Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe coffeeshop terneuzen

De coffeeshop terneuzen

276 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#1
TERNEUZEN - Coffeeshop Miami in Terneuzen gaat morgen om 12.00 uur weer open.

De eigenaar en adviseurs zijn bereid tegemoet te komen aan de strengere eisen die de gemeente stelt aan het gedogen van de verkoop van softdrugs, zegt woordvoerder Hans van As.

Eén van de belangrijkste voorwaarden is dat voortaan niet meer dan drie gram per persoon over de toonbank gaat, twee gram minder dan landelijk gebruikelijk is. De gemeente wil de rol van de laatst overgebleven legale coffeeshop in Terneuzen terugdringen. " Meer passend bij de aard en de omvang van de regionale behoefte", aldus burgemeester Jan Lonink. "Het gedoogbeleid is nooit bedoeld geweest voor de export."

Tot de 'vrijwillige' sluiting eind september trok Miami dagelijks zo'n achthonderd tot duizend klanten, vooral uit België en Frankrijk. Dat aantal moet gehalveerd, vindt de gemeente. De openingstijden van Miami worden aangepast. Na tien uur 's avonds gaat de tent dicht, aldus Van As.

Zaterdag in de bijlage Spectrum: 'Op zoek naar softdrugs in Terneuzen na de sluiting van Miami en Checkpoint'

De PZC organiseert op maandag 2 december een coffeeshopdebat in Porgy & Bess in Terneuzen.

:) :beer:
a
afterxLid
01-01-2024, 00:00
#2
wie weet als miami open of niet is? ik zal morgen naar miami gaan maar ik zou graag zeker zijn dat de shop open is. alvast bedankt :grin:
a
afterxLid
01-01-2024, 00:00
#3
YES!!!!!! :stoned: Maar...jammer voor de 3gr :angry: Ik zal zeker volgende week naar miami rijden
M
MustiLid
01-01-2024, 00:00
#4
En nog altijd hetzelfde geleuter in de miami? :confused: Open of nie ? Voorraad of gene voorraad?
Op den lange duur moet ge er van ... :kots:
If somebody knows a little bit more, pleaaaaaaaaaaaaase let me know :smoke:
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Terug naar middelburg gereden. Nlx gekocht. Die zit er bijna door :openmouth: . Lekkere weed maar je blowt er wel te veel van :P
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Knappe vrouwen bij de Miami?

Je neemt zelf knappe vrouwen mee als je gaat shoppen of wat? :grin:


Checkpoint, daar zaten een paar schoontjes.
a
afterxLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik bevestig dat miami open is :) ..maar.....inderdaad allen 3g max. en er waren 2 soorten (amnesia 12€g, en een andere, jack herrer denk ik, ben niet zeker, ik herineer niet meer)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#8
afterx zei:
ik bevestig dat miami open is :) ..maar.....inderdaad allen 3g max. en er waren 2 soorten (amnesia 12€g, en een andere, jack herrer denk ik, ben niet zeker, ik herineer niet meer)
Klik om te vergroten...

Daar hebben we in Nederland een woord voor: "Kanker".



Kanker Terneuzen, kanker Miami, kanker overheid, kanker kanker kanker kankerzooi.
kkRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr.
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#9
pfff, ik rij liever 120 km voor 5 gr nlx dan 60 km voor die kutmiami. Er is maar één voordeel van de miami ====>knappe vrouwen :mrgreen:
Had vandaag gehoord op de radio dat ze maar 50 klanten per dag zouden toestaan :tearsofjoy: X3 gram = 150 gram / dag :tearsofjoy:
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#10
alee, toch één knappe vrouw. En er werkte daar vroeger nog zo een knap ding, maar tis al een jaar ofzo dat ze er niet meer werkt :cry:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#11
5 gram mag je legaal op zak hebben lijkt me :confused: .
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#12
ZI09 zei:
Knappe vrouwen bij de Miami?

Je neemt zelf knappe vrouwen mee als je gaat shoppen of wat? :grin:


Checkpoint, daar zaten een paar schoontjes.
Klik om te vergroten...

Herinner je nog die dat altijd in het zwart gekleed was, gothic stijl. Haar haar was bros en lang. Dan had ze haar haar afgedaan. DA was een snel ding :mrgreen: Jammer genoeg zeiden we niet veel tegen elkaar want ze verstond mijn dialect niet :kots: :angry:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Sgt.Stedenko zei:
ZI09 zei:
Knappe vrouwen bij de Miami?

Je neemt zelf knappe vrouwen mee als je gaat shoppen of wat? :grin:


Checkpoint, daar zaten een paar schoontjes.
Klik om te vergroten...

Herinner je nog die dat altijd in het zwart gekleed was, gothic stijl. Haar haar was bros en lang. Dan had ze haar haar afgedaan. DA was een snel ding :mrgreen: Jammer genoeg zeiden we niet veel tegen elkaar want ze verstond mijn dialect niet :kots: :angry:
Klik om te vergroten...
Ja ze is nu blond.
Ken haar wel van zien, heeft ook al lang een vaste vriend :P
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#14
heeft iemand al een bezoek gebracht aan de miami? heb gehoord dat de politie daar op die parking staat? iemand die ik ken heeft een nachtje in de cel mogen zitten omdat hij 5gr bij hem had, wtf
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Volgens mij zijn wij,Belgen, niet meer welkom daar. Dus een goude tip. Doorrijden naar Middelburg (voor zolang het nog duurt :smoke: )
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik maak mij klaar om terug naar middelburg te rijden. Ik zal aan jullie denken :wave:
a
afterxLid
01-01-2024, 00:00
#17
@ Rendeo: ik heb geen flikken gezien.....alleen op de nederlandse grens (van belgie naar ndls), ik had geen probleem.....
een goeie tip: probeer om een wagen met een nummerplaat van frankrijk te volgen, als er controle op de grens zijn, ze zullent zeker de fransen controleren :mrgreen:
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#18
@afterx

tnx voor de tip :P

miami is open tot 22u dacht ik. laat eens weten hoe het was aub :wink:
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik begrijp het toch niet goed (wss omdat ik dom ben :P )
1. Miami mag maar 3 gr per persoon verkopen.
2. Miami mag maar 50 klanten per dag serveren.
dan nu de vraag:
Waarom blijft die dan open tot 22:00?? Ik denk dat ze de 50 klanten al zullen gehad hebben tegen dit uur :confused:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#20
wazig allemaal

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."