Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"persoonlijk vind ik miami een heel goede coffeeshop. ik heb nog nooit te maken gekregen met een onvriendelijke bediening. dat sommige mensen wel eens onvriendelijk behandeld worden heben ze dikwijls aan hun eigen te danken. mensen doen graag moeilijk en dan kan je moeilijk verwachten dat je dan nog als een koning word behandeld. over die 4 euro inkomgeld heb ik maar één uitleg voor: degene die dit zegt is een zeveraar!!!! je moet niet betalen om binnen te gaan. de juiste openingsuren zijn de volgende: - maandag tot donderdag: 9u30 tot 22u00 - vrijdag en zaterdag: 9u30 tot 24u00 - zondag: 9u30 tot 22u00"