Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoffeeshop, wanneer vind jij ze goed?

Coffeeshop, wanneer vind jij ze goed?

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Goede verlichting, beetje schemerig.
Goede prijs - kwalitattas verhouding.
Genoeg zitplaatsen zodat je niet hoeft te staan of
met een barkruk aan een zittafel te zitten.
Leuke muziek waaraan ik me niet erger.
Verschillende drankjes.
Aardig personeel dat lacht.

Vrij logisch allemaal :smoke:

Oja en vette spelletjes. Wie is het, stratego ofzo.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
mijaser zei:
Damien0124 zei:
Goeie wiet en goeie prijs, dat is alles. Als ik er niet kan zitten, ga ik gewoon ergens vlakbij een chille plek zoals een park opzoeken.
Klik om te vergroten...
en wat is voor jouw een voorbeeld van een goeie prijs?
Klik om te vergroten...

6 tot 8 euro de gram. Ik haal meestal van 6,50 en 't bevalt me wel, want 't is altijd andere wiet.
s
skunk-masterLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ga naar de shop voor de wiet, dus de wiet moet goed zijn gewoon superwiet haal ik ookal stinkt die coffeshop en moet ik een half uur verder reizen, het gaat om de wiet bij mij en verder niet, en eeeen heel klein beetje de klant vriendelijkheid, :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind een shop goed als:

Er een breed assortiment is voor wiet een hasj (natuurlijk).
Er relaxt, dus niet nors&sacherijnig, personeel staat.
Je gewoon kan vragen wat ze je aanraden als je zegt wat je zoekt.

Ik vond om deze redenen de Sarasani in Utrecht echt een topshop. Er kwamen zovaak nieuwe soorten weed en hasj bij. Sarasani wiet had ook altijd zo'n typische geur+smaak waardoor je van een flinke afstand al rook of iemand zn weed bij Sara had gehaald :P Het was altijd goede kwaliteit. Jammer dat die toen gesloten is, echt jammer. Mn vader kwam er vroeger al toen het officieel nog niet eens een coffeeshop was..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."