Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat rook jij?

Wat rook jij?

60 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hasj: Ice-o-lator of een goedkopere Krystal.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moonshine, Northernlight, Sweet en af en toe White Widow of Edelweiss bij wiet.
Super polm, Hia en soms Katama Gold bij hasj.

Allemaal van De Maya's in Deventer, alleen edelweiss van de Blikken Deur.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vigilante zei:
Hasj: Ice-o-lator of een goedkopere Krystal.
Klik om te vergroten...

Rook je alleen hasj? Ik vind dat het nogal rap verveeld eigenlijk.
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij de shop meestal een hazesoort en p5 als ik zin heb in hasj(gebeurt zelden)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat is jou standaard wiet die je uit de coffeeshop haalt? En welke hasj?
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Devil Hills Haze als wiet (New Capricorn, Heerlen)
Pollem Gold als hasj (Easygoing, Maasstricht)
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij de shop meestal white widow of pp.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ligt er maar net aan wat ze hebben.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zo goed als altijd NLX. :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik rook zelden wiet, maar als ik het haal rook ik Amnesia Haze.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toch wel vaak WW, omdat deze bij de shop waar ik naartoe ga altijd goed is. :stoned:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vraag eigenlijk altijd gewoon om een 10tje of voordeelzak of wat dan ook, hopend dat de verkoper me wat lekkers geeft.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Delicious, Budha Cheese, Santa Maria, Amnesia, Da Chronic... Ik vind zoveel wiet érg lekker.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
Vigilante zei:
Hasj: Ice-o-lator of een goedkopere Krystal.
Klik om te vergroten...

Rook je alleen hasj? Ik vind dat het nogal rap verveeld eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Ik heb jaren elke dag enkel wiet gerookt.
Afgelopen zomer 4 weken weg geweest en dus niet geblowd. Toen weer aan de wiet maar dat trok ik niet, werd zo snel zo verschrikkelijk stoned dat ik maar hasj ben gaan roken. Sindsdien koop ik zga alleen maar hasj. Ik rook wel wiet, maar vaak van vrienden dan.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Meestal koop ik Dynamite, als ik een keertje hasj haal dan is het Spoetnik of Afghaan.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik haal meestal AK47, nortern light, NY diesel, santa maria, die prijsklasse...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Skunk, geniale kwaliteit voor een aardige prijs.
30 euro voor 5 gram.

Maar voor de afwisseling komt er vaak nog een (klein) zakje silver haze, ww, bollywood of amnesia bij.

Dat is dan wel weer de grote boodschap hoor.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
Skunk, geniale kwaliteit voor een aardige prijs.
30 euro voor 5 gram.

Maar voor de afwisseling komt er vaak nog een (klein) zakje silver haze, ww, bollywood of amnesia bij.

Dat is dan wel weer de grote boodschap hoor.
Klik om te vergroten...

Bij de Dampkring zeker? :openmouth:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee, dit is in het hard verkankerde Den Helder.
Wel met 1 goede shop, en 2 matige.
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is die shop in Schagen eigenlijk wat Oom Klaas?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."