#1
Ik ben gek in m'n hoofd, mag ik dan wel blowen?
Extisi zei:Mindgamer, dat ligt misschien wel aan de shops die je bezoekt. Ik heb hier een shop zitten, nee niet mijn shop maar die zit hier in mijn woonplaats, en daar komen vooral negers.
En weer in een ander shop die hier zit komen ook vrij veel vrouwen en oudere mannen.
Heel vreemd.
Ik heb spinazie en blow ook dagelijks :P :PIk heb dus lichte vorm van pdd-nos en ken iemand met asperge en die blowed dagelijks.
alleen bij alcohol valt t wel mee...second that... aan levende lijve mogen ondervinden. niet meer zoveel hoeve na te denken, ff lekker rustig zijnacidboy zei:ADHD + Wiet = verslaving?
Ik heb zelf pdd-nos. Nou heb ik zelf niet erg veel van het autisme gedeelte, maar ik kan de psychedelische drugs juist wel waarderen. Blowen ging/gaat ook altijd prima. Ligt vooral aan de persoon, niet de diagnose..Mindgamer zei:Ik weet van autistische mensen dat ze meestal de psychedelische drugs niet echt kunnen waarderen wegens de bovengenoemde redenen. Geef ze maar een lijntje coke, of XTC![]()
dat heeft geen fuck te maken met autisme, bij ieder persoon slaat wiet anders aan net als alcohol.zozamusic zei:als je autisme hebt zou ik het echt afraden om wiet te roken
mijn broer heeft autisme en hij word er ectreem paranoia door als hij weed rookt word hij echt agresief en slaat hij door!! krijgt panniek aanvallen!!
dus echt niet smoren wanneer je autisme hebt!
je word er alleen stiller en stiller door je keert voledig in je zelf! das echt niet gezond!

DrippTone zei:ADD, als ik blow ben ik rustiger in mijn hoofd. Minder malen, minder denken.
NoMoreSmoking zei:DrippTone zei:ADD, als ik blow ben ik rustiger in mijn hoofd. Minder malen, minder denken.
dat rustige gevoel in je hoofd kan na zwaar en dagelijks LANGdurig gebruik omslaan in een gedachtestroom die bijna niet te stoppe is.
als je echt jaren rookt en veel per dag, kan je wel degelijk mentaal achteruit gaan , en denk je op alles en nog wat ver door, (terwijl je dat ervoor nooit gedaan had), tot het echt irritant word.
dus best niet overdrijveal lijkt wiet toch zo onschuldig
....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."