Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe coffeeshop terneuzen

De coffeeshop terneuzen

276 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat hadden ze mij ook gezegd, ben dan woensdag rond 13u daar toegekomen en was toe, alleen hun cafe nog open :( ook lees ik veel mensen zeggen dat de cp 6 maanden gesloten is en daarna weer open zal mogen, ik heb gelezen dat ze nu 6 maanden sluiten voor de inval van vorig jaar :confused:
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#2
terug naar terneuzen gereden en jawel, miami dicht (alleen cafe open)
dan maar doorgereden naar 62 in middelburg :grin: maar daar zeiden ze ook dat het binnenkort sluit :'(
M
MopsokLid
01-01-2024, 00:00
#3
thanks Rendeo for sending this in PM :wink:

goed nieuws,

TERNEUZEN - De Terneuzense burgemeester Jan Lonink wil een nieuwe gedoogvergunning voor een coffeeshop verstrekken als softdrugswinkel Miami ook de komende weken zijn deuren dichthoudt. De shop verkoopt sinds anderhalve week geen softdrugs meer, omdat het na een grootscheepse controle door het Openbaar Ministerie (OM) geen voorraad meer heeft.

:)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt mij dat CP wel zelf eigenaar is van dat pand, gesubsidieerd door de gemeente omdat ze hun oude pand moesten verlaten voor het schelde theater.

En geld is toch overal een "probleem" :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus dat was waar het om ging, dat ze nu een vergunning kunnen veilen voor 12 milioen ofzo ?
(dan zullen ze wel geheime afspraken maken dat er een x aantal jaar geen inval komt ofzo voor dat geld i guess)

edit:
Gaat veel waard zijn die vergunning.
verkoop 10kg per dag, (checkpoint verkocht 12 tot 15kg zover ik weet) omzet ~80.000 per dag, bruto winst 40.000 per dag. 150 personeelsuren a 20 euro, 3000 per dag, nog wat stook kosten en huur/afschrijving en weet ik veel wat, 35.000 over per dag. Na belastingen 7mlj netto per jaar ofzo. Zal dus met 12 milioen niet ophouden voor een vergunning :rolleyes:, of word zon vergunning dan geveild voor een jaarlijks bedrag van 5 miljoen ofzo misschien ?
M
MopsokLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat ik me ook afvraag is of die vergunning dan voor maimi bestemd is of voor een (nieuwe) andere coffeeshop.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk zelf meer dat dit te maken heeft met òf de eigenaar van de panden, òf de christelijke partijen hier in de buurt.
Geld is volgens mij niet zo een heel groot probleem hier in de gemeente.
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als alles goed verloopt is de miami binnen een week weer open :grin:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Rendeo zei:
vrijdag naar goes gegaan, alle 2 de afritte zijn onderbroken, weet mijn weg daar niet dus was ik daar weer voor niets...
Klik om te vergroten...
Bordjes Goes volgen?
Bordjes centrum of station volgen(ik ga er van uit dat die daar wel ergens zijn). Parkeer ergens bij het station ofzo, centrum is op loopafstand en daar heb je de High Life(in het centrum).
Moet je nog makkelijker willen zijn is er ook gewoon een grote parking vóór de shop zelf, moet je het wel optijd zien natuurlijk. Maargoed, scheelt 5 minuutjes lopen ofzo.


Ik heb begrepen dat er een tweede shop is, maar zelf echt geen flauw idee waarrrrrrrrrrrr.

succes ermee
C
Channel0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Viva revolution,

:confused: Onze maatschappij :confused:

Ik gebruik nu sinds het sluiten en vernauwen van het Nederlandse gedoogbeleid geen soft drugs meer.
En ik wordt hoe langer hoe woester van onze absurde, beknopte, ellendige samenleving.
Politiekers lijken corrupt. Veel belangrijke mensen in de politiek, bij justitie en in het zakenleven laten zich kaalplukken door één of andere minnares. Veel vaste kerkbezoekers bedriegen of mishandelen hun gezin. Alcohol is algemeen aanvaard (onze oostenrijkse rechtse vriend rijdt zich te pletter na een bourgondisch avondje)
In het midden oosten worden dagelijks vrouwen mishandeld, niemand die er een reet om geeft.
Neonazi's schelden wreemdelingen uit, who cares :confused:
Werkloze emigranten profiteren van mijn geld (overheidsuitkering, ocmw).
De europese gemeenschap (?), beter zou zijn de Europese Schap.Ieder land zijn eigen wet.
Ze wijzen elkaar met de vinger de schuld van allerlei problemen :angry:
De grote bankmaatschappijen spelen met onze spaarcenten en maken ons blaasjes wijs, who cares :confused:
We verwaarlozen ons gezin door ons gestresseerd leven, nobody cares :rolleyes:
Obama wordt president, een heel klein lichtje in de duisternis :openmouth:
(dit kan allen in het land van "The Golden oppertunities")
Bij ons is alcohol algemeen aanvaard, bij de Moslims niet.
De meeste moslims zijn extreem, de meeste christenen niet :rock:
Grootheden in de wereld moorden voor olie en macht :angry:
Mensen vermoorden elkaar voor hun geloof of overtuiging, who cares :confused:

