Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoned zijn

Stoned zijn

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
:tearsofjoy:
*
*little star*Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zazuu. zei:
Cooper zei:
Zazuu. zei:
ligt aan de setting, als ik een filmpje ga kijken word ik lekker duf.
Maar op een feestje dan zet ik de knop bij mezelf om dat ik wat actiever wil worden, en met wat biertjes op lul ik de oren van me kop af.

Het brengt me in een party mood.
Klik om te vergroten...
Mwah, dan kom ik er regelmatig achter dat ik aan het lullen ben, en ineens niet meer weet waar de zin begon of zou moeten eindigen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja, de oren van MIJN kop lul ik eraf.
Klik om te vergroten...

haha je in een party mood kom ik eigenlijk ook altijd wel. Zin om te dansen en zingen :rock: Maar ook ben ik vaak aan het kletsen en heb ik geen idee waarover. Ze vragen me dan wat ik bedoel, kan er geen antwoord op geven. Of ik heb de neiging om alles en iedereen die dom aan het doen zijn gigantisch uit te lachen :grin: en daar kom ik dan echt niet meer uit!
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik probeer uit te leggen waar ik het over heb wordt het veel te langdradig en saai en is de uitleg totaal niet verhelderend terwijl het voor mij vrij logisch in elkaar zit. Alleen is het lastig het om te zetten in klare taal.

Het geeft me een zeer ontspannen gevoel; zoiets van; het boeit me niet wat hij of zij zegt, ik ben gelukkig met de manier waarop ik leef en dit is mede dankzij die joint (ik wil er alleen niet afhankelijk van worden/zijn) maar ga natuurlijk zo nu en dan wel ergens op in :mrgreen: :smoke:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
een jointje is gewoon een moment voor mezelf, een pause...
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb dat ook eigenlijk, dat ik iets vertel.. maar niemand snapt het..terwijl ik er zélf heilig van overtuigd ben dat het gewoon 100 % normaal is wat ik vertel, en dat het klopt. En ik vind het dan ook irritant als mensen mij dan niet begrijpen..

OH HALLO ? HET IS NIET ZO MOEILIJK ALS JE DENKT. :stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: wat is het recept van cannabis ???

Darknesshit. zei:
Wat is het recept en bereidingswijze van
cannabis ?
Wat zijn de preciese efecten ?
Zo snel mogelijk reageren AUB !
Klik om te vergroten...

Recept voor wiet:

Ingrediënten:

1 female cannabis zaad welke geschikt is om buiten te telen.
Een aantal potten, van een liter trapsgewijs oplopend tot 50 liter.
Aarde ( hoeveelheid en soort afhankelijk van pot & groeifase)
ph-meters
Voeding( afhankelijk van groei/bloei fase)
Gieter ( met water)
A hell of a lot sunshine :smoke:

Bereidingswijze, van zaad tot long.

TIP: Houd ten alle tijde de aarde vochtig.

-Je neemt de zaad en laat deze ontkiemen ( op nat keukenpapier of in de kleinste pot)
-Daarna geef je haar de juiste voeding en voldoende water tot zij groot genoeg is om naar de volgende pot te gaan.
-Wanneer de plant en het weer er klaar voor zijn wissel je van voeding en probeer je dmv. elke creatieve ingeving de plant te kunnen verduisteren.
-Wanneer de haartjes op de gevormde bloemen oranje/bruin zijn knip je deze bloemen van de plant.
- De bloemen, vanaf hier genoemd: 'toppen', zullen gedroogd moeten worden eer zij geschikt zijn om te consumeren. Hierin zijn allerlei variaties welke gevonden kunnen worden op internet of door de simpele ziel zelf bedacht.

Ingrediënten: Om te roken :stoned:

1 lange vloei.
1 stukje dikker papier van zo'n 1 bij 5 cm ( tipboekjes vooral geschikt).
de gedroogde toppen.
Sigaretten tabak of sjag of welk andere rookbare opvulmiddel dan ook.( er kan ook gekozen worden om de zogenaamde 'joint' puur te roken, wat af te raden is voor beginnende gebruikers, hier word dan verder ook niet meer over gesproken).
Aansteker

Bereiding van het product:

-Pak het stukje karton en rol dit op als tip, Hierin zijn allerlei variaties welke gevonden kunnen worden op internet of door de simpele ziel zelf bedacht.
-Leg deze aan de zijkant op de vloe. ( met de glimmende kant, ook wel plakrand genoemd naar achter)
- Leg nu een beetje sigaretten tabak of sjag of welk andere rookbare opvulmiddel dan ook gemixt met de wiet/hash ( credits aan *little star*) op de vloe, hoeveelheid oplopend met het verder van de tip verwijderd raken.
- Til het geheel nu op en rol de vloe in elkaar beginnend bij de tip-zijde.
- Lik aan de glimmende rand en rol het geheel dicht.

