Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat doet blowen met je leven?

wat doet blowen met je leven?

52 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb 2 keer m'n schooljaar verpest door het blowen
en nu ik wat minder blow zijn de resultaten egt pakken beter :)

maar het blijft een leuke bezigheid :grin: :stoned:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan wel zeggen dat ik verslaafd ben aan blowen!
Ik blow elke dag.
Maar ik heb nu vanaf Donderdag geen joint meer gerookt, omdat ik momenteel geldloos ben :cry:
Ik wil heel graag stoppen met blowen, ECHT stoppen.
Als je stoned bent is het leuk maar als je geen wiet meer hebt is het gewoon vet kut.
Nu heb ik geen behoefte aan een blow maar ik weet dat dat vanavond wel anders is.
Ik blow om de verkeerde reden: Om mijn zorgen te vergeten.
De zorgen worden alleen maar groter naar mate je blijft blowen.
KUT wiet!
Ik zou willen dat ik het gewoon kan beperken tot 1 x per week. Dan blijft het leuk.
Maar dit is niet mogelijk voor mij.
Als ik eenmaal weer begin wil ik meer meer meer...
Ik blow gemiddeld 30 euro p. week, miss niet zo heel veel maar ik ben wel degelijk zwaar verslaafd aan het gevoel dat het geeft.
Ik hoop dat het me dit keer lukt. :P
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik blow alleen weekends en heel zo nu en dan door de weeks bij iets speciaals.

drinken doe ik amper omdat het veel meer kost
wiet kost me samen met een maat 7,50x2=15,- voor een weekend :)

drank veel meer

door de week doe ik gewoon niet ivm school,werk etc

ben een tijdje pep verslaafd geweest en weet nu echt wel dat ik alleen pep op feesjes gebruik... ook niet meer vaag weekend
pillen zelfde verhaal

eigenlijk is het gewoon zo dat ik de drank voor de wiet heb verwisseld :)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
@ Frisian User : dus je doet maar 7.50 euro per weekend op ? dat noem ik nu niet veel... 2 à 3 joints ofzo ?
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#5
buzzrider zei:
@ Frisian User : dus je doet maar 7.50 euro per weekend op ? dat noem ik nu niet veel... 2 à 3 joints ofzo ?
Klik om te vergroten...

precies het is ook niet veel en dat hou ik graag zo :) M'n geld en leven moet niet in de ban raken van 'verdovende middelen' waar ik met pep achter gekomen ben dat dat wel zo was :wink:

maar we delen de joints met z'n 2en he dus 8 joints per weekend (niet puur oid en lekker sterke wiet)
W
WierieChickLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het doet op zich niet zoveel met me leven maar het is gewoon veelste duur! Ik geef meer geld uit aan wiet dan dat ik verdien, ik woon al op mezelf maar eet bijna nooit omdat ik me geld liever aan wiet uitgeef.. Het kost me ongeveer 140 euro per week valt opzich wel mee maar ik verdien niet zoveel dusja dat is het enige kutte eraan verder is het gewoon veel te chill om te stoppen :stoned:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#7
WierieChick zei:
Het doet op zich niet zoveel met me leven maar het is gewoon veelste duur! Ik geef meer geld uit aan wiet dan dat ik verdien, ik woon al op mezelf maar eet bijna nooit omdat ik me geld liever aan wiet uitgeef.. Het kost me ongeveer 140 euro per week valt opzich wel mee maar ik verdien niet zoveel dusja dat is het enige kutte eraan verder is het gewoon veel te chill om te stoppen :stoned:
Klik om te vergroten...

Haha .. grappig dit.
140 euro vind ik echt KK veel :P
en als je het veel te chill vind om te stoppen waarom doe je het dan niet? haha :grin:
geniaal dit.
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#8
WierieChick zei:
Het doet op zich niet zoveel met me leven maar het is gewoon veelste duur! Ik geef meer geld uit aan wiet dan dat ik verdien, ik woon al op mezelf maar eet bijna nooit omdat ik me geld liever aan wiet uitgeef.. Het kost me ongeveer 140 euro per week valt opzich wel mee maar ik verdien niet zoveel dusja dat is het enige kutte eraan verder is het gewoon veel te chill om te stoppen :stoned:
Klik om te vergroten...

dat is verschrikkelijk veel, als je nagaat dat ik 15,- per weekend verstook ?
W
WierieChickLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha .. grappig dit.
140 euro vind ik echt KK veel :P
en als je het veel te chill vind om te stoppen waarom doe je het dan niet? haha :grin:
geniaal dit.
Klik om te vergroten...
Ja oke best veel maarja ik chill ook veel ben vaak vrij dusja..
En dat laatste begrijp ik niet helemaal :confused: Ik vind blowen veel te chill om ermee te stoppen snap je? Ik zou voorlopig nog echt niet stoppen :stoned:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
WierieChick zei:
Ik vind blowen veel te chill om ermee te stoppen snap je? Ik zou voorlopig nog echt niet stoppen :stoned:
Klik om te vergroten...

en daar hebben er meer last van :stoned:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is maar wat je een 'last' noemt :P
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga na oud en nieuw stoppen met vaak blowen, ik beperk het dan tot het weekend!

peace
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Qua dagelijks blowen ben ik het wel zeer eens met Trippyshit zijn reactie... Ikzelf heb ook dagelijks geblowd en ben daar nu mee gestopt, want je komt gewoon niet verder, je word onverschillig, ongemotiveerd en dat wil je toch niet zijn als je jong bent?!

Ik blow alleen s' weekends en als ik ga trippen maar dat is ook meestal s' weekends, je zuipt/snuift/slikt/spuit toch ook niet iedere dag?

Wat een lol, je leven in een roes doorbrengen.. :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."