#1
Goede verlichting, beetje schemerig.
Goede prijs - kwalitattas verhouding.
Genoeg zitplaatsen zodat je niet hoeft te staan of
met een barkruk aan een zittafel te zitten.
Leuke muziek waaraan ik me niet erger.
Verschillende drankjes.
Aardig personeel dat lacht.
Vrij logisch allemaal
Oja en vette spelletjes. Wie is het, stratego ofzo.
Goede prijs - kwalitattas verhouding.
Genoeg zitplaatsen zodat je niet hoeft te staan of
met een barkruk aan een zittafel te zitten.
Leuke muziek waaraan ik me niet erger.
Verschillende drankjes.
Aardig personeel dat lacht.
Vrij logisch allemaal
Oja en vette spelletjes. Wie is het, stratego ofzo.