-Steek het geheel nu in uw mond met de tip-zijde naar uw mond toe.
- Pak de aansteker en steek deze aan, beweeg nu voorzichtig de vlam richting de joint toe.
- Wanneer de vlam de joint raakt begint u voorzichtig te trekken aan de joint, waarna u de geproduceerde rook inhaleert, enkele seconden inhoud en weer uitblaast.
- Herhaal dit enkele keren totdat de effecten beginnen te werken. ( bij onervaren gebruikers worden zo'n 5 tot 10 trekjes geadviseerd).

Effecten van het product (Bron: 'http://www.drugsinfoteam.nl/folders/cannabis.html')

''Hasj en wiet werkt ontspannend en maakt vrolijk, zorgeloos (= vaak het gewenste effect). Cannabis stimuleert de afgifte van een stofje in de hersenen, anandamide. Dit stofje heeft invloed op: slaap, emotionele belevingen, eetlust en het kunnen verwerken van informatie.''

Veel succes met het bereiden van: Wiet


:wave: :tearsofjoy:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo. heb je daar lang over gedaan ? :P
Zo'n verhaal.
*
*little star*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
-Pak het stukje karton en rol dit op als tip, Hierin zijn allerlei variaties welke gevonden kunnen worden op internet of door de simpele ziel zelf bedacht.
-Leg deze aan de zijkant op de vloe. ( met de glimmende kant, ook wel plakrand genoemd naar achter)
- Leg nu een beetje sigaretten tabak of sjag of welk andere rookbare opvulmiddel dan ook op de vloe, hoeveelheid oplopend met het verder van de tip verwijderd raken.
vergeet vooral je wiet/hasj er niet in te verwerken! :grin:
- Til het geheel nu op en rol de vloe in elkaar beginnend bij de tip-zijde.
- Lik aan de glimmende rand en rol het geheel dicht.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
*little star* zei:
-Pak het stukje karton en rol dit op als tip, Hierin zijn allerlei variaties welke gevonden kunnen worden op internet of door de simpele ziel zelf bedacht.
-Leg deze aan de zijkant op de vloe. ( met de glimmende kant, ook wel plakrand genoemd naar achter)
- Leg nu een beetje sigaretten tabak of sjag of welk andere rookbare opvulmiddel dan ook op de vloe, hoeveelheid oplopend met het verder van de tip verwijderd raken.
vergeet vooral je wiet/hasj er niet in te verwerken! :grin:
- Til het geheel nu op en rol de vloe in elkaar beginnend bij de tip-zijde.
- Lik aan de glimmende rand en rol het geheel dicht.
Klik om te vergroten...

Damm het belangrijkste vergeet ik dan!
Aangepast :wink:

Extisi zei:
Zo. heb je daar lang over gedaan ? :P
Zo'n verhaal.
Klik om te vergroten...

Ja behoorlijk, en zoveel moeite alleen voor de grap:P
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn complimenten!
:stoned:
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja gwn lekker alles komt goed, de wereld is mooi als je d'r voor openstaat
alleen het probleem dat mij elke keer overkomt is dat ik iets in me hoofd heb wat ik wil zeggen alleen het komt er niet uit :confused: ik kan echt zowat NIET praten als ik onder invloed ben van onse heilige plant :hearteyes:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#12
cropp zei:
een jointje is gewoon een moment voor mezelf, een pause...
Klik om te vergroten...

Voor mij ook, ik word dr uber relaxed van :stoned:
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zazuu. zei:
Als ik probeer uit te leggen waar ik het over heb wordt het veel te langdradig en saai en is de uitleg totaal niet verhelderend terwijl het voor mij vrij logisch in elkaar zit. Alleen is het lastig het om te zetten in klare taal.

Het geeft me een zeer ontspannen gevoel; zoiets van; het boeit me niet wat hij of zij zegt, ik ben gelukkig met de manier waarop ik leef (...)
Klik om te vergroten...

Perfect verwoord voor hoe het ook bij mij zit, en dat tijdens zo'n uitleg, of gewoon tijdens een zin ik ineens niet meer weet waarover ik zojuist aan het praten was ;p
S
SmokingpandaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hey,

Ik rook al 2 jaar wiet en nog steeds doe ik het 1 of 2 dagen in de week, meestal alleen in het weekend (vrijdag en zaterdag). Ben nooit bijzonder meer gaan roken. Natuurlijk rook ik in de vakantie wat meer, maar ik vind het echt niet moeilijk om dit onder controle te houden.
Ik geniet nog steeds van het effect van wiet/hasj en ben de volgende dag heel even moe en daarna voel ik me gewoon weer fit, vrolijk en actief.
Ik zorg ook voor afwisseling door meestal wat leuks te doen tijdens het stoned zijn.
Naar een cafe gaan / een potje poolen / een potje darten / filmpje kijken.
Dit houd je bezig en zo blijft het altijd wel leuk om te blowen.

