#1
Re: Wiet 2009
Van wiet maar een halve gram. Ik rook altijd 3 gram hasj per week. Dus dat is zo'n 156 gram in het jaar. Met al mijn rookgerei erbij heeft me dat zo'n 1200 euro gekost bedenk ik me nu.. Money well spent![:grin:]()
Van wiet maar een halve gram. Ik rook altijd 3 gram hasj per week. Dus dat is zo'n 156 gram in het jaar. Met al mijn rookgerei erbij heeft me dat zo'n 1200 euro gekost bedenk ik me nu.. Money well spent
.