Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoned zijn

Stoned zijn

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#1
alles lijkt driedimensionaler (klinkt vaag, maar ik kan het niet duidelijker uitleggen), en ik herken patronen in mijn omgeving. Verder gewoon zo'n gelukkig gevoel, gepaard met flinke vermoeidheid.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stoned zijn. Heeft iedereen nou dezelfde dingen als hij/zij stoned is ?
Waarom roken sommige mensen iedere dag een jointje, en blijven het leuk vinden, terwijl andere na een paar keer genoeg er van hebben?
Wat heb jij als je stoned bent?
Ik vergeet dingen snel, heb rare gedachtenstromen, denk dat alles wat ik denk gewoon klopt (terwijl dit niet zo is), vaag beeld en ben saai, stil en moe.
De laatste tijd ben ik alleen maar moe als ik een joint rook, het leuke is er écht vanaf.

Wat is jullie reactie hier op ?
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#3
Meetsal voel ik me gewoon wat rustiger en relaxter, alhoewel ik bijna niks meer merk van 1 joint. Als ik écht stoned ben lacherig (in het juiste gezelschap), ineens de draad van heel mn verhaal kwijt zijn, gewoon chill gevoel.
Valt me nu wel op dat ik eigenlijk nu bijnageen effecten die ik ervan heb kan noemen. Toch blijf ik het elke dag doen, uit gewoonte, en mdat ik het lekker vind, er verslaafd aan ben.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een post.
Like omygod.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Extisi zei:
Stoned zijn. Heeft iedereen nou dezelfde dingen als hij/zij stoned is ?
Waarom roken sommige mensen iedere dag een jointje, en blijven het leuk vinden, terwijl andere na een paar keer genoeg er van hebben?
Wat heb jij als je stoned bent?
Ik vergeet dingen snel, heb rare gedachtenstromen, denk dat alles wat ik denk gewoon klopt (terwijl dit niet zo is), vaag beeld en ben saai, stil en moe.
De laatste tijd ben ik alleen maar moe als ik een joint rook, het leuke is er écht vanaf.
Klik om te vergroten...

zelfde hier (ongeveer). En toch doe ik het nog...

Maandje of 2 geprobeerd om te stoppen (topic vindt je hier nog wel ergens terug) en dat was niet echt zo goed gelukt (naja, ik wou ook weer een standpunt duidelijk maken en daarvoor moest ik een joint roken maar anders zou het niet veel langer geduurd hebben voor ik er eentje gerookt had). Ondertussen merk ik wel dat ik uit mezelf minder ben beginnen blowen, waarschijnlijk omdat ik me wat harder bewust ben beginnen worden van de negatieve kanten van wiet (die er zeker zijn en imo niet te onderschatten). Gistere avond bvb, ik zat op een plaats waar ik constant blow samen met maten die blowen en heb volledig niet geblowd omdat ik er geen trek in had...

Stoned zijn vindt ik trouwens nog steeds leuk, maar niet meer in een sociale omgeving (uitgaan bvb). En toch doe ik het nog...

Stoned zijn heeft bij mij SOMS wel voordelen, het gebeurt nogal eens dat ik een logisch verband sneller zie... Het gebeurd natuurlijk evenzeer dat ik het dan gewoonweg niet zie. Een patroon hierin heb ik echter nog nooit gevonden dus het kan natuurlijk ook toeval zijn...

Extisi zei:
Wat is jullie reactie hier op ?
Klik om te vergroten...
Dat jij wil stoppen met blowen, maar eerst even andere ervaringen met wiet wil horen om jezelf te kunnen overtuigen?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rustiger, tragere reactie vermorgen..Uhm, weinig denk vermogen :tearsofjoy:. Fellere kleuren, overgoevelig voor aanraking, lui, moe en lam.

Niet echt rare dingen, maar eigenlijk absoluut niet gepast als ik op school zou zitten of zou moeten werken. Lekker veel rust in mijn hersentjes, teveel om nog te kunnen functioneren als ik goed moet opletten (etc).

Voor de rest vind ik dit toch wel positiefste aan stoned zijn: Ik slaap hééérlijk.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik voel me gewoon relaxed, blij en zorgeloos. Moe werd ik ook na een tijdje van wiet roken. Nu ik ben overgestapt op hasj heb ik daar geen last meer van.

