Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"cityboy zei: bommetje is mogelijk maar vind ik zelf verspilling deze voel je veel minder dan een lijntje. en waarom bommetjes het snuiven en klaarleggen van de lijntjes vind ik juist top op de coke... grts Klik om te vergroten... Ik oook maar niet als je dat om de 15min moet doen :d"
"Ik merk dat de laatste tijd de kwaliteit van coke, maar niet alleen van coke. Ook bijvoorbeeld van speed, zeeeer uiteenlopend is. De ene moment krijg ik redelijk goede coke aan een belachelijk hoge prijs dan welliswaar. De andere moment krijg ik echte bagger.. Omdat ik bij speed dit zeer makkelijk kan testen -> via aceton wash, is dit niet zo erg en kan ik het daarna gewoon zeggen tegen de dealer hoe goed/slecht hij nu werkelijk was. Maar bij coke heb ik begrepen dat deze methode met aceton niet werkt of toch zeker niet voor de meetste versnijdingsmiddelen die ze in coke gebruiken. Daarom heb ik ook een EZ test voor Cocaine PURITY besteld. Iemand ervaring met deze test? De reactiekleur zou een redelijke indicatie moeten geven over de puurheid van de sos in percentages. Uiteraard krijg je geen exact resultaat als bij een testcentra maar ben namelijk van België dus dit is geen optie. Maar via de kleur kan je normaal wel de puurheid bepalen met ongv een marge van 10% Je kan dus zeker bagger(<25%) van kwaliteit onderscheiden als ik het goed begrijp?"
"SmartieAndMe zei: Heb je getest hoe sterk de coke was? Als je echt goede coke hebt moet het wel wat meer doen dan 'beetje chill'. Zou me niets verbazen dat je gewoon rommel hebt gekregen, aangezien je ook flink genaaid bent met de hoeveelheid en de prijs. 50 euro is een normale prijs voor echt goede coke, 1g. 50 euro voor 0,6g is belachelijk veel! Klik om te vergroten... Ja volgende keer zou het ook iets meer zijn zei hij. Maar kan goed zijn dat het dan idd niet zo een goeie was want heb hem niet getest, wat ik ook zeer fel had was dat mijn neusholte zeer fris was en mijn mond en tanden serieus verdoofd. Maar als het dan niet zo een goeie is maar ik zou toch 'het' effect van de coke is 1keer willen verkrijgen kan ik bijvoorbeeld wel gewoon ongv 0,4gr in een bommetje doen endan zou hij toch goed moeten aankomen niet?"
"willemvaag zei: Coke kun je perfect met amoniak uitkoken. Het wordt dan wel basecoke oftewel crack. Je gebruikt hierbij ook warmte om het puur te maken en het eindproduct is 100% puur en niet om te snuiven. Hier doen ze het meestal met een lepel maar het is niet om de kwaliteit te testen maar om base te maken. Pak amoniak en doe deze in de lepel gooi vervolgens de coke die wil uitkoken erin. Houdt hier een aansteker onder en dan gaat het snel genoeg koken. Zorg dat de coke van te voren poeder is en kook dit goed door je hoeft niet te overdrijven. Coke lost niet op in amoniak dus er blijft een witte klodder in de amoniak. Persoonlijk vind ik zelf het handig om het af te deppen met een stuk keukenrol of wc papier. Gebruik gewoon de punt van de keukenrol en neem de amoniak ermee op van de lepel. Uiteindelijk blijft er in de lepel een klodder pasta over, zelf vind ik de achterkant van een bord fijn om het op te laten drogen. Nu heb je base coke dit kun je roken in een pijp met een beetje as of van een stuk folie. Gewone coke verbrandt op een hele hoge temperatuur en basecoke verbrandt op een vele lagere temperatuur waardoor je het goed kunt roken en het als een bom inslaat. Alleen ik raad je aan om het weg te gooien want basen is een one way ticket naar de goot. En nog wel erger coke roken gaat ver als gebruik denk dat het 1 van de meest vernietigende verslaving is die je kan hebben. Financeel is het een vloek. Maar zo kun je dus kijken hoe zuiver de coke is. Klik om te vergroten... En kan je van die pure base dan terug de snuifbare vorm maken? Ben namelijk niet van plan meteen coke te beginnen roken, er is nog zoveel dat ik nog niet geprobeerd heb"
"Lost de aceton, buiten mannitol, alle andere wel op? Zoals levamisole, fenacetine, lidocaine en inositol?"
"Ik lees dat er hier veel volk een ruimte wilt om te zitten met nog allemaal andere specialiteiten. Blijven julie er dan allemaal zitte, wnt wat ik zou doen als k al 18 was denk ik is er mijne wiet gaan halen en that's it. + nog een vraagje zijn er coffeeschop waar ze je wel meer dan 5gram meegeven of houd iedereen zich mooi aan die regel?"
"Damien0124 zei: Goeie wiet en goeie prijs, dat is alles. Als ik er niet kan zitten, ga ik gewoon ergens vlakbij een chille plek zoals een park opzoeken. Klik om te vergroten... en wat is voor jouw een voorbeeld van een goeie prijs?"
"Hallo K smoor nu al vrij lang en altijd gewoon wiet maar een tijdje geleden toen k smoorde werd k echt persies zot in mijne kop. Dan smoorden k daarna nog en k kreeg altijd hetzelfde. Elke keer als k nu smoor word ik zot en denk k da k zo ga blijven, en k hoor dan zo piep geluiden, en k heb stuiptrekkingen en soms veel pijn. Er is maar 1keer tusen al die keren geweest wnr k heeel weinig gesmoord had dat k geoon zo als vroeger begaait ben en heel chill."
"jamaar dat wil k helemaal niet : /"
"Hellow Vorig weekend hebk voor het eerst cocaine gebruikt. Heb 0,6gr gekregen (moest een gram zijn, had 50euro betaald) Ik heb deze ongeveer evenredig verdeeld over 2avonden. Persoonlijk was ik wel een beetje teleurgesteld. Het is wel een leuk gevoel, beetje 'chill' vind k maar toch helder. Maar had er meer van verwacht. Zeker gezien de prijs.. Misschien volgende keer wat meer proberen of goedkopere zoeken? Kan je van coke bommekes maken? ja toch he? Bij gebruik van speed deed ik dit regelmatig, lk vind snuiven heel leuk maar niet als je teveel moet snuiven in korte tijd. Heb van deze 0,5gr 6lijntjes gemaakt, iedere avond 3 en was wel aangenaam maar nog niet hard genoeg."