Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe coffeeshop terneuzen

De coffeeshop terneuzen

276 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
a
afterxLid
01-01-2024, 00:00
#1
YES!!!!!! :stoned: Maar...jammer voor de 3gr :angry: Ik zal zeker volgende week naar miami rijden
M
MustiLid
01-01-2024, 00:00
#2
En nog altijd hetzelfde geleuter in de miami? :confused: Open of nie ? Voorraad of gene voorraad?
Op den lange duur moet ge er van ... :kots:
If somebody knows a little bit more, pleaaaaaaaaaaaaase let me know :smoke:
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Terug naar middelburg gereden. Nlx gekocht. Die zit er bijna door :openmouth: . Lekkere weed maar je blowt er wel te veel van :P
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Knappe vrouwen bij de Miami?

Je neemt zelf knappe vrouwen mee als je gaat shoppen of wat? :grin:


Checkpoint, daar zaten een paar schoontjes.
t
toeknenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Moet je nu een pasje aanmaken voor in de Miami te kunnen kopen of klopt dit niet?
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#6
check is niet open.
nog niet geweest ook.


Van Miami weet ik niks, godzijdank.
m
moOLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben zondag nog eens naar Miami geweest en er wordt geen gebruik gemaakt van pasjes.
Het was wel langer geweest dan een half jaar dat ik er nog eens geweest was en kwam tot verbazing toen ik het bordje met de soortjes zag. Er waren 2 wietsoorten: White widow voor 10 euro per gram en Amnesia voor 13 euro per gram. Hasj soortjes stonden er niet op. Hoe komt het dat er maar 2 soortjes te verkrijgen zijn? De prijzen waren ook wel duur maarja. Hoe komt dit?
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#8
wooow, ik lees nu de comments pas die na mij kwamen
discussie, bij deze, geopend
wat trappen mensen toch lekker snel in zo'n opmerking :tearsofjoy:
het was niet mijn bedoeling om mensen persoonlijk aan te vallen, des te meer op de kast te krijgen
mission accomplished zou ik zeggen
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik rij subiet naar miami. Smoor nu stukken minder en sport nu stukken meer :wink:
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sgt.Stedenko zei:
ik rij subiet naar miami. Smoor nu stukken minder en sport nu stukken meer :wink:
Klik om te vergroten...

straks ook naar miami voor de laatste keer :grin: binnen een week beginnen met power training dus zal mij genoeg afleiding geven om te stoppen :)

2 weken geleden trouwens controle gehad in philippine, gelukkig alleen maar moeten blazen :)
a
afterxLid
01-01-2024, 00:00
#11
nieuws.nl

Vergunning coffeeshop Checkpoint ingetrokken


--------------------------------------------------------------------------------

(Novum) - De vergunning van megacoffeeshop Checkpoint in Terneuzen is ingetrokken. Volgens een gemeentewoordvoerder is dit gebeurd omdat er bij de coffeeshop twee keer een grotere voorraad softdrugs werd gevonden dan wettelijk is toegestaan. Het gaat om een nieuwe stap in het proces van definitieve sluiting van de veelbesproken coffeeshop.


In mei vorig jaar was de coffeeshop al voor bepaalde tijd gesloten. De eigenaar van de coffeeshop was al in beroep gegaan tegen de sluiting van zijn zaak. Mocht blijken dat dit op onterechte gronden is gebeurd kan het intrekken van de zogenoemde gedoogvergunning volgens de woordvoerder opnieuw worden bekeken.

Checkpoint was volgens de gemeentewoordvoerder qua bezoekers de grootste coffeeshop in Nederland en zou per dag zo'n tweeduizend klanten hebben ontvangen. Tachtig tot negentig procent van de bezoekers zou van over de grens komen.

Burgemeester Jan Lonink liet na de sluiting van Checkpoint weten dat de overlast in Terneuzen door bijvoorbeeld straathandel fors omlaag was gegaan. Minder mensen zouden de stad bezoeken voor hun drugsinkopen.

Coffeeshop Miami, die eind september tijdelijk dicht moest omdat ook daar te veel softdrugs was gevonden, is nu nog de enige coffeeshop in Terneuzen. De gemeente heeft bepaald dat klanten hier maximaal drie gram per klant per dag konden kopen. Ook zijn de openingstijden aangepast.

Maandag sprak de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) met de betrokken ministers over het coffeeshopbeleid, dat in meerdere grensgemeenten voor problemen zorgt. VNG-voorzitter Annemarie Jorritsma laat weten af te wachten of de Raad van State een pasjessysteem voor coffeeshops toestaat. Met dit systeem kunnen alleen Nederlanders met een pasje softdrugs kopen. De uitspraak wordt aan het einde van de maand verwacht.
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Rendeo: Chick dat je ook gaat sporten! Er is niets beters dan thuis te komen doodmoe na een dagje sporten :sunglasses:

Ik heb mijneigen nu "oversport" :confused: Meer dan 200 km gereden in een week. Resultaat, blessure aan knie. Zal wel overgaan hoop ik ... :) Daarnet nog naar Miami geweest. Was weer de enige klant :grin: . Dan even binnengepiept bij checkpoint. Dat ziet er niet goed uit. Wss zal die niet meer opgengaan... :(
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rendeo zei:
Sgt.Stedenko zei:
ik rij subiet naar miami. Smoor nu stukken minder en sport nu stukken meer :wink:
Klik om te vergroten...

straks ook naar miami voor de laatste keer :grin: binnen een week beginnen met power training dus zal mij genoeg afleiding geven om te stoppen :)

2 weken geleden trouwens controle gehad in philippine, gelukkig alleen maar moeten blazen :)
Klik om te vergroten...

