#1
Intoxication zei:20 zaden wat zeg jij nuPepTalk zei:Balkenende buitenwiet, haha![]()
5euro/gram, en heb van de 5 gram nu 2 gram op en heb zo'n 20 goede zaden.
Sommige mensen zouden stampvoetend terug naar de shop gaan, ik vind het wel best.![]()
Iets meer, maar zit wat onrijp zaad tussen.
Heb er inmiddels 30, er zitten zo'n 10 zaadjes per gram.
StonerSmile zei:Vind ik ook nogal veelals je wiet bevrucht is dan is het minder sterk hea (daarom mischien "balkenende" :P )
Het is echt zo, maar lang niet alle bloemen zijn bevrucht!
De kwaliteit van de wiet is niet super te noemen, maar voor buiten wiet zeker niet slecht!
Waarom het die naam gekregen heeft weet ik ook niet:P
Wel heb ik voor 25 euro toch wel een kilo of wat
Mocht de kweek(denk pas volgend jaar) goed uitpakken natuurlijk.