Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Damien0124 zei: Rastamuts, felgekleurd hippy shirt en natuurlijk baggy cammo broeken. Alle coole stoners lopen er zo bij! Klik om te vergroten..."
"1 ding dat je echt wel eens zou moeten aanschaffen is de rollercoaster bong, daarvan wordt je zeeeeer knettertjes http://www.wietartikelen.nl/the-rollercoaster-p-1422.html"
"ik ben autist en ik heb add, ik blow ook regelmatig (1 a 2 keer pw) maar ik space hem nooit heel anders dan mn vrienden. alleen als ik weinig heb geslapen en niks heb gegeten maar dan voelt iedereen hem ook wel sterker. als ik jou was zou ik alleen oppassen met medicijnen zoals ritalin of concerta(voor add/adhd), ik weet niet of je dat hebt maar zo ja dan moet je dat VOORAL NIET (!) mixen met smoken. Ik heb namelijk altijd als ik die 2 mix dat ik m extreem hard trip echt niet normaal ik wordt ook helemaal hyper in mn hoofd (door die ritalin) maar ik beweeg heeeeeel sloom(cannabis) en ik deed hele vage dingen. ze sterken elkaar zeg maar aan, net zoals bij alcohol alleen bij alcohol valt t wel mee... maar gwn een blowtje als autist zijnde moet niet erg zijn"
"dude relax, ze moeten je eerst waarschuwen dat ze er last van hebben en dan weet je dat je het niet moet doen"
"zozamusic zei: als je autisme hebt zou ik het echt afraden om wiet te roken mijn broer heeft autisme en hij word er ectreem paranoia door als hij weed rookt word hij echt agresief en slaat hij door!! krijgt panniek aanvallen!! dus echt niet smoren wanneer je autisme hebt! je word er alleen stiller en stiller door je keert voledig in je zelf! das echt niet gezond! Klik om te vergroten... dat heeft geen fuck te maken met autisme, bij ieder persoon slaat wiet anders aan net als alcohol. ik heb ook autisme en tijdens het blowen heb ik nog NOOIT een paniekaanval of iets met agressie gehad. ik wordt er meestal alleen maar chiller en/of luier van ipv wat jij zegt en een maat van me heeft het ook en die wordt meestal ook gwn "normaal baked". het ligt aan het persoon niet aan het autisme"
"SpaceCase zei: Het ligt uiteindelijk zelf aan het persoon. Alles is relatief,al klinkt dat cliché. Klik om te vergroten... +1"
"krijg er trek van"
"Cooper zei: Spacecake mag niet (meer) verkocht worden in coffeeshops. http://nl.wikipedia.org/wiki/Spacecake -onderaan. Dat is toch niet zo, of heb ik iets gemist? Klik om te vergroten... spacekeek moet je gwn zelf bouwen joh"
"mercury.31 zei: Maar wikipedia zit er wel vaker naast, zo ook in een ander artikel waar word genoemd dat er sinds 2010 met een speciaal passysteem in de coffeeshops in Maastricht word gewerkt. Dit is ook niet het geval, althans merk ik er niks van. Geen zin om dat artikel op te zoeken, maar ik las het toevallig laatst. Klik om te vergroten... dat zou heeeeeel lame en gay zijn, who cares? ze moeten gwn altijd naar leeftijd vragen en niet zo'n systeem installeren omdat die medewerkers te lui/knetter zijn om het te controlleren. kost ook weer eens onnodig geld"
"life's too fucking short not too try"