Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoffeeshop, wanneer vind jij ze goed?

Coffeeshop, wanneer vind jij ze goed?

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#1
- chill,rustgevend en decoratief ingericht
- wietlijst en prijs moeten goed zijn
- goede muziek
- vriendelijk personeel
-...
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#2
LSDmathXtc zei:
- chill,rustgevend en decoratief ingericht
- wietlijst en prijs moeten goed zijn
- goede muziek
- vriendelijk personeel
-...
Klik om te vergroten...

amen!
Vriendelijk personeel vind ik trouwens een van de belangrijkere dingen... (maar de prijs/kwaliteit komt offcourse op de 1ste plaats)
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#3
Personeel boeit mij vrij weinig, om eerlijk te zijn. Ik kom wel eens in een shop waar je redelijk chill kunt zitten en waar ze ook voor een goede prijs hun waren verkopen, alleen de 2 mannen die de coffeeshop runnen zijn de grootste mongolen ooit. Vaak als ik er kom dan is er iemand aan het telefoneren, en die is ook niet van plan om op te hangen als jij iets wilt kopen. Maar ja, als ik eenmaal m'n wiet heb gekocht dan ga ik gewoon lekker zitten en rook ik m'n jointje.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
-Als er een rook-ruimte is
-Sfeer verlichting (geen tl bakken)
-inrichting met hout ofzo, zoals een bruin café (niet zo'n tent die helemaal betegeld is, waar je alleen kan afhalen, en waar ze al moeilijk doen, als je nog snel ff belt binnen)
-Lekkere sapjes te koop
-Meer dan drie smaakjes thee
-Gezellige kerel of vrouw achter de bali, die niet ongeintereseerd met 1 iemand blijft praten. en af en toe eens om kijkt.
-Photo play
-Bankjes
-Portier, die ook echt let op leeftijd.
-Vriendelijke service, je bent er voor relaxment, niet om te junken
a
acehighLid
01-01-2024, 00:00
#5
als ze maar goeie wiet hebben hoor je mij niet klagen :stoned:
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ze aantrekkelijk vrouwelijk personeel hebben, en goede prijs/kwaliteit verhouding.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als het betaalbaar is met goeie wiet/hasj.
Als je er kunt chillen.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#8
als de wiet en de hasj maar goed is,

voor de rest maakt het mij niet zoveel uit, blijf toch nooit hangen in een shop.
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik lees dat er hier veel volk een ruimte wilt om te zitten met nog allemaal andere specialiteiten.
Blijven julie er dan allemaal zitte, wnt wat ik zou doen als k al 18 was denk ik is er mijne wiet gaan halen en that's it.

+ nog een vraagje zijn er coffeeschop waar ze je wel meer dan 5gram meegeven of houd iedereen zich mooi aan die regel?
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ImmortalTech zei:
Goede prijs-kwaliteit/kwantiteit verhoudingen zijn het belangrijkste. Pluspunten zijn goede bereikbaarheid en uitgebreid aanbod.
Klik om te vergroten...

ben persoonlijk niet zo te vinden voor een heel uitgebreid aanbod. Die shops zijn (degene die ik ken iig) meestal een tikkeltje duurder (eurotje per gram ofzo), en heb al enkele malen de indruk gehad dat ik andere wiet kreeg dan ik gevraagd had...

Offtopic: ik las net iets over moeilijk doen over binnen bellen, en heb al in meerdere shops een bordje gezien dat dat verboden is, maar waarom is dit eigenlijk? Om "dealen" te voorkomen?

mijaser zei:
+ nog een vraagje zijn er coffeeschop waar ze je wel meer dan 5gram meegeven of houd iedereen zich mooi aan die regel?
Klik om te vergroten...
Kende er vroeger wel een paar, maar die doen dat nu niet meer. Er is er 1tje waar ik pas nog van gehoord heb dat ze het nog wel doen, maar daar zet ik geen voet meer binnen! (ga maar ff geen namen van shops noemen...). Met vroeger bedoel ik een half jaar - een jaar geleden :grin:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Goeie wiet en goeie prijs, dat is alles. Als ik er niet kan zitten, ga ik gewoon ergens vlakbij een chille plek zoals een park opzoeken.
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#12
Damien0124 zei:
Goeie wiet en goeie prijs, dat is alles. Als ik er niet kan zitten, ga ik gewoon ergens vlakbij een chille plek zoals een park opzoeken.
Klik om te vergroten...
en wat is voor jouw een voorbeeld van een goeie prijs?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
7 euro voor een goede gram wiet zou mooi moeten worden gevonden.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#14
Greenlabs zei:
ImmortalTech schreef:
Goede prijs-kwaliteit/kwantiteit verhoudingen zijn het belangrijkste. Pluspunten zijn goede bereikbaarheid en uitgebreid aanbod.