ROKEN IS SCHADELIIJK,DRUGS ZIJN VERSLAVEND :smoke:
HARDDRUGS ZIJN MAKKELIJKER TE KRIJGEN OP DE ILLEGALE MAKT IN BELGIE DAN SOFTDRUGS.
EEN GRAMMETJE COCAÏNE VERSIEREN IN DE BUURT VAN GENT IS GEEN PROBLEEM :tearsofjoy:
MAAR GE MOET NE KEER PROBEREN OM WIET TE VINDEN :angry:

ZE JAGEN OP HET ENE EN HET ANDERE LEEFT OP :grin:

Kortom mensen zullen altijd zoeken naar een vorm van roes.
Genieten, iedereen zoekt in zijn leven naar genot, wat je graag doet wil je veel doen.
Het was altijd zo en zo zal het altijd blijven.

Iemand die hard drugs gebruikt speelt met zijn leven maar een depressief mens met zelfmoordneigingen houd je ook niet tegen (de meeten onder kennen wel zo iemand) :(
Laat ons allen samenleven en genieten van het leven, elk op zijn manier, elk met zijn behoeften en zijn noden :stoned:

MAAR, LET WEL, NIET TEN KOSTE VAN IEMANDS ANDERS GENOT EN GELUK.

KORTOM "Time for revolution" :rock: :rock: :rock: :rock:
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#11
ZI09 zei:
Rendeo zei:
vrijdag naar goes gegaan, alle 2 de afritte zijn onderbroken, weet mijn weg daar niet dus was ik daar weer voor niets...
Klik om te vergroten...
Bordjes Goes volgen?
Bordjes centrum of station volgen(ik ga er van uit dat die daar wel ergens zijn). Parkeer ergens bij het station ofzo, centrum is op loopafstand en daar heb je de High Life(in het centrum).
Moet je nog makkelijker willen zijn is er ook gewoon een grote parking vóór de shop zelf, moet je het wel optijd zien natuurlijk. Maargoed, scheelt 5 minuutjes lopen ofzo.


Ik heb begrepen dat er een tweede shop is, maar zelf echt geen flauw idee waarrrrrrrrrrrr.

succes ermee
Klik om te vergroten...

2de shop is net in de buurt, ik bedoel, ik rij op de snelweg, de afrit naar goes kan ik niet nemen want ze werken eraan, ik rij rechtdoor, volgende afrit is naar groe of zoiets. wie weet kom ik dan heel de andere kant uit en weet ik mijn weg niet meer, heb nu de weg opgezocht en had ik toch verder gereden, was ik totaal verkeerd :)
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Viva revolution,

Channel0 zei:
:confused: Onze maatschappij :confused:

Ik gebruik nu sinds het sluiten en vernauwen van het Nederlandse gedoogbeleid geen soft drugs meer.
En ik wordt hoe langer hoe woester van onze absurde, beknopte, ellendige samenleving.
Politiekers lijken corrupt. Veel belangrijke mensen in de politiek, bij justitie en in het zakenleven laten zich kaalplukken door één of andere minnares. Veel vaste kerkbezoekers bedriegen of mishandelen hun gezin. Alcohol is algemeen aanvaard (onze oostenrijkse rechtse vriend rijdt zich te pletter na een bourgondisch avondje)
In het midden oosten worden dagelijks vrouwen mishandeld, niemand die er een reet om geeft.
Neonazi's schelden wreemdelingen uit, who cares :confused:
Werkloze emigranten profiteren van mijn geld (overheidsuitkering, ocmw).
De europese gemeenschap (?), beter zou zijn de Europese Schap.Ieder land zijn eigen wet.
Ze wijzen elkaar met de vinger de schuld van allerlei problemen :angry:
De grote bankmaatschappijen spelen met onze spaarcenten en maken ons blaasjes wijs, who cares :confused:
We verwaarlozen ons gezin door ons gestresseerd leven, nobody cares :rolleyes:
Obama wordt president, een heel klein lichtje in de duisternis :openmouth:
(dit kan allen in het land van "The Golden oppertunities")
Bij ons is alcohol algemeen aanvaard, bij de Moslims niet.
De meeste moslims zijn extreem, de meeste christenen niet :rock:
Grootheden in de wereld moorden voor olie en macht :angry:
Mensen vermoorden elkaar voor hun geloof of overtuiging, who cares :confused:

