Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeed-thee

Weed-thee

22 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
p
pjotrLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik maak altijd een theezakje open en haal de thee eruit, doe de wiet erin -dichtnieten-in het kokend, water ff laten koken en drinken maar!!!!!!!!

werk goed voor mensen die niet roken....
r
ruubjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tis ook de bedoeling dat je wat boter in de thee gooit, voor het oplossen van de THC. Voor de rest is weedthee niet echt boeiend hoor.
p
pascal123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
:beer: wie heeft er wel eens weed-thee gedronken? :beer: :beer:
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik niet, wist niet eens dat het bestond eigenlijk :openmouth: ,maar 't klinkt goed :stoned: hoop dat er mensen zijn die hier wel ervaring me hebben, weereens wat anders dan cake en smoken
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nooit gedronken wist wel dat het bestond......
volgensmij moet je dan gewoon verkruimelde wiet in een koppie thee doen.... en volgensmij geeft dat het zelfde effect als een space cake...
weet het niet :confused: heb het nooit gedaan......
:smoke:
P
PietmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb het ook nog nooit gedronken of gezien ofzo, maar ik wist wel dat het bestond. :)

Het lijkt me niet dat alleen wiet bij je thee gooien het zal doen, want volgens mij lost thc alleen op in vet (al meer besproken in een topic over cake bakken ofzo).
Ik heb wel gehoord dat je gewoon melk in die thee moet doen. Klinkt ook wel mogelijk, aangezien thc in vet oplost, en er vet zit in melk. :openmouth: :grin:
P
PsychonautLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat doen jullie moeilijk over wietthee zeg.

Gewoon in een termoskan doen, een kwart tot half gram wiet toevoegen per kopje en koken.
Binnen een kwartier heb je lekkere wietthee, en het smaakt gewoon als kruidenthee, lekker dus.
Daarna nog een paar pijpjes hasj roken, en dan heb je een lekkere cannabistrip.
s
synchemicLid
01-01-2024, 00:00
#8
pjotr zei:
ik maak altijd een theezakje open en haal de thee eruit, doe de wiet erin -dichtnieten-in het kokend, water ff laten koken en drinken maar!!!!!!!!

werk goed voor mensen die niet roken....
Klik om te vergroten...

Veel THC blijft achter in het zakje en er moet idd boter of melk (d0h!) in de thee.
Het beste kan je dus zo'n theedinges kopen die je kan openschroeven en daar de weed in doen, etc. etc.
J
JorisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er zijn van die zgn. metalen thee-eitjes te koop, dat is een soort schepje waar je thee in kunt doen (of kruiden zoals wiet).


Oke, aan de slag:

- Doe wat kokend water in een kopje/beker.
- Hang er even een theezakje in van normale thee, anders smaakt de wiet zo niet.
- Haal het theezakje eruit.
- Giet er wat citroensap in (kom ik zo op terug).
- Doe dat theeeitje erin en laat het ongeveer 20 minuten trekken.
- Haal dat eitje eruit en drinken maar :)


Waarom die citroensap zo belangrijk is:
De THC (werkzame stof in hash en wiet) hecht zich namelijk aleen aan vetten en zuren.
Dus de THC gaat aan de citroensap zitten.

Als je goed hebt opgelet bij natuur/scheikunde had je dat geweten :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
en haal je zo alle THC eruit? Ik ga namelijk naar rome en daar wil ik eigenlijk wel gewoon blijven gebruiken maar liever niet blowen (Ik wil niet 20 jaar in een italiaanse cel) en ik kan daar wel wiet regelen maar ik zou het nogal kut vinden als je bijvoorbeeld mar de helft van de THC in dethee kom omdat de wiet daar sowieso al slechter is dan in Nederland (lijkt mij)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mwoah, gewoon flink wat citroen sap en boter er in en lekker lang laten koken en dan komt het wel goed lijkt me!
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#12
...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha ja inderdaad! Dat is nog ongezond ook! Probeer ook eens spacecake!:) Wordt je vrij wel altijd van de kaart van
D
DrudgeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb heel vaak wiet thee gebruikt en dat was lange tijd het enige wat ik deed omdat ik niet wou roken. Nu heb ik een pijpje gekocht dus kan ik puur roken wat ook goed werkt ( zolang er maar geen tabak is )

Thee is simpelweg ongelooflijk, hiermee maak je echt heftige langdurige trips. Zeker aan te raden !!!

Je moet er echter wel voorzichtig mee om gaan anders kan de trip te heftig worden. Neem bijvoorbeeld 1 kopje en wacht een half uur. Dan kun je overwegen een 2e kopje te nemen. Van tevoren weinig eten is aan te raden zodat je het effect sneller merkt ipv uren daarna ( wat het geval kan zijn als je een flinke maaltijd op hebt )

Ik merkte dat ik per keer juist minder nodig had. Ondertussen is het zelfs zo dat ik van 2 slokken al behoorlijk high word en zelden meer dan een half kopje drink ( behalve als ik echt ver wil gaan xD)
J
JohnnyBladeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Op dit ogenblik is mijn weed in het water aan het trekken, en wat een lekkere geur!
daarstraks ook al een paar jointen gerookt, ja dat word een smakelijke thee:)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik zou thee met wietmelk drinken dan, thc lost op in dierlijk vet. of dan voor t idee een takje erin doen.
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja THC hecht zich aan vetten, (het lost zich dus niet op in vet, dat zou kut zijn.)
dus melk erin gooien van tevoren denk ik.
Oh je kook melk met wiet erin en daarvan koffie maken, dat is ook te doen :grin:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#18
een liter kokend water op fornuis, gram verkruimelde wiet erin , een lepel completa of nesquick erin ( zit vet in = zorgt dat thc in water verdeelt, en niet boven drijft)

goed roeren, kwartiertje zacht koken , met deksel erop,
vuur uit doen half uur afkoelen ,

lege pan klaarzetten met vergiet erop
inhoud van eerste pan door vergiet in de tweede pan gieten
wiet goed uitknijpen

deze gefilterde oplossing is wietthee.
een kopje is genoeg per anderhalf uur , al;s je heel mellow wilt spacen die dag,.

of , je neemt een kopje en na een uur rook je een joint

zal zeker erg goed aankomen

je kan de thee ook als basis gebruiken om deeg te maken.

zelf mix ik de thee half om half met engelse melange thee.

dat zorgt ervoor dat ik op het werk continue de juiste medicatie binnen krijg , zonder uit mijn dak te gaan :P
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maar als je die thee hebt, kan het het dan bijvoorbeeld ook een paar uur of een dag later drinken met het zelfde effect?
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat lijkt me zo vet!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."