Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"No trouble zei: Als ik wiet rook in de avond Vind ik het beter dan in middag , in de avond is het lekker rustig. Juist probleem is slapen Lukt goed maar slaap Niet goed maar kan het niet zo goed uitleggen ik slaap niet slecht zoals dat ik 3 wakker word in de n8 maar gwn super slecht en de volgende dag ben helemaal sloom ,, Niet zo fijn dus Weet iemand hier een Tip voor ofzo Klik om te vergroten... Als ik dikke joins rook, doe ik dat meestal overdag Ik hou er wel va om 's avonds ook wat te paffen maar dan ga ik er niet zoveel in doen, gewoon rollen met een kort bladj.. Ik noem het ... een comajointje : Je voelt je lichtjes stoned en gaat dan gewoon in je bed liggen en slaapt direct in (net als een coma ^^) en alsj wakker wordt hebt je zoiets van: "aaah, ik heb zalig geslapen ""
"ExceptionalInsight zei: Niks aan te doen, hoort erbij. Ik kan dan ook gewoon de hele dag in bed blijven en nog steeds moe zijn. Nog een reden waarom ik de laatste tijd een beetje ben uitgekeken op blowen. Klik om te vergroten... Alsjij uitgekeken bent op blowen omdat je altijd moe/sloom bent, dan denk ik dat je eens een weedj moet proberen met een hogere kwaliteitsklasse, wanneer ik namelijk goede weed smoor ben ik happy, hyper en heb ik zin om vanalles tedoen! Volgens mij is dat daar het hogere gehalte bcd in de weed met minder kwaliteit... (dit ben ik wel niet zeker)"
"Snuifdoos zei: BertHerrer zei: ExceptionalInsight zei: Niks aan te doen, hoort erbij. Ik kan dan ook gewoon de hele dag in bed blijven en nog steeds moe zijn. Nog een reden waarom ik de laatste tijd een beetje ben uitgekeken op blowen. Klik om te vergroten... Alsjij uitgekeken bent op blowen omdat je altijd moe/sloom bent, dan denk ik dat je eens een weedj moet proberen met een hogere kwaliteitsklasse, wanneer ik namelijk goede weed smoor ben ik happy, hyper en heb ik zin om vanalles tedoen! Volgens mij is dat daar het hogere gehalte bcd in de weed met minder kwaliteit... (dit ben ik wel niet zeker) Klik om te vergroten... zever hoor. Hoe hoger de kwaliteit, hoe brakker je zal wakkerworden. Het gaat hier niet om de high, maar over brakheid bij wakkerworden. @ TS: probeer idd wat vroeger die joint te roken +90 minuten voor je gaat slapen. Klik om te vergroten... nog meer zever, ik woonn in belgië mo ik koopn ni van die shit van op de straten, ik gaan altijd naar olland achter me weed en ik heb al veel goedkope en minder goede weed gerookt maar al veel meer dure weed gekocht met een goede kwaliteit en wanneer ik die brol rook gaak direct sloom/ verschrikelijk moe zijn (daar zorgt volgens mij de stof bcd voor, wanneer je een hogere hoeveelheid bcd in je weed hebt dan thc dan kan uje dat hebben) goede weed ==> ik kom happy en hyper te staan ik zie het zo: high wanneer je zo massas hyper enzo bent zoals wanneer je honger krijgt en iets wil gaan halen en dat nog liefst al lopend gaat doen! stoned: moe, loom jeweetwel en alsk "high" volgens mijn dictionair ben dan zalk de volgende dag niet wakker worden en me zeer moe en slecht dus ga gewoon keer ff kwaliteit smoren dude"
"Kxtel zei: Haal 1 voorgedraaide bij je lokale coffeeshop en rook totdat je het een beetje voelt, je kan daarna altijd nog op bouwen! Klik om te vergroten... Waarom moet hij die nu voorgedraaid gaan kopen in een shop, das toch alleen maar waste of money ? jcutter zei: Anders zou ik het in een waterpijp gaan roken. : Klik om te vergroten... Waterpijp = verspilling om je weed te roken Een bong is gemaakt om weed te roken, maar dat is dan wss weer te straf voor de eerste keer ... pieter-b zei: het is natuurlijk niet echt slim het niet verslavende wiet te combineren met het o zo verslavende tabak. spacecake is niet echt aan te raden omdat je het niet goed doseren kan. koop erg droge wiet, en laat iemand een puur klein sticky voor je draaien. Klik om te vergroten... Dit is iemand met gezond verstand! enja probeer ook gewoon eerst een sigaret, alsj niet door hebt hoe je in je longen moet inhaleren dan zal j niet veel voelen van een sigaretje zal je niet doodgaan hoor -_-' btw: eerste keer alsj wil inhaleren, trek aan je zaf en doe alsof je schrikt ofzo, klinkt dom, maar zo zalj inhaleren zonder pijn te hebben in je keel of te hoesten ; het werkt aaaah, i remember my first time..."
