voor de zeer belangrijke herinnering, ik ga een dezer halen in de supermarkt, geniaal gewoon
- pita (blijkbaar zeggen ze donner/kebab in Nederland)
- broodjes met weetikwatallemaal
Klik om te vergroten...

pita?


donor kabab ?


Shoarma?
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#20
Daim chocolaatjes van de ikea!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."