Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe coffeeshop terneuzen

De coffeeshop terneuzen

276 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vandaag terug naar de miami gereden en doorgereden naar middelburg (ja ik ben ziek, wat moet ik anders doen? :tearsofjoy: ).
3 gram snow white gekocht in de miami terug door die geverfde smurf :angry: ; Man wat is dat een lelijk ding jong!! :kots: Ik mis mijn schoonheid daar :(
In middelburg 5 gram iets gekocht, weet niet meer wat. Dan reed er constant een combi van de politie naast mij :confused:.
Maar al bij al, het is allemaal goed afgelopen :)
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#2
hehe spannend :P
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#3
lol :grin:
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ok man, bedankt voor de tip. Zal ik aan denken voor ze haar broodmes tevoorschijn haalt :P
v
vJeteLid
01-01-2024, 00:00
#5
dus de coffeeshop miami gaat iedere dag (ook in het weekend ?) open om 12u ?
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#6
gaat de miami nog altijd open om 10u?
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#7
12 uur
v
vJeteLid
01-01-2024, 00:00
#8
die kalen van miami, die is zo grappig
is teveel dat die daaar staat, zuchten en mottig kijken
maar toch grappig
a
afterxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb gehoord dat checkpoint morgen zal open? waar of niet? Alvast bedankt :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
moO zei:
waarom rijden de meeste mensen altijd naar nederland om dan 10-14 euro per gram te betalen?
voor de gentenaars onder ons kan ik je misschien aanraden naar het baudelopark te gaan en je hebt direct goede wiet en veel goedkoper dan 10-12 euro per gram :wink:
Klik om te vergroten...

Sommige mensen houden niet zo van dat 'illegale circuit'.
Ook schijnt ( maar dat weet ik als Nederlanders niet) dat de shop wiet over het algemeen beter is.

Ook heb je meer plezier van je joint als je dr meer moeite voor hebt moeten doen :grin:

Edit: Denk ook trouwens dat 'jou mannetjes' het niet op prijs stellen dat jij hun plekkie hier zo open en bloot neer zet, of het moet algemeen al bekent zijn bij de politie. Maar ze lezen altijd mee!
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#11
PepTalk zei:
moO zei:
waarom rijden de meeste mensen altijd naar nederland om dan 10-14 euro per gram te betalen?
voor de gentenaars onder ons kan ik je misschien aanraden naar het baudelopark te gaan en je hebt direct goede wiet en veel goedkoper dan 10-12 euro per gram :wink:
Klik om te vergroten...

Sommige mensen houden niet zo van dat 'illegale circuit'.
Ook schijnt ( maar dat weet ik als Nederlanders niet) dat de shop wiet over het algemeen beter is.

Ook heb je meer plezier van je joint als je dr meer moeite voor hebt moeten doen :grin:

Edit: Denk ook trouwens dat 'jou mannetjes' het niet op prijs stellen dat jij hun plekkie hier zo open en bloot neer zet, of het moet algemeen al bekent zijn bij de politie. Maar ze lezen altijd mee!
Klik om te vergroten...
Wees gerust, baudelopark is gekend bij de politie :) Is gewoon een park niet ver van het centrum waar veel verkocht wordt, van wiet tot hero. Als je er gaat na zonsondergang, best toch met een bende van minimum 6-7 man afkomen als je niet wil afgeript worden.

En shop wiet is echt wel beter, ben ook al genoeg naar Goes geweest om dat te weten. Maar ik betaal hier dan ook geen 8eur/gr minimum zoals in Highlife. Hier is het 25eur voor 4gr en kan nooit klagen over de kwaliteit. De Aarden vind ik nog iets minder dan de Highlife, wel veel meer soorten maar ik betwijfel zeer sterk of ie allemaal heeft wat er op z'n bord staat en kwaliteit is ook niet dat wat het zou moeten zijn.

Ook vind ik dat de kwaliteit van de goedkoopste wiet in de Highlife (Highlife Special) nogal sterk varieert, soms is hij goed, soms is hij echt wel minder. Reken benzine en tol bij voor mensen die van Gent komen en Goes is enkel de moeite waard als het nergens anders mogelijk is.

Edit:
Toen ik eens naar den Haag / Scheveningen ging (ligt het nu aan mij of zitten hier bijzonder weinig mensen van den Haag, toch 3e stad van NL?), kocht ik Super Skunk voor 6eur/gr in zo'n heel kleine coffeeshop op een lange baan richting den Haag (Falky ofzoiets).
Was echt bomwiet, had echt nog nooit zo goeie wiet gekocht voor die prijs. Eigenaar was heel vriendelijk maar had niet echt zin om er te blijven zitten, zag er mij zo "louche" uit, 2 minitafeltjes en zo'n rolluik om je wiet aan te bestellen :P

Is echt leuk om zo'n klein shopje binnen te stappen, heel wat leuker dan 200 man voor je te zien staan in CP Terneuzen.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hij maakt hem te nat.
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Iedereen zegt ook daarom dat de maimi gesloten is en nietmeer opengaat.
Tegen de middag is hij meestal al terug gesloten omdat hij alle klanten al heeft gehad.
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hallo,
ik heb 2 vraagjes namelijk:

Aangezien dat de checkpoint in terneuzen voor 6 maanden gesloten is ... :angry:
is er alleen maar miami in terneuzen nog open.
nu is dit waar dat je € 4 inkom moet betalen voor miami binnen te kunnen? (zoja...klootzakken)

en ook: is de miami ook open op zondag?

alvast bedankt! :stoned:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
4euro entree? ik ken het niet kom niet uit de buurt maar dat lijkt me toch niet...
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
4€ ingang ? :confused:
waar slaat dat nu op
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja lijkt me in een zekere zin logisch,
want er zijn maar 2 coffeeshops in terneuzen en ze weten dat meeste belgen naar terneuzen gaan,
maar als er ene gesloten is, dan is er vrij spel voor de andere want er is geen concurentie meer
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Paddoboy zei:
ja lijkt me in een zekere zin logisch,
want er zijn maar 2 coffeeshops in terneuzen en ze weten dat meeste belgen naar terneuzen gaan,
maar als er ene gesloten is, dan is er vrij spel voor de andere want er is geen concurentie meer
Klik om te vergroten...


en daarom moet je ook nog es ingang betalen?
Klinkt idd zeeeeeeeeeer logisch :rolleyes:
C
CyberwolfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je kan altijd een andere plaats bezoeken in zeeland. :)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik woon omg. Terneuzen, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat je 4 Euro entree moet betalen bij Miami, en het idee is ook vrij absurd. (laatste bezoek was een paar maanden terug)

Overigens loopt het verre van storm daar. Het is absoluut geen 2e checkpoint.
Als in: als er in checkpoint 200 man wachtrij is, zijn het er bij Miami 10.


Ik zal vrijdag wel eens gaan kijken, ik moet toch nog eens Hasj halen. En als het 4 euro entree stikken ze er maar in, lijkt me evident.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."