Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat rook jij?

Wat rook jij?

60 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vraag eigenlijk altijd gewoon om een 10tje of voordeelzak of wat dan ook, hopend dat de verkoper me wat lekkers geeft.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Delicious, Budha Cheese, Santa Maria, Amnesia, Da Chronic... Ik vind zoveel wiet érg lekker.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Vigilante zei:
Hasj: Ice-o-lator of een goedkopere Krystal.
Klik om te vergroten...

Rook je alleen hasj? Ik vind dat het nogal rap verveeld eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Ik heb jaren elke dag enkel wiet gerookt.
Afgelopen zomer 4 weken weg geweest en dus niet geblowd. Toen weer aan de wiet maar dat trok ik niet, werd zo snel zo verschrikkelijk stoned dat ik maar hasj ben gaan roken. Sindsdien koop ik zga alleen maar hasj. Ik rook wel wiet, maar vaak van vrienden dan.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meestal koop ik Dynamite, als ik een keertje hasj haal dan is het Spoetnik of Afghaan.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik haal meestal AK47, nortern light, NY diesel, santa maria, die prijsklasse...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Skunk, geniale kwaliteit voor een aardige prijs.
30 euro voor 5 gram.

Maar voor de afwisseling komt er vaak nog een (klein) zakje silver haze, ww, bollywood of amnesia bij.

Dat is dan wel weer de grote boodschap hoor.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Skunk, geniale kwaliteit voor een aardige prijs.
30 euro voor 5 gram.

Maar voor de afwisseling komt er vaak nog een (klein) zakje silver haze, ww, bollywood of amnesia bij.

Dat is dan wel weer de grote boodschap hoor.
Klik om te vergroten...

Bij de Dampkring zeker? :openmouth:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee, dit is in het hard verkankerde Den Helder.
Wel met 1 goede shop, en 2 matige.
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is die shop in Schagen eigenlijk wat Oom Klaas?
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Arthur King zei:
Toch wel vaak WW, omdat deze bij de shop waar ik naartoe ga altijd goed is. :stoned:
Klik om te vergroten...

Welke shop ga jij altijd?

OT: Ik had vorig jaar een buitenkweekje PP waar ik zo'n belachelijk grote opbrengst van had, dat ik denk ik de komende 5 jaar geen coffeeshop meer hoef te bezoeken...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
@bt:
De wiet is potent en van een constante kwaliteit dat wel,
maar 't is duur voor de hoeveelheid die je krijgt.
Zogenaamde 2 gram zakken waar je 4 kleine jointjes uit draait, schandalig.

Je moet zorgen dat je iemand goed kent die achter de bar staat, anders kan je beter bij tops blijven halen.

Wel altijd kurkdroge wiet die bijna poeder word tussen je vingers, dat vind ik af en toe wel fijn.
En ze hebben af en toe een specialer soortje, cheese hadden ze de afgelopen tijd eventjes volgens mij. Die zijn meestal wel in vergelijking wat goedkoper, 10 euro als ik het goed heb terwijl dat in tops weer 14 is.

Maar over het algemeen ga ik liever naar tops, dat wel.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lol, ik word altijd zo misselijk, droge mond, hallucinaties ect. Welke wietsoort zou je me aanraden dan?
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mike zei:
Arthur King zei:
Toch wel vaak WW, omdat deze bij de shop waar ik naartoe ga altijd goed is. :stoned:
Klik om te vergroten...

Welke shop ga jij altijd?

OT: Ik had vorig jaar een buitenkweekje PP waar ik zo'n belachelijk grote opbrengst van had, dat ik denk ik de komende 5 jaar geen coffeeshop meer hoef te bezoeken...
Klik om te vergroten...
Splif in Beverwijk. :wink:

Stingray vind ik echt niks en bij Taffne/Life kom ik praktisch nooit.
Als ik op mezelf woon wil ik me toch ook eens aan een kweekavontuur wagen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goed dat ik een maat heb die 1 keer per jaar goed veel buitenwiet oogst, deze keer word het lemon skunk die zaden hebben in 2008 ook nog een prijs gewonnen...ik ben benieuwd :grin:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Goed dat ik een maat heb die 1 keer per jaar goed veel buitenwiet oogst, deze keer word het lemon skunk die zaden hebben in 2008 ook nog een prijs gewonnen...ik ben benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...
Jaloers. :openmouth:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hasj: Ice-o-lator of een goedkopere Krystal.
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja, ik haal ook vaak wiet van 7 de gram. in paradise in leiden zijn northern light en california skunk altijd 7 de gram. echt aan te raden! (ga nu aan de california :smoke: )
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Balkenende buitenwiet, haha :mrgreen:

5euro/gram, en heb van de 5 gram nu 2 gram op en heb zo'n 20 goede zaden.

Sommige mensen zouden stampvoetend terug naar de shop gaan, ik vind het wel best. :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
PepTalk zei:
Balkenende buitenwiet, haha :mrgreen:

5euro/gram, en heb van de 5 gram nu 2 gram op en heb zo'n 20 goede zaden.

Sommige mensen zouden stampvoetend terug naar de shop gaan, ik vind het wel best. :grin:
Klik om te vergroten...
20 zaden wat zeg jij nu
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Intoxication zei:
PepTalk zei:
Balkenende buitenwiet, haha :mrgreen:

5euro/gram, en heb van de 5 gram nu 2 gram op en heb zo'n 20 goede zaden.

Sommige mensen zouden stampvoetend terug naar de shop gaan, ik vind het wel best. :grin:
Klik om te vergroten...
20 zaden wat zeg jij nu
Klik om te vergroten...

Vind ik ook nogal veel :confused: als je wiet bevrucht is dan is het minder sterk hea (daarom mischien "balkenende" :P )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."