Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik maak altijd een theezakje open en haal de thee eruit, doe de wiet erin -dichtnieten-in het kokend, water ff laten koken en drinken maar!!!!!!!! werk goed voor mensen die niet roken...."
"mellowWw zei: 8 tot 12? WOW... dat lijkt me een beetje erg veel en duur..... tenzij je zelf een aantal planten hebt......... zijn er hier eigenlijk veel mensen met planten? GOEDE planten dan he.... niet uit dat vogelzaad. Greetzzz... Klik om te vergroten... yes ik heb 2 santa maria planten... nog even wachten en ik kan weer heeeeel veel blowen!"
"dood? het is hier wel erg dood mensen doe er is iets aan!"
"needlefreak zei: Ja pjotr, het is hier idd echt dood. vind ik echt jammer maarja... Klik om te vergroten... doe er iets aan"
"ik denk niet dat hier veel mensen hun problemen komen vertellen, of ga jij wel al je problemen in een of anderd drugs forum op tafel leggen??"
"needlefreak zei: ik bedoel maar alles rond drugs: vragen, ervaringen,... en ook wel eens problemen. kijk maar naar het verhaal van petra. ikzelf heb genoeg mensen rond mij in die instelling waar ik zit en ik weet door ervaring zelf genoeg van drugs dat ik geen behoefte heb om m'n problemen hier te posten. maar er zullen wel andere mensen zijn zeker? psnrechtstreeks post ik mijn probleem hier wel, als je m'n posts leest dan merk je het wel Klik om te vergroten... ben je mooi zielig als je je problemen op internet probeert op te lossen. anyway ik ben weg hier....stelletje gekken"