Ik kan wel zeggen dat ik verslaafd ben aan blowen!
Ik blow elke dag.
Maar ik heb nu vanaf Donderdag geen joint meer gerookt, omdat ik momenteel geldloos ben
Ik wil heel graag stoppen met blowen, ECHT stoppen.
Als je stoned bent is het leuk maar als je geen wiet meer hebt is het gewoon vet kut.
Nu heb ik geen behoefte aan een blow maar ik weet dat dat vanavond wel anders is.
Ik blow om de verkeerde reden: Om mijn zorgen te vergeten.
De zorgen worden alleen maar groter naar mate je blijft blowen.
KUT wiet!
Ik zou willen dat ik het gewoon kan beperken tot 1 x per week. Dan blijft het leuk.
Maar dit is niet mogelijk voor mij.
Als ik eenmaal weer begin wil ik meer meer meer...
Ik blow gemiddeld 30 euro p. week, miss niet zo heel veel maar ik ben wel degelijk zwaar verslaafd aan het gevoel dat het geeft.
Ik hoop dat het me dit keer lukt. :P