ben persoonlijk niet zo te vinden voor een heel uitgebreid aanbod. Die shops zijn (degene die ik ken iig) meestal een tikkeltje duurder (eurotje per gram ofzo), en heb al enkele malen de indruk gehad dat ik andere wiet kreeg dan ik gevraagd had...
Klik om te vergroten...

Daar heb je wel een punt ja. Er zijn een aantal shops die heel veel verschillende soorten hebben en dan voor een aantal soorten echt belachelijke prijzen vragen en dan soms nog een ander soort geven dan waar je om vraagt. Het is wel relaxed als ze bij de toonbank gewoon bakken hebben met verschillende wiet. Dan vraag je gewoon om 10 euro van de wiet die er het beste uitziet.
K
KarstenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wile-E-Peyote zei:
-Als er een rook-ruimte is
-Sfeer verlichting (geen tl bakken)
-inrichting met hout ofzo, zoals een bruin café (niet zo'n tent die helemaal betegeld is, waar je alleen kan afhalen, en waar ze al moeilijk doen, als je nog snel ff belt binnen)
-Lekkere sapjes te koop
-Meer dan drie smaakjes thee
-Gezellige kerel of vrouw achter de bali, die niet ongeintereseerd met 1 iemand blijft praten. en af en toe eens om kijkt.
-Photo play
-Bankjes
-Portier, die ook echt let op leeftijd.
-Vriendelijke service, je bent er voor relaxment, niet om te junken
Klik om te vergroten...

Jij hebt echt helemaal gelijk :P
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Goede verlichting, beetje schemerig.
Goede prijs - kwalitattas verhouding.
Genoeg zitplaatsen zodat je niet hoeft te staan of
met een barkruk aan een zittafel te zitten.
Leuke muziek waaraan ik me niet erger.
Verschillende drankjes.
Aardig personeel dat lacht.

Vrij logisch allemaal :smoke:

Oja en vette spelletjes. Wie is het, stratego ofzo.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mijaser zei:
Damien0124 zei:
Goeie wiet en goeie prijs, dat is alles. Als ik er niet kan zitten, ga ik gewoon ergens vlakbij een chille plek zoals een park opzoeken.
Klik om te vergroten...
en wat is voor jouw een voorbeeld van een goeie prijs?
Klik om te vergroten...

6 tot 8 euro de gram. Ik haal meestal van 6,50 en 't bevalt me wel, want 't is altijd andere wiet.
s
skunk-masterLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ga naar de shop voor de wiet, dus de wiet moet goed zijn gewoon superwiet haal ik ookal stinkt die coffeshop en moet ik een half uur verder reizen, het gaat om de wiet bij mij en verder niet, en eeeen heel klein beetje de klant vriendelijkheid, :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind een shop goed als:

Er een breed assortiment is voor wiet een hasj (natuurlijk).
Er relaxt, dus niet nors&sacherijnig, personeel staat.
Je gewoon kan vragen wat ze je aanraden als je zegt wat je zoekt.

Ik vond om deze redenen de Sarasani in Utrecht echt een topshop. Er kwamen zovaak nieuwe soorten weed en hasj bij. Sarasani wiet had ook altijd zo'n typische geur+smaak waardoor je van een flinke afstand al rook of iemand zn weed bij Sara had gehaald :P Het was altijd goede kwaliteit. Jammer dat die toen gesloten is, echt jammer. Mn vader kwam er vroeger al toen het officieel nog niet eens een coffeeshop was..
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je er chill kunt zitten, als hun prijs/kwaliteit verhouding in orde is, als ze er geen lelijke muziek draaien en als er niet teveel debiele types komen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."