Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, ik zou wel eens met een groepje mensen uit Leeuwarden (leeftijd onbelangrijk maar het moeten wel psychonautisch aangelegde mensen zijn) om sterke weetthee of hasjmelk te maken, en samen een cannabistrip te ondernemen. In dit gezelschap mag geen agressie worden gebruikt, en mag men geen alcohol drinken."
"Wat doen jullie moeilijk over wietthee zeg. Gewoon in een termoskan doen, een kwart tot half gram wiet toevoegen per kopje en koken. Binnen een kwartier heb je lekkere wietthee, en het smaakt gewoon als kruidenthee, lekker dus. Daarna nog een paar pijpjes hasj roken, en dan heb je een lekkere cannabistrip."
"Ik blow zelf niet vaak, maar wanneer ik blow blow ik vaak wel heel veel. Ik blow misschien 3, in de vakantie 5 keer per week en dan door de week 3 of 4 pijpjes cannabis, en in het weekend hou ik de tel niet bij, en drink ik vaak ook nog 2 glazen wietthee of hasjmelk. Vaker als dit moet ik het ook niet doen, want dan neemt de entheogene werking af, en dat moet niet. Ik gebruik het puur voor 3 doelen: 1. Om lol te hebben o.a en gesprekken te bevorderen en betere sex. 2. Om de wereld en mezelf beter te begrijpen, en meer liefde en tolerantie te voelen voor de mensheid. 3. Omdat het mijn creativiteit op een goeie manier bevordert."