Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En nu?"
"Hallo, Ik wou vanavond graag wiet chocomel maken. Maar kan je niet gwn een pakje kant en klare chocomel pakken dat in een mok doen, daarbij een klontje boter toevoegen en wiet en daarna een minuut of iets langer in de magnetron doen. Of voel je er dan niks van? Zo niet is het wel mogelijk op deze manier maar om het dan in een pan te koken? Alvast bedankt."
"PepTalk zei: Het kan zeker met gewone chocomelk. Maar pak dan wel volle! Dan is die vieze boter erbij ook niet nodig. In de magnetron is erg onhandig. Gewoon zoals al gezegd in een pannetje de chocomelk opwarmen. Wiet er zo klein mogelijk verkruimeld bij gooien, en op laag vuur ( mag niet koken!) laten trekken. Goed blijven roeren, en het belangrijkste: Uitzeven. Wiet in je chocomelk is echt niet lekker, hoewel ik HASJ chocomelk toch een stuk lekkerder vind. Ook hoef je dan niet te zeven Hiervoor dan wel een polm achtige hasj gebruiken. Klik om te vergroten... Bedankt, hier kan ik wel een tijdje mee verder"
"Probeer is een keer een andere wietsoort en neem daar maar ong 3 hijsjes van. Kijk dan hoe je je voelt."
"Tripper zei: Sommige worden de eesrte keer niet stoned. Maar het is wel een probleem als je niet over je longen kan roken.. Je kan het eten. Klik om te vergroten... Uhmm. Je kan wiet niet zomaar eten. Edit: Kan wel maar je voelt dan niks."
"Dr Gonzo zei: Smokingpanda zei: Tripper zei: Sommige worden de eesrte keer niet stoned. Maar het is wel een probleem als je niet over je longen kan roken.. Je kan het eten. Klik om te vergroten... Uhmm. Je kan wiet niet zomaar eten. Edit: Kan wel maar je voelt dan niks. Klik om te vergroten... wat is dat nou weer voor bullshit dat je wiet niet kunt eten? wat denk je dat ze in spacecake doen dan? kijk maar eens op youtube...bv bakken met baard.. Klik om te vergroten... Ik zeg toch dat je het niet ZOMAAR kan eten."
"Aansteker Lange Vloei Tipboekje Wiet Eventueel tabak Mobiel voor leuke muziek Gezellige vrienden"
"Ik heb het nog nooit gehad maar ik weet zeker dat het binnen 2 dagen over is!"
"Bij mij is het zo: Als ik een joint of meerdere joints heb gerookt val ik goed in slaap. Maar als ik dan bijv een weekje niet rook kom ik moeilijk in slaap. Aangezien ik nog nooit lang gestopt ben met wiet weet ik niet of dat echt over gaat maar dat zal wel. Maar ik weiger om elke avond een joint te roken"
"Geweldig report! Heel leuk om te lezen. Ben zelf nog maar 16 en rook alleen wiet in principe. Maar denk als ik op de leeftijd zit van 18-20 dat ik dit zeker wel een keer ga proberen. Je hebt me wel weer heel duidelijk gemaakt dat als je zoiets doet dat je dat zeker met goede vrienden in een huis moet doen. En bijv niet buiten. Lijkt mij dat je daar mensen alleen maar mee lastig valt. En dat wil je zeker niet hebben met het imago wat drugs nu al heeft. Bedankt dat je dit geschreven hebt."