#1
Ja, dat bespaard ook geld ![:)]()

True dat :PZazuu. zei:Gozers denken van, Aah fuck dat huiswerk ik ga lekker chillen. En zo gaat dat dan elke dag en ja zo ga je de fout in, mislukken op school, nergens meer zin in.
![]()
buzzrider zei:True dat :PZazuu. zei:Gozers denken van, Aah fuck dat huiswerk ik ga lekker chillen. En zo gaat dat dan elke dag en ja zo ga je de fout in, mislukken op school, nergens meer zin in.
![]()

TrippyShit zei:Wat wiet met mijn leven doet komt ook door mijn persoonlijkheid. Ik ben namelijk vrij lui enzo. Wiet maakt van mij een lui, ongemotiveerd en gevoelloos iemand. Met gevoelloos bedoel ik dat ik een soort van schild creeër waardoor ik lekker door kan gaan met alles verkloten omdat het me toch weinig doet. Ik verkloot dus alles. School, hobbies, band met mn ouders, word er minder sociaal van, verkloot werk noem maar op. Het enige wat ik doe is ongestoord met mn vrienden blowen, in de nacht wakker zijn en overdag tot in de middag slapen. Ik heb het nu wel over elke dag blowen. Ik ben er gelukkig 1januari al een jaar mee gestopt en dan heeft mn leven aanzienlijk verbeterd. Voor mijn persoonlijkheid is elke dag blowen zeker niet weggelegd. Jammer dat ik er na 2jaar pas achter kwam maar ik heb veel lessen geleerd van wat er in die tijd gebeurd is en dan ben ik aan de ene kant wel blij mee. Waren belangerijke lessen![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."