Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet/Hasj 2009

Wiet/Hasj 2009

40 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Wiet 2009

Van wiet maar een halve gram. Ik rook altijd 3 gram hasj per week. Dus dat is zo'n 156 gram in het jaar. Met al mijn rookgerei erbij heeft me dat zo'n 1200 euro gekost bedenk ik me nu.. Money well spent :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Wiet 2009

De Sjeik zei:
Ik denk niet dat ik dat wil weten.
Klik om te vergroten...

Dit dus. Toch ga ik mezelf nu even met de waarheid confronteren:

Ik geloof rond de 270 gram. Dat komt neer om tussen de 0.5 en 1 gram per dag, hangt af van de periode van het jaar. Enigsinds shoquerend wel. Ik ga nu wel bewust níet berekenen hoeveel geld ik dit jaar aan hasj heb uitgegeven.
S
SyntheticDistortionLid
01-01-2024, 00:00
#3
O god, veels te veel o_O
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben niet zo goed met rekenen als ik stoned ben :smoke:

Weet wel dat het meer is dan ik wil weten :flushed:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb de eerste 4 á 5 maanden van het jaar iedere dag geblowt, daarna blowde ik nog amper... Ik zou 't echt niet weten, niet abnormaal veel denk ik door het laatste half jaar waarin ik aanzienlijk heel veel minder blowden. Maar ja, als ik eindelijk een paar vijfjes bij elkaar heb gespaard geef ik 't liever uit aan een bakje truffels dan een zakje cannabis. Hoewel ik nog steeds evenveel van een pietje hou :stoned:.

Ik denk dat ik dit jaar...150-175 gram cannabis heb geblowt? Zoiets gok ik.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een abnormaal grote hoeveelheden hier.. Begint dat nooit te vervelen dan?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wiet verveelt niet zo gauw, 'k heb er zelfs best lang over gedaan om erop te kunnen trippen.
2 jaar wiet gerookt voordat ik 't begreep, sindsdien verveelt het nog minder.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chemical zei:
Wat een abnormaal grote hoeveelheden hier.. Begint dat nooit te vervelen dan?
Klik om te vergroten...

Zeker niet. Toen ik net begon met blowen, blowde ik puur om stoned te worden. Nu geniet ik van mn joint en vind ik het ook echt lekker. Ook is het niet meer puur om stoned te worden. Ik doe makkelijk een uur met mn joint en dan hoef ik niet eens stoned te zijn als hij op is.
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#9
minimaal 200 gram. Veel en veels teveel!.
nu gelukkig al 1,5 week gestopt. :)
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Wiet verveelt niet zo gauw, 'k heb er zelfs best lang over gedaan om erop te kunnen trippen.
2 jaar wiet gerookt voordat ik 't begreep, sindsdien verveelt het nog minder.
Klik om te vergroten...
Hoe heb je dit dan ontdekt?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Arthur King zei:
Oom Klaas zei:
Wiet verveelt niet zo gauw, 'k heb er zelfs best lang over gedaan om erop te kunnen trippen.
2 jaar wiet gerookt voordat ik 't begreep, sindsdien verveelt het nog minder.
Klik om te vergroten...
Hoe heb je dit dan ontdekt?
Klik om te vergroten...

Ik wist gewoon dat het kon, en dan lukt het ook :beer:
Werkt bij mij wel het beste als ik dan zo weinig mogelijk nicotine in m'n lichaam heb, paar uur van tevoren niet roken en de joint puur rollen; dan is het wel goed tripbaar.
Eerst creëer ik zelf een trance en de wiet duwt me net nog verder, als ik dat wil want gewoon rustig een jointje te roken zonder te trippen vind ik eigenlijk veel fijner.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou, flink wat..
Kan zo niet inschatten hoeveel etc.
Maar flink wat.
l
lucky123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Rook elk weekend 1gram
52x 1 =50 gram ongeveer
Maar ik wil er wel voor zorgen dat het nog wat minder word :mrgreen:
:stoned:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ruwe schatting, een onsje of 2-3
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Damien0124 zei:
Ruwe schatting, een onsje of 2-3
Klik om te vergroten...

Same here, wel een stuk meer wiet dan hasj.
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#16
in maart ben ik pas weer goed begonnen, toen rookte ik zo'n 5-6 gram op een weekje
dat dus 39 keer, dus ik denk rond de 200-250 gram wiet en 30-40 gram hasj
dit jaar toch proberen wat te minderen, zo rook ik nu alleen nog in het weekend :wink:
N
NoMoreSmokingLid
01-01-2024, 00:00
#17
hmm ... 09' : 500-600 g
10' : 0 en trots! :grin:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
2a300 gram , hasj en wiet appart zou ik niet weet. rook eigenlijk alleen maar gecombineerd
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
alles op een grote berg ruim een halve kilo, en dat is nog een veilige schatting...
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#20
2 gram in 09:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."