Als je vindt dat het leuke ervan af is, zou ik er gewoon mee stoppen. Voor de ene persoon is het meer weggelegd dan voor de ander. Sowieso kan ook niet iedereen er verantwoordelijk mee omgaan en dan kan je beter helemaal niet blowen.
*
*little star*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij mij gaat stoned zijn altijd in fasen: eerst ben ik helemaal hyper, daarna word ik rustig en relax. Vooral het gedeelte waarin ik helemaal hyper ben vinden andere wel eens vervelend haha
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik word rustig en praat poep.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Normaal gaat mijn hoofd ongeveer zo:



Met wiet op gaat het zo:



Lekker afgevlakt.
Of ik trip keihard.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik hou van wiet,wiet is voor mij een deel van het leven.
na een dag hard werk/school savonds een jointje roken met vrienden is super.
wat ik ervaar als ik cannabis tot mij genomen heb is een relaxt gevoel ,een warme gloed,giechelbuien hoewel dit niet altijd is (word getriggerd door iets grappig),ook begin ik meer te denken (hoewel dit meestal over totaal nuteloze dingen gaat).
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
In het begin was het gewoon flink de weg kwijt zijn en leip doen.

Toen werd het effect gewoon lekker relaxt, wat sneller lachen enzo wel gewoon nog..

Toen werd het een probleem, alhoewel me dat toen niks kon schelen. Vooral 's avonds met comedy central was het momentje van de dag.

Daarna stopte ik met elke dag en werd het steeds minder. Toen kon ik er niet meer tegen behalve als ik gedronken had en met een klein groepje was. Panieksaanvallen en bullshit kwamen steeds meer. Nu kan ik er totaal niet meer tegen en word ik onderhand al para en paniekerig als die geur mn neus binnenkomt..

Spreek aardig wat mensen die zich herkennen in de verhaal, helaas :P
Als je er een beetje normaal mee kan omgaan is het meer dan goed.
einde van de dag ff een jointje maakt het leven stukje relaxter hoor.. Maarja..


Ik weet eigenlijk neit waar ik heen wil met dit verhaal maar weed is voor hippies :openmouth:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik sluit me aan bij Oom Klaas :smoke:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ligt aan de setting, als ik een filmpje ga kijken word ik lekker duf.
Maar op een feestje dan zet ik de knop bij mezelf om dat ik wat actiever wil worden, en met wat biertjes op lul ik de oren van me kop af.

Het brengt me in een party mood.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zazuu. zei:
ligt aan de setting, als ik een filmpje ga kijken word ik lekker duf.
Maar op een feestje dan zet ik de knop bij mezelf om dat ik wat actiever wil worden, en met wat biertjes op lul ik de oren van me kop af.

Het brengt me in een party mood.
Klik om te vergroten...
Mwah, dan kom ik er regelmatig achter dat ik aan het lullen ben, en ineens niet meer weet waar de zin begon of zou moeten eindigen :mrgreen:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Cooper zei:
Zazuu. zei:
ligt aan de setting, als ik een filmpje ga kijken word ik lekker duf.
Maar op een feestje dan zet ik de knop bij mezelf om dat ik wat actiever wil worden, en met wat biertjes op lul ik de oren van me kop af.

Het brengt me in een party mood.
Klik om te vergroten...
Mwah, dan kom ik er regelmatig achter dat ik aan het lullen ben, en ineens niet meer weet waar de zin begon of zou moeten eindigen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja, de oren van MIJN kop lul ik eraf.
D
Darknesshit.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: wat is het recept van cannabis ???

Wat is het recept en bereidingswijze van
cannabis ?
Wat zijn de preciese efecten ?
Zo snel mogelijk reageren AUB !
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: wat is het recept van cannabis ???

Darknesshit. zei:
Wat is het recept en bereidingswijze van
cannabis ?
Wat zijn de preciese efecten ?
Zo snel mogelijk reageren AUB !
Klik om te vergroten...
Hihi.
T
TowelieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: wat is het recept van cannabis ???

Darknesshit. zei:
Wat zijn de preciese efecten ?
Zo snel mogelijk reageren AUB !
Klik om te vergroten...
Die ondervind je nu volgens mij.
S
SyntheticDistortionLid
01-01-2024, 00:00
#20
Muziek klinkt voor mij vele malen 'ruimer' en ik ontdek nieuwe dingen in de muziek...


Maarja, aard van het beestje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."