Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zijn hier nog trippers of spacers uit omg. zwolle?"
"Ik ben nog steeds erg op zoek naar dat stofje, want ik ben zeker benieuwd."
"heb hier geen ervaringen mee want ik ben nogal anti-coke omdat het zooooo nep is allemaal, tering hee. Maar goed, heb het wel gedaan dus weet waar ik over praat, en ik reply hierop... om je succes te wensen"
"needlefreak zei: na meer dan 1 jaar bijna elke dag speed te gebruiken zag ik er zo uit: http://www.drugsweb.tk ik zie er niet uit, vind je niet? Klik om te vergroten... gna gna; ik kan knikkeren met je ogen maareh... nie zo slim om een vette foto online te zetten terwijl je ook zo eerlijk bent over je gebruik, watch out for big brotha...... mark"
"toch blijft die shit k*nkerrelaxed... maar pas idd op bij overmatig gebruik, want een "weekendverslaving" sluipt er zo in en voor je 't weet gebruik je elke vrijdag/zaterdag. Herinnert me aan zo'n trui: I Don't take Drugs on monday morning :P"
"Het gevoel is alsof je continu in een snel rijdende trein zit. Je gaat maar en gaat maar (hard), je voelt je echt oke, over jezelf en iedereen is cool. Je hebt het super naar je zin en alle bullshit heeft geen plek meer in je hoofd, snelle muziek (dance, trance, vooral GOA-trance (zie www.di.fm voor een goeie GOA-livestream)) doet het erg goed. Je kan over iedereen supertof praten over allerlei onderwerpen en hoopt dat die ander het super naar zijn zin heeft. je avond is te gek. en trouwens, ik heb helemaal geen bad effects want tijdens mijn gebruik houd ik er rekening mee goed water te drinken, regelmatig een danspauze te nemen en soms te ontspannen - ook drink ik niet te veel alcohol dwz. ik wissel af met water, cola en vooral sprite! Ik heb ook niet de indruk dat het op de lange termijn depressief werkt (tenzij je er 5 neemt -- ik neem er nooit meer dan 2); sterker nog, het werkt bij mij weken lang erg opbeurend."
""Goed" bericht, nf. Ik ken mezelf en weet dat ik ook deze kant op zou kunnen gaan. Daar ben ik wel bang voor en deze post laat me het weer eens inzien hoe onverstandig het is... maar goed, hoe zit het met je afkicken?"
"dude ik heb respect voor je vechtlust. als je steun nodig hebt just give me a yell, synchemic @ dvxs.net is at your service and so am I. Succes man!"
"kimmetje zei: hey mensen ik heb ff een vraagje: als je een keer met iemand zoent die wel eens drugs gebruikt, kun je daar zelf dan iets aan overhouden, een ziekte ofzo??? groetjes Klik om te vergroten... nee."
"Ik rookte eerst alleen wietje/hasje, nu voornamelijk alleen nog maar hasj omdat ik het "down-gevoel" van wiet niet echt lekker meer vind. Ben al wel weer 4 jaar een elke-dag blower. Ik ben best veel bezig met drugs, heb veel dingen over Timothy Leary (LSD-tripper in de VS) gelezen en had me al voorgenomen om niet voor mijn negentiende drugs te nemen. Maar goed, ben inmiddels negentien en heb nog geen LSD geprobeerd, wel een keer pillen en twee keer coke. Voor mij zijn 't fijne drugsjes, XTC ga ik wel vaker gebruiken maar met mate."