Viva revolution,
![:confused:]()
Onze maatschappij
Ik gebruik nu sinds het sluiten en vernauwen van het Nederlandse gedoogbeleid geen soft drugs meer.
En ik wordt hoe langer hoe woester van onze absurde, beknopte, ellendige samenleving.
Politiekers lijken corrupt. Veel belangrijke mensen in de politiek, bij justitie en in het zakenleven laten zich kaalplukken door één of andere minnares. Veel vaste kerkbezoekers bedriegen of mishandelen hun gezin. Alcohol is algemeen aanvaard (onze oostenrijkse rechtse vriend rijdt zich te pletter na een bourgondisch avondje)
In het midden oosten worden dagelijks vrouwen mishandeld, niemand die er een reet om geeft.
Neonazi's schelden wreemdelingen uit, who cares
Werkloze emigranten profiteren van mijn geld (overheidsuitkering, ocmw).
De europese gemeenschap (?), beter zou zijn de Europese Schap.Ieder land zijn eigen wet.
Ze wijzen elkaar met de vinger de schuld van allerlei problemen
De grote bankmaatschappijen spelen met onze spaarcenten en maken ons blaasjes wijs, who cares
We verwaarlozen ons gezin door ons gestresseerd leven, nobody cares
Obama wordt president, een heel klein lichtje in de duisternis
(dit kan allen in het land van "The Golden oppertunities")
Bij ons is alcohol algemeen aanvaard, bij de Moslims niet.
De meeste moslims zijn extreem, de meeste christenen niet
Grootheden in de wereld moorden voor olie en macht
Mensen vermoorden elkaar voor hun geloof of overtuiging, who cares
ROKEN IS SCHADELIIJK,DRUGS ZIJN VERSLAVEND
HARDDRUGS ZIJN MAKKELIJKER TE KRIJGEN OP DE ILLEGALE MAKT IN BELGIE DAN SOFTDRUGS.
EEN GRAMMETJE COCAÏNE VERSIEREN IN DE BUURT VAN GENT IS GEEN PROBLEEM
MAAR GE MOET NE KEER PROBEREN OM WIET TE VINDEN
ZE JAGEN OP HET ENE EN HET ANDERE LEEFT OP
Kortom mensen zullen altijd zoeken naar een vorm van roes.
Genieten, iedereen zoekt in zijn leven naar genot, wat je graag doet wil je veel doen.
Het was altijd zo en zo zal het altijd blijven.
Iemand die hard drugs gebruikt speelt met zijn leven maar een depressief mens met zelfmoordneigingen houd je ook niet tegen (de meeten onder kennen wel zo iemand)
Laat ons allen samenleven en genieten van het leven, elk op zijn manier, elk met zijn behoeften en zijn noden
MAAR, LET WEL, NIET TEN KOSTE VAN IEMANDS ANDERS GENOT EN GELUK.
KORTOM "Time for revolution"
