#1
YES!!!!!!
Maar...jammer voor de 3gr
Ik zal zeker volgende week naar miami rijden
Maar...jammer voor de 3gr
Maar...jammer voor de 3gr

Sgt.Stedenko zei:ik rij subiet naar miami. Smoor nu stukken minder en sport nu stukken meer![]()
Rendeo zei:Sgt.Stedenko zei:ik rij subiet naar miami. Smoor nu stukken minder en sport nu stukken meer![]()
straks ook naar miami voor de laatste keerbinnen een week beginnen met power training dus zal mij genoeg afleiding geven om te stoppen
2 weken geleden trouwens controle gehad in philippine, gelukkig alleen maar moeten blazen![]()


PepTalk zei:Als jij bij het overhandigen van je wietje het verschil niet merkt tussen 17 of 30 gram, vind ik zowiso al appart. Verder heb je dus 6 keer de toegestaande hoeveelheid gekocht in de shop zelf? Zover ik weet ( en zeker nu, met al dat gezeik laatste tijd ) geven ze echt niet zomaar meer dan 5 gram mee.
En als het een paar weken geleden is, waarom ging je er dan niet meteen achteraan?
Als iemand een paar weken later terug komt, zou ik ook doen of me neus bloed, je kunt het net zogoed allemaal al opgesmoort hebben.![]()
En waarom zou van sporten je verslaving weg gaan? Het helpt misschien bij het stoppen, aangezien je er dan minder aan denkt of trek in hebt, maar het is geen afkick medicijn ofzo![]()
PepTalk zei:Oh was via dealer, jah jij zecht dat je terug ging naar miami om te klagen dus verwacht niet dat het dealer is heMaar dan snap ik je verhaal beter idd.
Daar kan je max. 3 gr kopen. Ik bedoelde een cursist van op school PepTalk zei:Jah jah ik snap je, alleen hoezo 3 gr. maximaal halen? De keren dat ik daar kwam kon ik gewoon met 5 grm naar buite lopen hoor.. misschien omdat je een belg bent? weet niet of dat zo is en of ze daar verschil mee maken.
In de shop kopen vind ik zowiso altijd fijner, je hebt keus, is gewoon goede wiet meestal dan en je hebt niet met andere dingen te maken die je niet hoeft maar je dealer meestal wel probeert aan te smeren. ( ben van de meeste dingen niet vies maar ik koop het als ik het wil en niet waneer hij wilt dat ik het koop).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."