ROKEN IS SCHADELIIJK,DRUGS ZIJN VERSLAVEND :smoke:
HARDDRUGS ZIJN MAKKELIJKER TE KRIJGEN OP DE ILLEGALE MAKT IN BELGIE DAN SOFTDRUGS.
EEN GRAMMETJE COCAÏNE VERSIEREN IN DE BUURT VAN GENT IS GEEN PROBLEEM :tearsofjoy:
MAAR GE MOET NE KEER PROBEREN OM WIET TE VINDEN :angry:

ZE JAGEN OP HET ENE EN HET ANDERE LEEFT OP :grin:

Kortom mensen zullen altijd zoeken naar een vorm van roes.
Genieten, iedereen zoekt in zijn leven naar genot, wat je graag doet wil je veel doen.
Het was altijd zo en zo zal het altijd blijven.

Iemand die hard drugs gebruikt speelt met zijn leven maar een depressief mens met zelfmoordneigingen houd je ook niet tegen (de meeten onder kennen wel zo iemand) :(
Laat ons allen samenleven en genieten van het leven, elk op zijn manier, elk met zijn behoeften en zijn noden :stoned:

MAAR, LET WEL, NIET TEN KOSTE VAN IEMANDS ANDERS GENOT EN GELUK.

KORTOM "Time for revolution" :rock: :rock: :rock: :rock:
Klik om te vergroten...

chill :stoned:
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#13
TERNEUZEN - Coffeeshop Miami in Terneuzen gaat morgen om 12.00 uur weer open.

De eigenaar en adviseurs zijn bereid tegemoet te komen aan de strengere eisen die de gemeente stelt aan het gedogen van de verkoop van softdrugs, zegt woordvoerder Hans van As.

Eén van de belangrijkste voorwaarden is dat voortaan niet meer dan drie gram per persoon over de toonbank gaat, twee gram minder dan landelijk gebruikelijk is. De gemeente wil de rol van de laatst overgebleven legale coffeeshop in Terneuzen terugdringen. " Meer passend bij de aard en de omvang van de regionale behoefte", aldus burgemeester Jan Lonink. "Het gedoogbeleid is nooit bedoeld geweest voor de export."

Tot de 'vrijwillige' sluiting eind september trok Miami dagelijks zo'n achthonderd tot duizend klanten, vooral uit België en Frankrijk. Dat aantal moet gehalveerd, vindt de gemeente. De openingstijden van Miami worden aangepast. Na tien uur 's avonds gaat de tent dicht, aldus Van As.

Zaterdag in de bijlage Spectrum: 'Op zoek naar softdrugs in Terneuzen na de sluiting van Miami en Checkpoint'

De PZC organiseert op maandag 2 december een coffeeshopdebat in Porgy & Bess in Terneuzen.

:) :beer:
a
afterxLid
01-01-2024, 00:00
#14
wie weet als miami open of niet is? ik zal morgen naar miami gaan maar ik zou graag zeker zijn dat de shop open is. alvast bedankt :grin:
a
afterxLid
01-01-2024, 00:00
#15
YES!!!!!! :stoned: Maar...jammer voor de 3gr :angry: Ik zal zeker volgende week naar miami rijden
M
MustiLid
01-01-2024, 00:00
#16
En nog altijd hetzelfde geleuter in de miami? :confused: Open of nie ? Voorraad of gene voorraad?
Op den lange duur moet ge er van ... :kots:
If somebody knows a little bit more, pleaaaaaaaaaaaaase let me know :smoke:
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Terug naar middelburg gereden. Nlx gekocht. Die zit er bijna door :openmouth: . Lekkere weed maar je blowt er wel te veel van :P
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Knappe vrouwen bij de Miami?

Je neemt zelf knappe vrouwen mee als je gaat shoppen of wat? :grin:


Checkpoint, daar zaten een paar schoontjes.
a
afterxLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik bevestig dat miami open is :) ..maar.....inderdaad allen 3g max. en er waren 2 soorten (amnesia 12€g, en een andere, jack herrer denk ik, ben niet zeker, ik herineer niet meer)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#20
afterx zei:
ik bevestig dat miami open is :) ..maar.....inderdaad allen 3g max. en er waren 2 soorten (amnesia 12€g, en een andere, jack herrer denk ik, ben niet zeker, ik herineer niet meer)
Klik om te vergroten...

Daar hebben we in Nederland een woord voor: "Kanker".



Kanker Terneuzen, kanker Miami, kanker overheid, kanker kanker kanker kankerzooi.
kkRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."