#1
your welcome ![:)]()
Rendeo zei:vandaag gegaan, amnesia haze en snow white hebben ze nu, de haze is goed en lekker en de sn. w. zag er ook lekker uit
ik vraag 2 gr haze, zegt hij : " moet ik daarvoor opstaan" , lekker vriendelijk daar lol
ZI09 zei:Rendeo zei:vandaag gegaan, amnesia haze en snow white hebben ze nu, de haze is goed en lekker en de sn. w. zag er ook lekker uit
ik vraag 2 gr haze, zegt hij : " moet ik daarvoor opstaan" , lekker vriendelijk daar lol![]()
![]()
Je moet het ook niet serieus nemen hoor. Vage humor daar![]()
Ik kwam er een keer binnen, "mag ik 5 gram libanon"
die dude:
"nee"
Toch zo van die momenten dat je even denkt "eh"
En als ze je hoofd dan zo zien vertrekken hebben ze ook weer eens gelachen![]()
Ik vind die grap ook alleen achteraf wel leuk, me in hun verplaatsend. Op dat moment zelf vond ik het maar stom. Hehe.
Rendeo zei:vandaag gegaan, amnesia haze en snow white hebben ze nu, de haze is goed en lekker en de sn. w. zag er ook lekker uit
ik vraag 2 gr haze, zegt hij : " moet ik daarvoor opstaan" , lekker vriendelijk daar lol

ZI09 zei:Rendeo zei:vandaag gegaan, amnesia haze en snow white hebben ze nu, de haze is goed en lekker en de sn. w. zag er ook lekker uit
ik vraag 2 gr haze, zegt hij : " moet ik daarvoor opstaan" , lekker vriendelijk daar lol![]()
![]()
Je moet het ook niet serieus nemen hoor. Vage humor daar![]()
moO zei:ZI09 zei:Rendeo zei:vandaag gegaan, amnesia haze en snow white hebben ze nu, de haze is goed en lekker en de sn. w. zag er ook lekker uit
ik vraag 2 gr haze, zegt hij : " moet ik daarvoor opstaan" , lekker vriendelijk daar lol![]()
![]()
Je moet het ook niet serieus nemen hoor. Vage humor daar![]()
Ik kwam er een keer binnen, "mag ik 5 gram libanon"
die dude:
"nee"
Toch zo van die momenten dat je even denkt "eh"
En als ze je hoofd dan zo zien vertrekken hebben ze ook weer eens gelachen![]()
Ik vind die grap ook alleen achteraf wel leuk, me in hun verplaatsend. Op dat moment zelf vond ik het maar stom. Hehe.
prijs van de snow white nog steeds 7-8 euro, of als fors gestegen? :d
Rendeo zei:ZI09 zei:Rendeo zei:vandaag gegaan, amnesia haze en snow white hebben ze nu, de haze is goed en lekker en de sn. w. zag er ook lekker uit
ik vraag 2 gr haze, zegt hij : " moet ik daarvoor opstaan" , lekker vriendelijk daar lol![]()
![]()
Je moet het ook niet serieus nemen hoor. Vage humor daar![]()
hehe nee :P vorige keer waren ze met 3 aan de kassa, die vent en 2 vrouwen, niemand stond bij die vent en hij zegt " stink ik ofzow "![]()
afterx zei:==> http://netwerk.tv/uitzending/2008-11-10/verbod-op-coffeeshops-leidt-tot-illegale-drugshandel .......................
Sgt.Stedenko zei:Er loopt daar geen kat meer rond. Behalve om 12:00 als het opengaat hebben ze wel 5 klanten ofzo. Verkopen ze daar wat degelijk materiaal in Goes? Want de volgende keer is het richting daar. Weg met de geverfde blauwe smurfen in de Miami!
![]()
Ik mis mijn schoonheid daar "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."