Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik betaal €25,- de gram en is hele goede ook. rechtstreeks van de dealer. Hij is wel een vriend dus mis. word ik wel gematst"
"Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie) guiner blow jonkair"