#1
ik ben vroeger autistisch gediagnosticeerd. blowen gaf me de kans om minder gestructureerd te denken, ik bedoel dan dat ik hierdoor leerde de dingen te relativeren. er zijn mensen met autisme en adhd die marijuana verkiezen boven ritalin of risperdal, vooral in amerika. google it.
ik kan nix garanderen, maar in een goede omgeving, met leuke vrienden, leuke muziek, moet 't wel eens 't proberen waard zijn.
edit na het lezen van sommige posts: ja, bij langdurig gebruik kan het bij mensen slecht uitpakken. tja je moet niet overdrijven eh. er is een verschil tussen af en toe en constant gebruiken. en daar kies je zelf voor.
wanneer ik merk dat men gedachtes teveel naar wiet uitgaan, dan rook ik een tijdje niet meer. werkt goed.
mijn ervaring is ook dat puur roken (bijv. bong) minder psychologisch 'verslavend' is dan jointjes. je bent meer high en het effect houdt langer aan.
ik kan nix garanderen, maar in een goede omgeving, met leuke vrienden, leuke muziek, moet 't wel eens 't proberen waard zijn.
edit na het lezen van sommige posts: ja, bij langdurig gebruik kan het bij mensen slecht uitpakken. tja je moet niet overdrijven eh. er is een verschil tussen af en toe en constant gebruiken. en daar kies je zelf voor.
wanneer ik merk dat men gedachtes teveel naar wiet uitgaan, dan rook ik een tijdje niet meer. werkt goed.
mijn ervaring is ook dat puur roken (bijv. bong) minder psychologisch 'verslavend' is dan jointjes. je bent meer high en het effect houdt langer aan.