Stoppen met blowen moet je nu ook niet doen. In het begin zal het wel gaan maar als je DAT gaat opgeven voor te kunnen sporten is dat wel vergezocht vind ik ... Een biertje met een joint kan geen kwaad. Niet in overdrijven ook natuurlijk :)
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ga direct terug naar Miami.Is al een paar weken geleden. Ben maand terug ofzo serieus in de zak gezet geweest :( . Had 30 gr weed besteld voor 240 euro en heb maar 17 gekregen. En dat nochtans van een cursist bij mij op school (avondschool)!! Die doet natuurlijk of haar neus bloed. De verslaving in cannabis zit er bij mij nog in, zelfs na hard sporten :confused:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als jij bij het overhandigen van je wietje het verschil niet merkt tussen 17 of 30 gram, vind ik zowiso al appart. Verder heb je dus 6 keer de toegestaande hoeveelheid gekocht in de shop zelf? Zover ik weet ( en zeker nu, met al dat gezeik laatste tijd ) geven ze echt niet zomaar meer dan 5 gram mee.

En als het een paar weken geleden is, waarom ging je er dan niet meteen achteraan?
Als iemand een paar weken later terug komt, zou ik ook doen of me neus bloed, je kunt het net zogoed allemaal al opgesmoort hebben. :stoned: :mrgreen:

En waarom zou van sporten je verslaving weg gaan? Het helpt misschien bij het stoppen, aangezien je er dan minder aan denkt of trek in hebt, maar het is geen afkick medicijn ofzo :wave:
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#16
PepTalk zei:
Als jij bij het overhandigen van je wietje het verschil niet merkt tussen 17 of 30 gram, vind ik zowiso al appart. Verder heb je dus 6 keer de toegestaande hoeveelheid gekocht in de shop zelf? Zover ik weet ( en zeker nu, met al dat gezeik laatste tijd ) geven ze echt niet zomaar meer dan 5 gram mee.

En als het een paar weken geleden is, waarom ging je er dan niet meteen achteraan?
Als iemand een paar weken later terug komt, zou ik ook doen of me neus bloed, je kunt het net zogoed allemaal al opgesmoort hebben. :stoned: :mrgreen:

En waarom zou van sporten je verslaving weg gaan? Het helpt misschien bij het stoppen, aangezien je er dan minder aan denkt of trek in hebt, maar het is geen afkick medicijn ofzo :wave:
Klik om te vergroten...

Toen ik die "30" gr kocht zei ik al vant begin dat het geen 30 gr was. Maar heb het toch gekocht omdat ze al die moeite ervoor had gedaan (zei ze toch). Een week later heb ik dan een weegschaal gekocht en samen met een vriendin gekeken hoeveel erin zat (en in die week dus niets van genomen). Dan direct naar die andere gebeld. Die zei dat ze er alles ging aan doen om blabla, ja je weet wel he...

Gisteren naar Miami geweest en kmoe zeggen, kwas blij met die 3 gram. Das tenminste 3 gram.
Kopen via dealers doe ik nooit meer, nooooooit
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#17
PepTalk zei:
Oh was via dealer, jah jij zecht dat je terug ging naar miami om te klagen dus verwacht niet dat het dealer is he:wink: Maar dan snap ik je verhaal beter idd.
Klik om te vergroten...

neenee, ik bedoel niet de dealer in miami he :beer: Daar kan je max. 3 gr kopen. Ik bedoelde een cursist van op school :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jah jah ik snap je, alleen hoezo 3 gr. maximaal halen? De keren dat ik daar kwam kon ik gewoon met 5 grm naar buite lopen hoor.. misschien omdat je een belg bent? weet niet of dat zo is en of ze daar verschil mee maken.

In de shop kopen vind ik zowiso altijd fijner, je hebt keus, is gewoon goede wiet meestal dan en je hebt niet met andere dingen te maken die je niet hoeft maar je dealer meestal wel probeert aan te smeren. ( ben van de meeste dingen niet vies maar ik koop het als ik het wil en niet waneer hij wilt dat ik het koop).
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#19
PepTalk zei:
Jah jah ik snap je, alleen hoezo 3 gr. maximaal halen? De keren dat ik daar kwam kon ik gewoon met 5 grm naar buite lopen hoor.. misschien omdat je een belg bent? weet niet of dat zo is en of ze daar verschil mee maken.

In de shop kopen vind ik zowiso altijd fijner, je hebt keus, is gewoon goede wiet meestal dan en je hebt niet met andere dingen te maken die je niet hoeft maar je dealer meestal wel probeert aan te smeren. ( ben van de meeste dingen niet vies maar ik koop het als ik het wil en niet waneer hij wilt dat ik het koop).
Klik om te vergroten...

Hoe lang is het geleden dat je nog naar de miami bent geweest? Je hebt maar 2 soorten nu, white widow en nog iets. 10€/gr en mag maar max. 3 gr meenemen. :(
s
sleepwalkerLid
01-01-2024, 00:00
#20
in breda vind ik dat er ook nog goede shops zijn, is ook maar een kwartiertje langer rijden als je uit de richting Oost-Vlaanderen komt en je moet trouwens geen toltunnel passeren ook, in de shop vertelden ze me wel dat er soms wel controles zijn op de weg maar daar had ik op donderdagvoormiddag niet veel last van :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."