#1
Als je er chill kunt zitten, als hun prijs/kwaliteit verhouding in orde is, als ze er geen lelijke muziek draaien en als er niet teveel debiele types komen.

LSDmathXtc zei:- chill,rustgevend en decoratief ingericht
- wietlijst en prijs moeten goed zijn
- goede muziek
- vriendelijk personeel
-...

ImmortalTech zei:Goede prijs-kwaliteit/kwantiteit verhoudingen zijn het belangrijkste. Pluspunten zijn goede bereikbaarheid en uitgebreid aanbod.
Kende er vroeger wel een paar, maar die doen dat nu niet meer. Er is er 1tje waar ik pas nog van gehoord heb dat ze het nog wel doen, maar daar zet ik geen voet meer binnen! (ga maar ff geen namen van shops noemen...). Met vroeger bedoel ik een half jaar - een jaar geledenmijaser zei:+ nog een vraagje zijn er coffeeschop waar ze je wel meer dan 5gram meegeven of houd iedereen zich mooi aan die regel?
en wat is voor jouw een voorbeeld van een goeie prijs?Damien0124 zei:Goeie wiet en goeie prijs, dat is alles. Als ik er niet kan zitten, ga ik gewoon ergens vlakbij een chille plek zoals een park opzoeken.
Greenlabs zei:ImmortalTech schreef:
Goede prijs-kwaliteit/kwantiteit verhoudingen zijn het belangrijkste. Pluspunten zijn goede bereikbaarheid en uitgebreid aanbod.
ben persoonlijk niet zo te vinden voor een heel uitgebreid aanbod. Die shops zijn (degene die ik ken iig) meestal een tikkeltje duurder (eurotje per gram ofzo), en heb al enkele malen de indruk gehad dat ik andere wiet kreeg dan ik gevraagd had...
Wile-E-Peyote zei:-Als er een rook-ruimte is
-Sfeer verlichting (geen tl bakken)
-inrichting met hout ofzo, zoals een bruin café (niet zo'n tent die helemaal betegeld is, waar je alleen kan afhalen, en waar ze al moeilijk doen, als je nog snel ff belt binnen)
-Lekkere sapjes te koop
-Meer dan drie smaakjes thee
-Gezellige kerel of vrouw achter de bali, die niet ongeintereseerd met 1 iemand blijft praten. en af en toe eens om kijkt.
-Photo play
-Bankjes
-Portier, die ook echt let op leeftijd.
-Vriendelijke service, je bent er voor relaxment, niet om te junken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."