"Re: Varry zei: Maakt niet uit wat je drinkt. Persoonlijk hou ik wel van multivruchtensap, of een biertje. Neem gewoon iets dat je lekker vind. Een droge mond krijg je zoiezo. (AKA 'plakbek') Klik om te vergroten... Ik eet altijd sinaasappels, lekker sappig + je hebt iets gegeten, voor het geval dat je zo'n vreselijke honger krijgt Alles smaakt echt zooo lekker alsj poane bent"
"Wacky zei: Dus dan kijk ik maar in mijn omgeving en bij mezelf en kom ik tot de volgende conclusies: 1)Van wiet word je lamlendig en sloom. 2)Het is wel degelijk verslavend. 3)Waarschijnlijk (niet echt meetbaar) gaat je geheugen erop achteruit, of dat permanent of tijdelijk is weet ik niet. (niemand van de mensen die zichzelf verrot geblowed hebben wil stoppen ) 4)Het kan psychotische symptomen veroorzaken. 5)En al ken ik nog geen blowers met longkanker, dat je het ervan kan krijgen geloof ik intussen wel Klik om te vergroten... 1) euhm neen ? op het moment dat je geblowed hebt kun je ofwel ja lamlendig en stoned blijven of hyperactief maar dit is op het moment dat je pafte, dit blijft niet altijd ofzo ? 2) verslavend? neen, verslaafd zijn is dat wanneer je niet hebt "gebruikt" je fysische kenmerken gaat vertonen: schudden, beven, ... > maar dit is niet geval bij weed Weed is gewoon zo lekker dat je geen zin hebt om te stoppen, je zou kunn zeggen: "je bent mentaal verslaafd" maar dit is nu eenmaal niet echt verslaafd zijn Het zit allemaal tussen je twee oortjes, en alsj een beetj karakter hebt kan je de klik in je hoofd maken van: stop 3) je korte termijn geheugen gaat er op achteruit de periode dat je blowt, en dit kan zo nog een maand blijven duren nadat je gestopt bent, of even gepauseerd hebt. Wat wel zogezegd waar is, is dat als je blowt op jonge leeftijd, je later een slechter geheugen zal hebben. Het is natuurlijk allemaal moeilijk dit te bewijzen, maar ik denk dat dit toch het meest evenaart met de waarheid. 5) Liever een zalig leventje ghad hebben en aan mijn 70 jaren sterven aan longkanker, dan - het is misschien wat cruw gezegd- halfdood in je zetel wat te zitten sterven..."
"MiNiMaLiSDope zei: pieter-b zei: De waarheid zie je terug in de gezichten van bejaarden die hun hele leven tevreden van hun jointjes hebben mogen genieten. Klik om te vergroten... OH GOD I WILL NEVER SMOKE AGAIN Klik om te vergroten... liever zo'n lekker happy dude dan zo'n kerel :"
"Ik normaal dagelijks, maar tijdens de examens is dat echt niet zo gezond want ik loop dagelijks gewoon dom rond, niet alleen dat korte termijn geheugen maar ook gewoon dat je dingen die simpel zijn gewoon niet snapt! Logisch redeneren is ook niet vet tbeste is een week voor je examens stoppen dan zul je merken dat je in die week rustig aan het vermogen om goed te denken terugkrijgt, en neem gewoon tijdens je examenperiode wat relatinepilletjes, lekker focused op het leren ^^"
"mauskewauske zei: Goodmorning wietgebruikers. Ik dacht , ziet er wel chill uit hier. Dus ik registreer me even. Kan ik meteen mijn hart uitstorten , ik zit namelijk met een probleem. Namelijk ; Ik smoke al bijna 3 jaar , en kan nog geen joint draaien! Nou denk je , hoe kan dat nou. Weet het zelf ook niet. Misschien ben ik gewoon te onhandig , maar het moet me toch een keer lukken! Meestal ben ik te lui om het te leren , maar als ik het ooit probeer krijg ik dat kreng gewoon niet dicht. Kijk klaarleggen lukt wel , maar het probleem zit hem erin dat ik de vloei er niet onder gedraaid krijg. Lijkt me een beetje lastig dat hier iemand mij een joint leert draaien. Maar misschien heeft iemand een tip? Het gaat dus vooral om de vloei er onder te krijgen, hij schiet altijd terug zeg maar. Redelijk fucked up , nou word de joint meestal voor me gedraaid en als ik een slaapknaap wil zorg ik wel voor een voorgedraaide maar toch.. Ik wil echt wel leren draaien! Maar als ik het een keer wil dan duurt het weer te lang voordat iedereen kan smoken en draaien ze m zelf dicht HELLUPP! TIPS? Out- Klik om te vergroten... Kanj soms eens een foto posten van wat je rolt ? is altijd grappig verder zou ik ook zeggen blijven proberen met eventueel tabak oefening baart kunst probeer anders gewoon een soort cone te maken met wat harder papier draai je bladje errond en lik het toe (dit moet toch wel lukken) en smijt er dan je tip in(zo diep mogelijk) en dan gewoon je weed en je zult een zeer mooie join hebben, zonder veel te moeten kunn rollen Het is altijd wel leuk alsj kan rollen"
"Paddoboy zei: Hallo, ik heb 2 vraagjes namelijk: Aangezien dat de checkpoint in terneuzen voor 6 maanden gesloten is ... is er alleen maar miami in terneuzen nog open. nu is dit waar dat je € 4 inkom moet betalen voor miami binnen te kunnen? (zoja...klootzakken) en ook: is de miami ook open op zondag? alvast bedankt! Klik om te vergroten... NIET, echt NIET naar Miami gaan.. Het heeft een reden dat de checkpoint stampvol staat en er in de miami bijna iemand (nochtans liggen ze zogoed als naast elkaar) Miami-weed = brol En daar is iedereen (die ik ken) het er mee over eens De kwaliteit is daar op een of andere manier zooo slecht (de kwaliteit van het effect zou minder zijn + ook de weed zou veel moeilijker te roken zijn, daarmee bedoel ik: je joint gaat constant uit, je moet 20 keer lighten voor gewoon 1tje te roken)"