PepTalk zei:
moO zei:
waarom rijden de meeste mensen altijd naar nederland om dan 10-14 euro per gram te betalen?
voor de gentenaars onder ons kan ik je misschien aanraden naar het baudelopark te gaan en je hebt direct goede wiet en veel goedkoper dan 10-12 euro per gram
Sommige mensen houden niet zo van dat 'illegale circuit'.
Ook schijnt ( maar dat weet ik als Nederlanders niet) dat de shop wiet over het algemeen beter is.
Ook heb je meer plezier van je joint als je dr meer moeite voor hebt moeten doen
Edit: Denk ook trouwens dat 'jou mannetjes' het niet op prijs stellen dat jij hun plekkie hier zo open en bloot neer zet, of het moet algemeen al bekent zijn bij de politie. Maar ze lezen altijd mee!
Wees gerust, baudelopark is gekend bij de politie
![:)]()
Is gewoon een park niet ver van het centrum waar veel verkocht wordt, van wiet tot hero. Als je er gaat na zonsondergang, best toch met een bende van minimum 6-7 man afkomen als je niet wil afgeript worden.
En shop wiet is echt wel beter, ben ook al genoeg naar Goes geweest om dat te weten. Maar ik betaal hier dan ook geen 8eur/gr minimum zoals in Highlife. Hier is het 25eur voor 4gr en kan nooit klagen over de kwaliteit. De Aarden vind ik nog iets minder dan de Highlife, wel veel meer soorten maar ik betwijfel zeer sterk of ie allemaal heeft wat er op z'n bord staat en kwaliteit is ook niet dat wat het zou moeten zijn.
Ook vind ik dat de kwaliteit van de goedkoopste wiet in de Highlife (Highlife Special) nogal sterk varieert, soms is hij goed, soms is hij echt wel minder. Reken benzine en tol bij voor mensen die van Gent komen en Goes is enkel de moeite waard als het nergens anders mogelijk is.
Edit:
Toen ik eens naar den Haag / Scheveningen ging (ligt het nu aan mij of zitten hier bijzonder weinig mensen van den Haag, toch 3e stad van NL?), kocht ik Super Skunk voor 6eur/gr in zo'n heel kleine coffeeshop op een lange baan richting den Haag (Falky ofzoiets).
Was echt bomwiet, had echt nog nooit zo goeie wiet gekocht voor die prijs. Eigenaar was heel vriendelijk maar had niet echt zin om er te blijven zitten, zag er mij zo "louche" uit, 2 minitafeltjes en zo'n rolluik om je wiet aan te bestellen :P
Is echt leuk om zo'n klein shopje binnen te stappen, heel wat leuker dan 200 man voor je te zien staan in CP Terneuzen.