niet veel , rookte mijn eerste joint in november en heb sindsdien met 3 vrienden samen ongeveer 7 gram opgerookt. Maar in 2010 zal dat wel wat meer worden hoop ik, en dan ga ik ook eens zelf leren rollen en nog wat andere drugs proberen.
nouja, wiet bijna niet, hash zon 300 gram vrees ik. Gelukkig ben ik nu geminderd en zit ik op ongeveer een 75g per jaar schema.
Bah, das haast 2000 euro trouwens...
#13
Re: Wiet 2009
ruwe schatting.....400 gr wiet en 50 gr hashjies....
#14
Re: Wiet 2009
Moeilijke vraag!
Ik denk ongeveer 375 - 400 gram.
#15
Re: Wiet 2009
Ik gok op zo'n 150gram wiet en 50gram hasj.
#16
Re: Wiet 2009
80 a 100 gram. Best wel veel eigenlijk.
#17
Re: Wiet 2009
+-250-300gr Wiet
+-125-175gr Hasj
Toch best erg als je het zo ziet, smoke net iets meer dan een jaar
#18
Re: Wiet 2009
Grammetje of 50...
#19
Re: Wiet 2009
Nou ik ga uit van ongeveer 1 gram voor 2 dagen, soms is het wel 1 gram per dag maargoed.
dussss; 365 : 2 = 182,5 gram per jaar ongeveer.
#20
Re: Wiet 2009
Grammetje of tien ongeveer schat ik .... wel hele goeie woei
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.