Maar als ik dit zo lees wat je allemaal getypt heb, waarom stop je niet gewoon met blowen?
Niet per se voor altijd maar gewoon een maandje ofzo. Misschien is de joint dan wel lekker en geniet je er weer veel meer van.
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Elke keer dat ik wiet rook is het gewoon weer een avontuur, zeer diepe gedachtegangen, meestal onzin. Ontzettend lachen met vrienden, muziek goed bestuderen, wandelingen maken, verhalen vertellen, lekker eten, kijken hoe dom en lachwekkend reclames wel niet zijn. Een actie film kijken die op dat moment zooo nep lijkt dat je gewoon strak ligt. Spontaan gekke dansjes maken terwijl je staat te praten.. Ook altijd weer een avontuur om bij de macdonalds eten te bestellen, niemand durft en toch lopen we met z'n allen de mac in, bang dat we zijn. Als we er dan uit zijn komt er een dubbel positief gevoel over je heen, je bent uit de mac en je hebt lekker eten dat op dat moment goddelijk smaakt. En nadat je alles op hebt gegeten, met je vrienden de mac bespottelijk maken omdat ze zulke afzetters zijn en troep verkopen. Om volgende week TOCH weer wat eten te halen :stoned: hmmm, jointje van net sloeg wel goed in... :grin:

gr!!
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#16
alles lijkt driedimensionaler (klinkt vaag, maar ik kan het niet duidelijker uitleggen), en ik herken patronen in mijn omgeving. Verder gewoon zo'n gelukkig gevoel, gepaard met flinke vermoeidheid.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Stoned zijn. Heeft iedereen nou dezelfde dingen als hij/zij stoned is ?
Waarom roken sommige mensen iedere dag een jointje, en blijven het leuk vinden, terwijl andere na een paar keer genoeg er van hebben?
Wat heb jij als je stoned bent?
Ik vergeet dingen snel, heb rare gedachtenstromen, denk dat alles wat ik denk gewoon klopt (terwijl dit niet zo is), vaag beeld en ben saai, stil en moe.
De laatste tijd ben ik alleen maar moe als ik een joint rook, het leuke is er écht vanaf.

Wat is jullie reactie hier op ?
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#18
Meetsal voel ik me gewoon wat rustiger en relaxter, alhoewel ik bijna niks meer merk van 1 joint. Als ik écht stoned ben lacherig (in het juiste gezelschap), ineens de draad van heel mn verhaal kwijt zijn, gewoon chill gevoel.
Valt me nu wel op dat ik eigenlijk nu bijnageen effecten die ik ervan heb kan noemen. Toch blijf ik het elke dag doen, uit gewoonte, en mdat ik het lekker vind, er verslaafd aan ben.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat een post.
Like omygod.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Extisi zei:
Stoned zijn. Heeft iedereen nou dezelfde dingen als hij/zij stoned is ?
Waarom roken sommige mensen iedere dag een jointje, en blijven het leuk vinden, terwijl andere na een paar keer genoeg er van hebben?
Wat heb jij als je stoned bent?
Ik vergeet dingen snel, heb rare gedachtenstromen, denk dat alles wat ik denk gewoon klopt (terwijl dit niet zo is), vaag beeld en ben saai, stil en moe.
De laatste tijd ben ik alleen maar moe als ik een joint rook, het leuke is er écht vanaf.
Klik om te vergroten...

zelfde hier (ongeveer). En toch doe ik het nog...

Maandje of 2 geprobeerd om te stoppen (topic vindt je hier nog wel ergens terug) en dat was niet echt zo goed gelukt (naja, ik wou ook weer een standpunt duidelijk maken en daarvoor moest ik een joint roken maar anders zou het niet veel langer geduurd hebben voor ik er eentje gerookt had). Ondertussen merk ik wel dat ik uit mezelf minder ben beginnen blowen, waarschijnlijk omdat ik me wat harder bewust ben beginnen worden van de negatieve kanten van wiet (die er zeker zijn en imo niet te onderschatten). Gistere avond bvb, ik zat op een plaats waar ik constant blow samen met maten die blowen en heb volledig niet geblowd omdat ik er geen trek in had...

Stoned zijn vindt ik trouwens nog steeds leuk, maar niet meer in een sociale omgeving (uitgaan bvb). En toch doe ik het nog...

Stoned zijn heeft bij mij SOMS wel voordelen, het gebeurt nogal eens dat ik een logisch verband sneller zie... Het gebeurd natuurlijk evenzeer dat ik het dan gewoonweg niet zie. Een patroon hierin heb ik echter nog nooit gevonden dus het kan natuurlijk ook toeval zijn...

Extisi zei:
Wat is jullie reactie hier op ?
Klik om te vergroten...
Dat jij wil stoppen met blowen, maar eerst even andere ervaringen met wiet wil horen om jezelf te kunnen overtuigen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."