Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb heel vaak wiet thee gebruikt en dat was lange tijd het enige wat ik deed omdat ik niet wou roken. Nu heb ik een pijpje gekocht dus kan ik puur roken wat ook goed werkt ( zolang er maar geen tabak is ) Thee is simpelweg ongelooflijk, hiermee maak je echt heftige langdurige trips. Zeker aan te raden !!! Je moet er echter wel voorzichtig mee om gaan anders kan de trip te heftig worden. Neem bijvoorbeeld 1 kopje en wacht een half uur. Dan kun je overwegen een 2e kopje te nemen. Van tevoren weinig eten is aan te raden zodat je het effect sneller merkt ipv uren daarna ( wat het geval kan zijn als je een flinke maaltijd op hebt ) Ik merkte dat ik per keer juist minder nodig had. Ondertussen is het zelfs zo dat ik van 2 slokken al behoorlijk high word en zelden meer dan een half kopje drink ( behalve als ik echt ver wil gaan xD)"
"Nou ja onze fam. kweekt zijn eigen wiet, en dat is gewoon zeer goedkoop om te maken. Voor ong. 50 euro krijg je hoeveelheden waarmee je met ong 5 personen makkelijk een jaar doet ( zelfs als je heel frequent blowd). Ik blow ongeveer 1 keer per week van onze eigen huiswiet. Ik schat dat het per maand ongeveer 4 euro kost ( alle onkosten van het wietkweken dus ), per week is dat dus 1 euro. We hebben het hier trouwens over 5 planten. Dus niets illegaals hoor . Als het voor jullie te duur wordt raad ik eigen kweek aan. het is wat werk, maar als je het eenmaal hebt ben je zo veel goedkoper uit.... Onze huiswiet begint nu een beetje op te raken, maar dit komt ook deels omdat we er zoveel van hebben weggegeven aan vrienden en kenissen. Gelukkig kunnen we over een paar maandjes alweer een nieuwe lading oogsten hehe."
"Stoned//high gamen is voor mij een van de lolligste dingen die er zijn. Vooral online strategie spellen zoals Warcraft III TFT. Dan moet je een teamgame joinen. Ik bouw dan de vaagste legers en benut mijn strategisch inzicht totaal niet meer. Als je dan nog wint is de pret 10 keer groter. Ook de reacties van je allies zijn hilarish : wtf ????/ what u make xD etc. Half life twee heb ik ook maar nog niet stoned geprobeerd, zal dat eens doen al denk ik wel dat ik meteen word neergemaaid ivm tragere reactiesnelheid."
"Waterpijp zei: Hallo allemaal, Laatst had ik een feest en we gingen bij mij thuis nog ff wat "indrinken" maar voornamelijk "inblowen" homemade waterpijp van me pa en dan word je goed stoned. Later op dat feest nog wat geblowd ( waterpijp meegenomen ) en veel van een groen drankje gehad. Maar toen gebeurde het ineens... ik werd misselijk, ik ging naar buiten om frisse lucht te krijgen, ben er eerst een aantal keren over me nek gegaan. Vervolgens ben ik gaan zitten en toen kwamen de ene trips naar de andere trips. Er kwam zelfs nog een klein ruzietje tussen een maat van me en iemand anders ( ik hield me er buiten, ik kon ook niet anders ) en op dat moment voel je je zó kwetsbaar! Trip na trip, maar na een uurtje voelde ik me niet meer misselijk.. leek erop dat ik nuchter werd.. heerlijk en de volgende dag had ik ook geen kater ofzo. Het valt mij steeds meer op dat als je veel drinkt en eigenlijk teveel hebt gedronken en dat je bijna wel zeker weet dat je een kater krijgt de volgende dag, dat als je dan gaat blowen het proces veel sneller in werking gaat, zou dit kunnen kloppen? Klik om te vergroten... Ik heb wel eens veel alcohol en veel wiet tegelijk gebruikt en dat was iets wat ik nooit meer zal doen hehe. Ik vond het effect totaal niet prettig en ik verloor elke link met de werkelijkheid. Sindsdien gebruik ik ze nooit meer gelijktijdig."
"ik merk dat ik het knetterst wordt van een flinke kop wiet thee, en door van tevoren niets te eten."
"ik rook altijd puur, tabak vermindert het high effect, mede omdat het de bloedvaten in de hersenen juist vernauwt, ik geloof dat THC ze verwijdt. bovendien heb ik weinig zin om tabak te roken, wat is het nut daarvan ? behalve dat je een nicotine verslaving kan oplopen...."
"Ikzelf vond school nooit echt een goede of prettige omgeving om high te zijn dus deed ik dat nooit."