#1
Een wietje van mijn broer.
Altijd onbekend en telkens rol ik er maar een stickje van en word ik zo heerlijk stoned![:hearteyes:]()
Altijd onbekend en telkens rol ik er maar een stickje van en word ik zo heerlijk stoned
)
20 zaden wat zeg jij nuPepTalk zei:Balkenende buitenwiet, haha![]()
5euro/gram, en heb van de 5 gram nu 2 gram op en heb zo'n 20 goede zaden.
Sommige mensen zouden stampvoetend terug naar de shop gaan, ik vind het wel best.![]()
Intoxication zei:20 zaden wat zeg jij nuPepTalk zei:Balkenende buitenwiet, haha![]()
5euro/gram, en heb van de 5 gram nu 2 gram op en heb zo'n 20 goede zaden.
Sommige mensen zouden stampvoetend terug naar de shop gaan, ik vind het wel best.![]()
Intoxication zei:20 zaden wat zeg jij nuPepTalk zei:Balkenende buitenwiet, haha![]()
5euro/gram, en heb van de 5 gram nu 2 gram op en heb zo'n 20 goede zaden.
Sommige mensen zouden stampvoetend terug naar de shop gaan, ik vind het wel best.![]()
StonerSmile zei:Vind ik ook nogal veelals je wiet bevrucht is dan is het minder sterk hea (daarom mischien "balkenende" :P )
Oom Klaas zei:Skunk, geniale kwaliteit voor een aardige prijs.
30 euro voor 5 gram.
Maar voor de afwisseling komt er vaak nog een (klein) zakje silver haze, ww, bollywood of amnesia bij.
Dat is dan wel weer de grote boodschap hoor.
Arthur King zei:Toch wel vaak WW, omdat deze bij de shop waar ik naartoe ga altijd goed is.![]()
Splif in Beverwijk.Mike zei:Arthur King zei:Toch wel vaak WW, omdat deze bij de shop waar ik naartoe ga altijd goed is.![]()
Welke shop ga jij altijd?
OT: Ik had vorig jaar een buitenkweekje PP waar ik zo'n belachelijk grote opbrengst van had, dat ik denk ik de komende 5 jaar geen coffeeshop meer hoef te bezoeken...
Jaloers.Oom Klaas zei:Goed dat ik een maat heb die 1 keer per jaar goed veel buitenwiet oogst, deze keer word het lemon skunk die zaden hebben in 2008 ook nog een prijs gewonnen...ik ben benieuwd![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."