#1
ja als ze terug hun voorraad kunnen hebben wel, maar de burgemeester van terneuzen wil proberen dat belgen en fransen niet meer kunnen kopen daar ![:smilingimp:]()
MIDDELBURG - Het voorarrest van de 36-jarige eigenaar van coffeeshop Miami in de Westkolkstraat in Terneuzen is met twee weken verlengd.
Dat maakte het Openbaar Ministerie gistermiddag bekend. De exploitant werd dinsdag opgepakt in verband met de inval van politie en justitie, twee weken geleden. Bij die inval werden de 36-jarige bedrijfsleider en een 34-jarige man, die via de achterdeur het pand wilde verlaten, al aangehouden.
In de woning van de bedrijfsleider en in die van de andere verdachte werden tientallen kilo's softdrugs aangetroffen. De shop zelf bleek zich aan de regels te houden; er was niet meer dan de toegestane voorraad (500 gram) in huis. Miami sloot vervolgens de deuren.
Volgens een woordvoerder is de heropening afhankelijk van de beschikbare handelsvoorraad. Wanneer de deuren opengaan, was gisteren nog onduidelijk. Langer dan een week vergt het vermoedelijk niet
Burgemeester Terneuzen wil legale coffeeshop terug
Het Zeeuws-Vlaamse stadje Terneuzen wil een nieuwe coffeeshop, als het bestaande Miami niet snel weer hasj gaat verkopen. Dat meldt de Nederlandse krant Trouw.
Volgens burgemeester Jan Lonink neemt de illegale drugshandel in de stad toe. Daarom wil hij dat softdrugsgebruikers snel weer legaal hun waar kunnen kopen. Justitie ondernam actie tegen coffeeshop Miami na de vondst van tientallen kilo's drugs die volgens de politie bestemd waren voor Miami.
De burgemeester wil dat coffeeshops kleine hoeveelheden verkopen. Als het aanbod minder wordt, blijven drugstoeristen volgens hem vanzelf weg. (anp/ka)
Mopsok zei:ZI09 zei:Ik ga vanavond eens polshoogte nemen.
De hasj is op.
laat ons even weten aub of ik moet morge voor de 8ste keer al naar Goes en daar is mijn salaris niet zo tevreden mee![]()
Ja.Sgt.Stedenko zei:Mopsok zei:ZI09 zei:Ik ga vanavond eens polshoogte nemen.
De hasj is op.
laat ons even weten aub of ik moet morge voor de 8ste keer al naar Goes en daar is mijn salaris niet zo tevreden mee![]()
Moet je tol betalen om naar goes te rijden (vertrekpunt gent)???
Channel0 zei:Ik wil niemand op stang jagen, ik ben ondertussen een stuk in de veertig en ik begrijp sommige dingen wel.
Maar mensen die anderen lastig op èèn of ander lastig vallen heb je overal hé.
Mochten deze er niet zijn zijn konden we leven in een anrchy (de punk gedachte)

Mopsok zei:Het zijn vooral de fransen die overlast bezorgen, altijd met een groep van 3/4/5 "stoere" mannetjes in een propvol peugeotje. Die maken daar een daguitstap van dus blijven zowiezo tijdje hangen ook.. denk voor ons belgen (ik toch) dat het meestal een kort ritje is om wiet en terug naar huis.

Onderhand niet meer, er komt geen kip meer.Paddoboy zei:overlast....
de vorige keer toen ik naar miami ging toen checkpoint al gesloten was
was er echt heeeel weinig volk...
en dan niet veel later nog eens geweest en weer zo weinig volk
die parking die daar staat, stonden ook niet zoveel auto's
hoe kan dit dan voor overlast zorgen??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."